اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980326376889921

چرا بیمه عمر پاسارگاد در بین خریداران محبوب است؟

کد: 13980326376889921

http://bit.ly/2Kmi6f6

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه عمر یکی از بیمه‌هایی است که به دلیل طولانی بودن مدت آن حساسیت به خرید آن زیاد است. برای همین اصولا قبل از خرید سوالات زیادی برای خریداران پیش می‌آید تا اطمینان خود را نسبت به این سرمایه گذاری بلند بیشتر کنند.

چرا بیمه عمر پاسارگاد در بین خریداران محبوب است؟
چرا بیمه عمر پاسارگاد در بین خریداران محبوب است؟

چندی پیش وب سایت بیمه تایم در نظرسنجی بهترین بیمه عمر خود نشان داد که بیمه عمر پاسارگاد با اختلافی چشمگیر بهترین بیمه عمر در بین شرکت‌‌‌‌‌های بیمه است. کافی است نتایج را در گوگل دید تا اطلاعات بیشتری بدست آورد.

اما چرا بیمه عمر پاسارگاد محبوب است؟

شاید یکی از دلایل آن طرح محبوب بیمه عمر و تامین آتیه این شرکت باشد. این طرح شامل مزایای زیر است:

گرفتن وام بدون دردسر ضامن: هر فرد بیمه شده‌ای می‌تواند بر اساس شرایط، با پایان سال دوم قرار داد ۹۰ درصد از اندوخته بیمه عمرش را وام بگیرد. دریافت وام از بیمه تامین آتیه پاسارگاد نیاز به ضامن وثیقه و یا هیچ ضمانت دیگری ندارد.

دریافت سود تضمینی و سود مشارکتی: یکی از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بخش سرمایه گذاری این بیمه نامه است. پرداخت سود به بیمه‌های پرداختی افراد و اندوخته بیمه نامه نهایتا یک سرمایه گذاری ارزنده‌ را برای فرد بیمه شده به ارمغان می‌آورد. دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌شود. سود تضمینی که تقریبا در همه شرکت‌های بیمه یکسان است ولی سود مشارکتی سودی است که متغیر بوده و هر شرکت با توجه به نحوه سرمایه گذاری خود این سود را پرداخت می‌کند.

داشتن سطح توانگری ۱ در ارائه خدمات و جبران خسارت در طول چند سال اخیر

امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه

امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه در ابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری

امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد

امکان دریافت تخفیف در خرید برخی از بیمه‌نامه‌های دیگر شرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و … برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد داشتن معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر داشتن پوشش حادثه در بیمه عمر امکان خرید پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر امکان برخورداری از معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت ازکارافتادگی داشتن پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر داشتن پوشش تکمیل درمانی در بیمه عمر.

در نهایت باید گفت که تمامی شرکت‌های بیمه عمر تحت نظارت بیمه مرکزی ایران هستند و در نهایت انتخاب با خریداران است که کدام بیمه را خریداری کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه عمر پاسارگاد می‌توانند به سایت بیمه تایم  به آدرس www.bimetime.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه تایم

بیمه تایم کارگزار رسمی بیمه که امکان خرید بیمه آنلاین از جمله بیمه عمر، بیمه بدنه و بیمه مسافرتی، را راحت می‌کند. خرید و مشاوره آنلاین بیمه به صورت حرفه‌ای.

اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه