اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123910512710

برگزاری اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان

کانون تبلیغات نوین از شرکت‌کنندگان نمایشگاه شد

کد: 139805123910512710

http://bit.ly/2Ykz2u1

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، کانون آگهی تبلیغات نوین شرکتی فعال در زمینه تولید باکس و ساک‌های تبلیغاتی کاغذی است که با 25 سال سابقه اقدام به ارئه خدمات به متقاضیان می‌کند.

کانون تبلیغات نوین از شرکت‌کنندگان نمایشگاه شد
کانون تبلیغات نوین از شرکت‌کنندگان نمایشگاه شد

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «نوین بگ تنها شرکت در استان اصفهان است که با 25 سال سابقه، توان تولید ساک‌های دستی در 29 سایت متفاوت را داراست. ساک‌های دستی در اصل به عنوان یک بیلبورد متحرک برای مدیران کسب‌وکار ایفای نقش می‌کند.»

سید علیرضا موسوی کیا افزود: «قطعا میزان رضایت مشتریان بالا بوده است که توانستیم 25 سال به فعالیت خود ادامه دهیم. این مجموعه با انجام خدمات طراحی و چاپ با استفاده از متریال‌های متفاوت سعی در بالا نگه داشتن میزان رضایت مشتریان خود دارد.»

وی گفت: «فروشندگان پوشاک، طلا و عطر، رستوران‌ها و... و به طور کلی تمامی کسب‌وکارها جز مخاطبان فعال مجموعه تبلیغات نوین قرار می‌گیرند. به طور کل در یک جمله، ما می‌توانیم به وسیله خدمات تبلیغاتی خود، تبلیغات کسب‌وکارها را در تک تک خانه‌ها وارد کنیم.»

کانون تبلیغات نوین که یکی دیگر از شرکت‌کنندگان متخصص نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار را تشکیل می‌دهد، 16تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون آگهی و تبلیغات نوین

بگ نوین اولین و تنها ارائه کننده طرحهای ساک دستی های تبلیغاتی در 29 سایز متفاوت با پشتوانه ای از طرح ها و اندیشه های نو و اهداف بلند مدت با کسب تجارب فراوان در صنعت طراحی انواع ساک های تبلیغاتی با اعتقاد به اینکه کیفیت و سرعت حق مشتری است تا به امروز توانسته با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص رضایت هزاران مشتری را جلب نموده و با توکل به خدا و اعتماد مشتریان عزیز این راه را ادامه دهد و مطابق استانداردهای روز دنیابه شما دوستان اهل تبلیغات در سراسر کشور ارائه خدمات رساند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش