اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806224035613164

حضور شادلین فرش، تولیدکننده گبه و کفپوش هتلی در نمایشگاه فرش ماشینی 98

کد: 139806224035613164

http://bit.ly/32xsg1I

، آران و بیدگل , (اخبار رسمی): شرکت شادلین فرش کاشان از سال ۱۳۹۱ با ظرفیت تولید ۱۲۰هزار مترمربع در قطب تولید فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل آغاز به فعالیت کرده است. این شرکت تولیدکننده تخصصی فرش گبه و کفپوش‌های هتلی است. شرکت شادلین فرش کاشان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 حضور خواهد داشت.

حضور شادلین فرش کاشان تولیدکننده گبه و کفپوش هتلی در نمایشگاه فرش ماشینی 98
حضور شادلین فرش، تولیدکننده گبه و کفپوش هتلی در نمایشگاه فرش ماشینی 98

احسان شکوهی مدیرعامل شرکت شادلین فرش کاشان، نمایشگاه‌ها را فرصتی مغتنم برای ملاقات با هم صنفان، شرکا، مطبوعات، تحلیل گران، رقبا، تامین کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان و همچنین فرصتی برای ارتقا برند و خلق ایده‌های مزیت ساز می‌داند.

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: «از چالش‌ها و دغدغه‌های اصلی صنعت فرش و صنعتگران عدم ثبات قیمت ارز و مواد اولیه است. عدم حمایت دولت و صدور بخشنامه‌های کارشناسی نشده پی در پی و رکود بازار داخلی به علت پایین آمدن قدرت خرید مردم از دیگر  مشکلات در صنعت نساجی است.»

از نظر  شکوهی، مهمترین دستاوردی که از حضور در نمایشگاه تخصصی می‌توان داشت این است که جدیدترین محصولات شرکت در معرض دید بازدیدکنندگان و کارشناسان قرار داده می شود و از نظرات آنها می‌توان بهره برد.  

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش شادلین

شرکت فرش شادلین کاشان با کادری مجرب و متخصص در زمینه نساجی و فرش ماشینی و بهره گیری از تکنولوژی برتر و ماشین آلات بافندگی روز دنیا با تولید سالیانه 500000 متر مربع ، فعالیت خود را در زمینه فرش ماشینی آغاز کرد. این شرکت همگام با پیشگامان صنعت فرش ماشینی در جهان برنامه های خود را در جهت جلب رضایت مشتریان عزیز استوار کرده است تا بتواند همواره محصول با کیفیت با استفاده از مرغوب ترین الیاف پلی استر ، پلی پروپلین، اکریلیک مطابق با استاندارد های بین المللی و جدیدترین تکنولوژی بافت تولید و عرضه نماید. از این رو کلیه محصولات شادلین دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد که نتیجه تلاش و زحمات بی دریغ مدیران و پرسنل با تجربه آن است .این شرکت به عنوان صادرکنده به 3 قاره جهان و با حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی توانسته توجه بازار جهانی را به خود جلب نماید وهمواره با تولید محصولات برتر و با کیفیت ،‌گام بلندی در راستای تحقق اهداف صنعت نساجی و فرش ماشینی کشور در بر دارد. ادامه ..

اطلاعات تماس
  • 031547*****
[نمایش اطلاعات]