اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808044161513593

محصول تازه دلتا جی پی اس رونمایی شد

ارائه ردیاب خودرو دلتا مدل 203A به بازار ردیاب و جی پی اس خودرو

کد: 139808044161513593

http://bit.ly/2WiaflW

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه دلتا جی پی اس با نام ورژن 4 ردیاب خودرو دلتا مدل 203A در شرکت و وبسایت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه ردیاب خودرو دلتا مدل 203A به بازار  ردیاب و جی پی اس خودرو
ردیاب خودرو مدل 203A، ارسال پیامک هشدار درب، روشن شدن، ردیابی آنلاین، محدوده سرعت، شنود داخل خودرو

 دلتا جی پس اس دارای استانداردهای بین المللی، مجوز آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران (اپیل) و آزمایشگاه انفورماتیک ایران و تنها دارنده مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است

به گزارش روابط عمومی دلتا جی پی اس، اول فروردین 1395، شرکت و وبسایت میزبان رونمایی از ردیاب خودرو دلتا مدل 203A، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ردیاب خودرو  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت (قدرتمند تر از سرورهای داخلی) را ارائه کند تا این خدمت تازه آرامش و اطمینان خاطر را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ردیاب خودرو دلتا مدل 203A دارای محاسنی است که اعم از:

  1. ردیابی آنلاین ۲۴ ساعته از همه جای دنیا بدون افت سرعت (قدرتمند تر از سرورهای داخلی)
  2. سرور ردیابی در خود کارخانه قرار دارد (فابریک)
  3. سایت ردیابی بین‌المللی است (۱۸ زبان زنده دنیا)
  4. داشتن زبان فارسی
  5. امکان تعیین محدوده سرعت (به محض نقض توسط راننده ، هشدار به صاحب خودرو ارسال می‌شود)
  6. امکان تعیین محدوده جغرافیایی (به محض نقض توسط راننده، هشدار به صاحب خودرو ارسال می‌شود)
  7. امکان مشاهده آنلاین موقعیت خودرو (برای مدیران با یک نام کاربری می‌توانند همه مجموعه خودروها را ببینند)
  8. امکان گزارش‌گیری به صورت تصویری بر روی نقشه‌های مخصوص (قابل پرینت)
  9. امکان گزارش‌گیری به صورت فایل اکسل (قابل پرینت)
  10. امکان مشاهده سرعت خودرو در موقعیت و زمان‌های مختلف
  11. امکان مشاهده زمان‌های روشن و خاموش بودن خودرو در موقعیت و زمان‌های مختلف
  12. امکان مشاهده مسافت‌های پیموده شده خودرو در طول روز و یا ساعت‌های مختلف
  13. ردیابی بسیار آسان و ارزان است و می‌تواند باعث کاربردی بودن در زمان‌های مورد نیاز  شود.

رضا ملکی مدیرعامل دلتا جی پی اس، عرضه این محصول را نتیجه سال‌ها کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای واردات این محصول برای نتیجه سال‌ها تجربه است، همچنین او بیان داشت که شرکت‌های مشابه، تنها از کارخانه‌های چین محصول را وارد می‌کنند اما دلتا جی پس اس، به صورت مستقل نوع قطعات جی پی اس خودرو رو انتخاب و براساس مدل درخواستی ساخته می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد به دلیل مخفی نصب شدن ردیاب‌ها، دریافت امواج ماهواره ای ضعیف می‌شود. ردیاب دلتا به همین دلیل دارای دو عدد آنتن اکسترنال کاملا اکتیو برای افزایش قدرت گیرندگی و فرستندگی می‌باشد. این آنتن‌ها به صورت کاملا مخفی نصب می‌شوند. ردیاب خودرو دلتا تنها مارک (برند) GPS ردیاب در دنیا است که با سایت ردیابی فابریک خدمات ارائه می‌دهد. وجود ۱۸ زبان از جمله زبان فارسی نشان دهنده رضایت کشورهای مختلف در دنیا از DELTAGPS است. رضایتمندی نیازمند رعایت استاندارد سخت افزاری و نرم افزاری است. مشتریان ردیاب دلتا در اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد. ورود یک محصول الکترونیکی به کشورهای مهم صنعتی نیازمند رعایت استانداردهای برق و الکترونیک است. پس به راحتی از سایت فابریک ۱۸ زبانه میتوان متوجه شد که DELTAGPS تنها برندی هست که استانداردهای بین المللی را رعایت کرده است. همچنین در ایران هم توانسته‌ایم مجوز آزمایشگاه صنایع انرژی برق ایران (اپیل) و آزمایشگاه انفورماتیک ایران را دریافت کنیم. ردیاب دلتا تنها دارنده مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتا جی پی اس

جی پی اس ردیاب دلتا در سال ۱۳۸۴ شکل گرفت. علاقه به نجات جان و مال انسانها در طی ۱۴ سال فعالیت تخصصی ما باعث شده است که سختی های فعالیت در زمینه جی پی اس برایمان آسان شود. سختی فعالیت در زمینه جی پی اس نسبت به کالاهای دیگر، بیشتر است. اولا در واردات و ترخیص این دستگاه ها، مراحل طولانی و طاقت فرسایی طی می‌شود. همچنین هزینه های واردات قانونی ردیاب به نسبت کالاهای دیگر بیشتر می‌باشد. دوما با فروش ردیاب، تعهد بلند مدت به مشتریان آغاز می‌شود. پشتیبانی حرفه ای از خریداران برای داشتن امنیت و آرامش پایدار، نیازمند داشتن انرژی و علاقه به خدمت رسانی به مشتریان می‌باشد. مجموعه مهندسی ردیاب دلتا از همان ابتدا به دنبال ارائه بهترین دستگاه های ردیاب با خدمات ردیابی عالی بود. محصولات مختلفی در سایتهای کارخانه ها وجود داشت که ظاهری مشابه با قیمتهای متفاوت داشت. برای ما که میخواستیم فعالیت بلند مدت و با کیفیت ارائه دهیم، انتخاب محصول از دور امکان پذیر نبود. به همین دلیل طی دوره های مختلف و به دفعات مختلف، از نزدیک خط تولید بسیاری ازکارخانه های تولید کننده GPS را در کشورهای مختلف بازدید نمودیم تا بتوانیم بهترین محصولات را انتخاب کنیم. ما به دنبال این بودیم که محصولات سفارشی درجه یک را تهیه نمائیم. به همین دلیل با افزایش دانش الکترونیکی و افزایش دانش بازرگانی خارجی تا به امروز در صدر بهترین فعالین GPS در ایران بودیم. محصولات ردیاب خودرویی و موتورسیکلت دلتا، مطابق با آخرین استاندارد روز دنیا تولید می‌شود. همچنین ما محصولاتمان را با توجه به شرایط چهار فصل ایران و شهرهای پارازیتی سفارش می‌دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی