اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808114181910341

انواع درب پارکینگ و تاثیر درب پارکینگ در نمای ساختمان

تولید مدل‌های جدید درب پارکینگ ساختمان در گروه تولیدی حفاظ برتر

کد: 139808114181910341

http://bit.ly/2C6kZur

، تهران , (اخبار رسمی): انواع درب پارکینگ ساختمان امروزه با توجه به نما و شکل ساختمان‌ها تولید و طراحی می‌شود. درب پارکینگ فلزی، درب پارکینگ کرکره‌ای، درب پارکینگ ریلی همگی با توجه به فضا استفاده حداکثری از محوطه ساختمان طراحی شده‌اند، شکل‌ها و طرح‌های درب پارکینگ روی تمامی این طرح‌ها قابل اجرا است.

امروزه مدلهای جدید درب پارکینگ ساختمان در گروه تولیدی حفاظ برتر تولید میشود
درب سی ان سی ، تولید حفاظ برتر ، درب پارکینگ فلزی ساختمان ، درب پارکینگ آهنی
امروزه مدلهای جدید درب پارکینگ ساختمان در گروه تولیدی حفاظ برتر تولید میشود
درب پارکینگ فلزی ساختمان ، قیمت درب پارکینگ ساختمان
امروزه مدلهای جدید درب پارکینگ ساختمان در گروه تولیدی حفاظ برتر تولید میشود
درب پارکینگ الیزه ، درب پارکینگ فلزی ساختمان

انواع درب پارکینگ در شکل ساختمان تاثیر گذار است و این که بتوان درب پارکینگ متناسب با نمای ساختمان انتخاب کرد نیاز به اطلاعات دارد که در ادامه بررسی شده است. باید قبل از هر چیز بررسی شود که برای ساختمان چه نوع درب پارکینگ از نظر فرم طراحی مناسب است. 

درب پارکینگ کرکره‌ای: در ساختمان‌هائی که محدودیت فضا وجود دارد از درب‌های کنار رونده استفاده می‌کنند . درب پارکینگ کرکره ای یکی از این نوع درب‌ها است. این نوع درب پارکینگ به صورت عمودی حرکت کرده و به وسیله یک موتور که در قسمت بالای درب تعبیه شده است جمع می‌شود. این نوع درب پارکینگ با کنترل یا ریموت باز و بسته شده و فقط دو ریل در کناره‌ها برای تعادل در هنگام بالا رفتن نصب می‌شود. استفاده حداکثری از فضای پارکینگ، پائین بودن قیمت درب پارکینگ، کم حجم بودن و قابل شستشو بودن از مزایای این نوع درب پارکینگ است. در کنار این مزایا ضعیف بودن ورق‌های تشکیل دهنده درب پارکینگ کرکره‌ای بزرگ ترین ایراد این نوع درب پارکینگ است. 

درب پارکینک ریلی: این درب هم مانند درب کرکره‌ای در ساختمان‌هائی که قابلیت استفاده از درب پارکینگ فلزی وجود ندارد، استفاده می‌شود. این نوع از درب پارکینگ به صورت اسلاید به کناره‌ها حرکت کرده و حداکثر فضا را در پارکینگ ایجاد می‌کند. استفاده حداکثری از فضای پارکینگ، قابلیت استفاده از طرح‌های فلزی مانند قطعات فرفورژه، آلمینیوم، طرح‌های CNCt به همراه رنگ آمیزی متنوع از محاسن این درب است. تنها ایراد این نوع از درب نصب ریل روی زمین و موتور کشنده که در کنار درب روی زمین قرار می‌گیرد از بزرگترین ایرادات وارد به این درب است.

درب پارکینگ تا شو: یکی دیگر از درب‌های کم جا درب تا شو و به اصطلاح 3 لنکه یا 4 لنگه است. این درب‌ها امروزه دیگر منسوخ شده است و بیشتر از درب‌های 2 لنگه که یک درب نفر رو داخل باز می‌شود، مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از درب پارکینگ ساختمان در شهرستان‌ها و ساختمان‌هایی که قصد استفاده از موتور کشنده یا جک را ندارند و محدودیت مالی داند استفاده می‌شود.

درب پارکینگ فلزی: امروزه یکی از بهترین درب‌ها جهت استفاده به عنوان درب پارکینگ ساختمان، درب پارکینگ فلزی یا همان درب پارکینگ آهنی است. در طراحی این گونه از درب‌ها ابتدا چهار چوب یا کلاف درب پارکینگ ساخته می‌شود و سپس بنا به سفارش خریدار داخل این کادر فلزی به وسیله قطعات فرفورژه، ورق‌های طرح دار CNC یا قطعات آلمینیومی طبق الگوی اصلی، جوش کاری می‌شود. از محاسن این درب‌ها تنوع در رنگ، قابلیت استفاده از پتینه در کار، قرینه بودن درب‌ها‌، باز شدن درب نفر رو در داخل درب پارکینگ، داشتنن زه وار برای نصب ورق و یا پوشش پلی کربنات برای عدم دید از بیرون به داخل از محاسن این درب‌ها است. هزینه نگه داری این گونه ار درب پارکینگ فلزی بسیار کم است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]