اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806094000513015

بسته آموزشی جامع تلرانس‌گذاری هندسی و ابعادی

کد: 139806094000513015

http://bit.ly/2ZCo4M9

، تهران , (اخبار رسمی): تلرانس گذاری هندسی و ابعادی (GD&T) یک زبان مهندسی مشترک بین تیم‌های طراحی، ساخت و کنترل است که در آن طراح خواسته‌های خود را مطابق استاندارد به کمک یک‌سری علائم بیان می‌کند.

بسته آموزشی جامع تلرانس گذاری هندسی و ابعادی - GD&T
آموزش جامع تلرانس گذاری هندسی و ابعادی

«نقشه قطعات» حکم نقشه گنج را دارد که اگر مطابق استاندارد تهیه شده باشد و در بخش‌های تولید و کنترل عین موارد رعایت شود، کیفیت قطعات و در نهایت مجموعه بالا بوده و کاهش هزینه‌ها به مقدار قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت که همان رسیدن به صندوق گنج است. و چنانچه طبق استاندارد تهیه نشده باشد هزینه‌ها سرسام‌آور بوده و دسترسی به گنج منتفی می‌شود و اگر رقابتی در کار باشد سبب ورشکستگی می‌شود.

نقشه قطعات باید بدون اشکال و بدون نکته ابهام‌آمیز باشد، بنابراین باید قبل از هر اقدامی مطابق استاندارد مورد نظر، دقیقا بررسی شده و بعد از رفع اشکال اقدام به تولید، کنترل و در نهایت مونتاژ شود.

بسته آموزش جامع تلرانس‌گذاری هندسی و ابعادی که برای اولین بار به صورت فیلم آموزشی توسط «کدافزار» تهیه و در اختیار قرار داده شده است، به تفصیل به هدف استفاده از دانش GD&T و تعاریف و مفاهیم و بررسی بیش از 42 نقشه کاربردی پرداخته است.

این بسته آموزشی شامل تمامی تعاریف و مفاهیم در 8 بخش (12 ساعت) معادل 40 ساعت کلاس حضوری است.

علاقه‌مندان جهت مشاهده سرفصل‌‌های کامل این آموزش، نمونه‌های رایگان و تهیه بسته آموزشی، می‌توانند روی لینک زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کیان کَدافزار

ایده اولیه کدافزار سال ها پیش از آن در ذهن جناب مهنس علی پور شکل گرفته بود و در این سالها به مرور پخته تر میشد. تجربه آموزشی و تدریس ایشان در دانشگاه های امیر کبیر ، شریف و... آموزشگاه ها و شرکت ها از یک طرف و تجارب حرفه ای ایشان در شرکت هایی نظیر مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا ، شرکت تحقیق،طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) ، شرکت بهمن موتور،شرکت زامیاد ،سایپا ،صنایع موشکی و غیره از طرف دیگر ،موجب شد تا ایشان بیش از پیش به نقاط قوت و ضعف صنعت ودانشگاه مخصوصا در حوزه تخصصی خود پی ببرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش