اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014154513553

با هدف دسترسی سریع‌تر انجام شد:

راه اندازی وب سایت نمایندگی ظهیری سروری با کد 503683 بیمه پارسیان

کد: 139808014154513553

http://bit.ly/2Ju9TUb

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر مشتریان و متقاضیان خرید خدمات بیمه‌ای، وب سایت جدید Parsianagent.ir از  یک مهرماه پس از یک‌ماه فعالیت آزمایشی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

راه اندازی وب سایت نمایندگی ظهیری سروری - کد 503683 - بیمه پارسیان
بخشی از قسمت فوقانی صفجه اصلی وب سایت https://parsianagent.ir مربوط به نمایندگی ظهیری بیمه پارسیان

به گزارش روابط عمومی این نمایندگی؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ بیمه از تاریخ یک مهرماه به روز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی بروز به آدرس parsianagent.ir در دسترس کاربران، مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ وبسایت که پس از دوره آژمایشی صورت گرفت، بخش‌های راهنمای مشتریان اعم از دریافت فرم‌های پیشنهاد، ساعت کاری نمایندگی ظهیری،  مجتمع‌های بیمه‌ای و دفتر مرکزی بیمه پارسیان، مراکز ارائه خدمات و طرف قرارداد و سوال‌های متداول به فهرست و همچنین بخش عضویت در خبرنامه در صفحه اول وب سایت اضافه شده است.

مدیر نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با اخبار جدید صنعت بیمه و طرح‌های تخفیفی جدید شرکت بیمه پارسیان، در ادامه فعالیت این وب سایت مد نظر است.

او همچنین افزود: Parsianagent.ir وب سایت فعال در حوزه بیمه است و به دنبال ارائه‌ی اخبار صنعت بیمه خصوصا بیمه پارسیان و ارائه مشاوره در امور خدمات بیمه‌های بازرگانی (اعم از بیمه خودرو شامل ثالث و بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه آتش سوزی، بیمه باربری (واردات و صادرات و باربری‌های داخلی)، بیمه حوادث گروهی بیمه درمان گروهی و بیمه عمر و سرمایه گذاری) به صورت رایگان در سایت هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نمایندگی ظهیری سروری بیمه پارسیان

نمایندگی کد 503683 بیمه پارسیان بامدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد که مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است. بیمه پارسیان اولین و قدیمی ترین شرکت بیمه در بخش خصوصی است و طی سالهای متوالی فعالیت خود تا کنون بعنوان صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی معرفی شده است. در حال‌ حاضر از نظر سرمایه‌ و سهم‌ بازار بیمه های‌ خصوصی ، بزرگترین بیمه خصوصی ایران محسوب‌ می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه