اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980724413546066

ثمره نذر شما، زندگی شماست

کد: 13980724413546066

http://bit.ly/2MJuepr

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه محک یکی از موسسات فعال در حوزه درمان کودکان مبتلا به سرطان امسال نیز پذیرای کمک‌ها و نذری‌های محرم عزاداران حسینی است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت محک هر مبلغی که به عنوان نذر امسال خود در نظر گرفته‌اند را به محک اختصاص دهند.

ثمره نذر شما، زندگی شماست
ثمره نذر شما، زندگی شماست

خیلی‌ها این روزها که می‌رسد تمام فکر و ذکرشان می‌شود ساختن یه اتفاق خوب؛ اتفاقی که شاید حال و هوای دل‌شان را عوض کند. خیلی‌ها هر سال قیمه می‌پزند و بین همسایه‌ها پخش می‌کنند، اما برخی از این افراد امسال، می‌خواهند یک کار متفاوت انجام دهند.

اکنون 19 هزار کودک مبتلا به سرطان تحت درمان محک هستند و در حال حاضر نیز هر روز 6 کودک جدید هم به این جمع اضافه می‌شود.

خیلی‌ها اکنون تصمیم گرفتند امسال سمت محک بروند و هزینه نذری خود را برای تهیه داروی کودکان مبتلا به سرطان به محک اهدا کنند. مطمئنا این نذر هم، مثل همه نذرهای دیگر که در این ماه انجام می‌شود، قبول واقع خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت مشارکت در این طرح خیریه به مناسبت محرم می‌توانند به سایت محک مراجعه کنند و این موسسه را در تامین هزینه دارو و درمان قهرمانان کوچک محک یاری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه