اطلاعات تماس
  • 061322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905054457412405

خرید عسل طبیعی فقط با این 5 روش ممکن است

کد: 139905054457412405

https://bit.ly/3jGWnwX

، (اخبار رسمی): خرید عسل طبیعی امروزه برای کسانی که به خوراک خود اهمیت می‌دهند به یک مسئله بزرگ تبدیل‌شده است؛ به دلیل اینکه خیلی از زنبورداران در فصل سرما به دلیل نبود پوشش گیاهی در منطقه، به‌جای اینکه کندوی زنبورها را جایه جا کنند، به آن‌ها آب شکر می‌دهند.

خرید عسل طبیعی فقط با این 5 روش ممکن است
خرید عسل طبیعی کنار شیمبال

خرید عسل طبیعی امروزه برای کسانی که به خوراک خود اهمیت می‌دهند به یک مسئله بزرگ تبدیل‌شده است؛ به دلیل اینکه خیلی از زنبورداران در فصل سرما به دلیل نبود پوشش گیاهی به زنبور آب شکر میدهند

خرید عسل طبیعی امروزه برای کسانی که به خوراک خود اهمیت می‌دهند به یک مسئله بزرگ تبدیل‌شده است؛ به دلیل اینکه خیلی از زنبورداران در فصل سرما به دلیل نبود پوشش گیاهی در منطقه، به‌جای اینکه کندوی زنبورها را جایه جا کنند، به آن‌ها آب شکر می‌دهند.

به گزارش اخبار رسمی، بناتر اعلام شیمبال، عسل خام و ارگانیک، یک کالای خوراکی عالی و طبیعی هست که کمتر کسی می‌تواند آن را در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و محلی تهیه کند.

زمانی که عسل پالیش شده باشد، گرده گل در آن گرفته می‌شود که این امر باعث می‌شود گرده‌های موجود در عسل طبیعی که سرشار از خاصیت‌های فراوانی است اثرشان کم شود. خوب است بدانید عسلی که شکرک می‌زند عسلی تقلبی است.

خوشبختانه در ایران، بسیاری از مناطق دارای پوشش گیاهی انبوهی است که بسیاری از این گیاهان دارای خواص درمانی عالی می‌باشند، همین دلیل باعث می‌شود زنبورها از شهد این گیاهان دارویی تغذیه کنند و تمامی خواص دارویی گیاهان را به ما منتقل کنند. به همین دلیل زنبورداران جسور و پرتجربه برای تغذیه زنبورهای خود، کندوهای خودشان را به‌طور متمرکز به مناطقی می‌برند که دارای گیاهان دارویی می‌باشند.

به یاد داشته باشید در زمان خرید عسل طبیعی از فروشگاه و یا زنبوردار، بایستی به برگه آزمایشگاهی و ضمانت‌نامه آن دقت داشته باشید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید ساکارز است، درواقع ساکارز عسل باید زیر 5 باشد در غیر این صورت عسل غیرطبیعی است. همچنین زنبوردار باید ضمانت بدهد که در صورت مطابقت نداشتن عسل با شاخص‌های استاندارد، هزینه مشتری بازگردانده و عسل خود را پس بگیرد. این عمل زنبوردار و فروشنده باعث می‌شود مشتری با خیالت آسوده عسل خود را خریداری کند و اطمینان پیدا می‌کند که زنبوردار به خرید مشتری و سلامتی دیگران اهمیت می‌دهد.

آیا خرید عسل طبیعی در ایران ممکن است؟

افراد کثیری بر این عقیده هستند در ایران ما عسل طبیعی و خام وجود ندارد. البته حق‌دارند به‌هرحال چندین خرید ناموفق داشته‌اند. ولی ما باید بدانیم که در ایران هم عسل‌های طبیعی و باکیفیت بالایی وجود دارد؛ اما عسل باکیفیت هزینه دارد شما برای خرید عسل طبیعی باید هزینه آن را بپردازید. در غیر این صورت اطمینان داشته باشید عسل باقیمت کم، به‌احتمال 99 درصد تقلبی و مایل به شکرک زدن هستند.

خرید عسل طبیعی از روی ظاهر

امکان ندارد برای خرید عسل طبیعی از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های محلی، از روی بسته‌بندی و رنگ عسل اصل و طبیعی بودن آن را تشخیص بدهید. حتی خود زنبوردارانی که سالیان زیای در این کار مشغول فعالیت هستند از روی ظاهر عسل نمی توانند تشخیص بدهند که عسلی طبیعی است.

آیا عسل طبیعی باید شکرک بزند؟

دقت داشته باشید که هنوز سؤال بسیاری از خریداران عسل می‌باشد؛ که شکرک زدن عسل دلیل بر طبیعی بودن آن می‌باشد؟ در هنگام خرید عسل طبیعی توجه به این نکته مهم است که اکثریت عسل‌های طبیعی با توجه به مکان و زمان مختلف اصلاً شکرک نمی‌زنند و یا بهتر است بگوییم این اشتباه است که می‌گویند شکرک زدن عسل طبیعی است!

توجه به مناطق زنبورداری

منطقه جغرافیایی زنبورداری در زمان خرید عسل اهمیت دارد؛ عسل کنار مختص بعضی از مناطق است که پوشش گیاهی آن منطقه دارد. پس اگر زنبوردار، عسل کنار و یا عسل گون به شما عرضه می‌کند، شما باید قبل از خرید عسل طبیعی دقت داشته باشید که آیا در آن منطقه همچنین گیاهی وجود دارد یا خیر؟!

خرید عسل طبیعی با ضمانت‌نامه

مجموعه زنبورداری شیمبال، محصولات فروخته‌شده خود را ازنظر کیفیت و ارگانیک بودن تضمین می‌کند؛ ولی چگونه؟ در زمان خرید و یا حتی پس از خرید وب‌سایت شیمبال به مشتریان برگه ضمانت و همچنین ضمانت 3 روز عدم رضایت و بازگشت هزینه می‌دهد.

در نتایج آزمایشگاهی ساکارز عسل کنار شیمبال زیر 4 می‌باشد. عسلی که ساکارز آن بالای 5 باشد این عسل غیرطبیعی است. برای خرید عسل طبیعی از شیمبال کافی است به سایت شیمبال مراجعه کنید.

سخن پایانی

در دنیای مجازی و حتی مردم می‌توانید مراحل تشخیص عسل طبیعی زیادی پیدا کنید، بو کردن، با استفاده از کاغذ، رنگ، غلظت، کبریت و… بروید؛ البته این مراحل هیچ‌گونه پایه و اساس علمی ندارند بلکه یک سری افراد باتجربه خود این مراحل را برای ما و شما بازگو کرده‌اند. ولی همه‌ی این مراحل بعد از خرید عسل طبیعی امکان‌پذیر است ولی قبل از خرید عسل خیلی‌ها اعتماد ندارند. وب‌سایت شیمبال برای اینکه مشتریان با اطمینان کامل خرید را انجام بدهند، برگه آزمایشگاهی با ضمانت‌نامه ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیمبال

فروشگاه اینترنتی عسل

اطلاعات تماس
  • 061322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی