اطلاعات تماس
  • 061322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133915012405

بررسی خواص عسل طبیعی و سیر برای بدن و لاغری

کد: 139805133915012405

http://bit.ly/2Khg4fl

، (اخبار رسمی): عسل طبیعی و سیر چه کمکی به لاغر شدن بدن می‌کنند؟ عسل طبیعی و سیر به غیر از کاهش وزن چه تاثیری بر حفظ و سلامتی بدن دارند؟ سیر و عسل برای لاغری را چه زمانی می‌توان مصرف کرد؟

خواص عسل طبیعی و سیر برای بدن و همچنین لاغری آیا مفید است!
عسل طبیعی

طبق تحقیقات انجام شده در حوزه پزشکی امروزه ثابت شده که خوردن سیر و عسل طبیعی یک عامل مهم در تضمین سلامت بدن است. بیشتر روش‌های درمانی در دسته داروهای شیمیایی قرار می‌گیرند و استفاده از آنها هیچ وقت بدون خطر نبوده و عوارض جانبی متعددی را به دنبال خواهد داشت. در این بین مخلوط سیر و عسل طبیعی یک داروی درمانی گیاهی است که بدون هیچ گونه عوارض می‌تواند به اهداف درمانی خود دست پیدا کند.

در فیلم Jamon شخصیت خاویر باردم به طور مکرر در زندگی روزانه خود گیاه سیر می‌خورد، دلیل او برای این کار هم این چنین در فیلم بیان می‌شد که سیر بدن او را همچون چوب بلوط سخت و محکم می‌سازد. این شیوه خوراک شاید به تمسخر گفته شود و اهمیت چندانی به آن داده نشود اما باید توجه کرد که رعایت چنین نکته مهمی در رژیم غذایی روزانه می‌تواند تاثیرات مهمی در سلامت داشته باشد.

ترکیب سیر و عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی بسیار زیاد است. اگر سیر و عسل طبیعی با هم مخلوط شوند معجونی آماده خواهد شد که خواص سیر را هم به میزان چندین برابر از حالت قبل افزایش خواهد داد. هر دوی اینها یعنی سیر و عسل طبیعی از آنتی بیوتیک‌های طبیعی در پزشکی به شمار می‌روند و توانایی بالایی برای سم زدایی بدن و افزایش میزان سلامتی خواهند داشت.

نحوه مصرف ترکیب سیر و عسل طبیعی

بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که سیر و عسل طبیعی را با شکم خالی و در ابتدای صبح مصرف کرد زیرا معده را نیز برای افزایش متابولیسم در ادامه روز یاری خواهند کرد. این نکته که مصرف باید با شکم خالی باشد از دو جهت مثبت است، یکی اینکه موجب افزایش وزن نشده و دیگر آن که بدن را ابتدا سم زدایی کرده و متابولیسم را بالاتر می‌برد.

خواص سیر

  • بهبود کیفیت جریان خون

سیر زمانی که خورده می‌شود و به معده می‌رسد میزان شیره معده را افزایش می‌دهد که این کار جذب آهن را برای بدن آسان‌تر می‌سازد. سیر همچنین منبع مناسبی برای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که اینها به افزایش خون و غنی شدن آن کمک می‌کنند. علاوه بر این نکات سیر در کاهش چربی و کلسترول مضر خون نیز اثرگذار بوده و می‌تواند غلظت خون را کاهش دهد، با ذکر این نکته‌ها می‌توان دریافت که سیر نقش مهمی در کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی خواهد داشت.

  • تغذیه پوست

سیر یک داروی گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که این مواد روند بازسازی و ترمیم سلول‌های پوستی را تسریع می‌سازد و باعث می‌شود که افراد پوستی روشن و صاف و بدون لک داشته باشند.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

سیر سرشار از آنتی اکسیدان‌های طبیعی است که به بازسازی سلول‌ها و روند افزایش آنها نظارت می‌کند. در نتیجه این کارها سیر از بروز سلول‌های سرطانی در بدن تا حد زیادی جلوگیری کرده و موجب تقویت و بازسازی سلول‌های ایمنی بدن نیز می‌شود.

خواص عسل طبیعی

سیر و عسل برای لاغری استفاده می‌شود اما شاید با وجود شیرین بودن عسل طبیعی به این نکته فکر کرد که این دروغی بیش نیست. ولی باید گفت که مخلوط سیر و عسل طبیعی در ابتدای صبح و به صورت ناشتا اشتهای افراد به خوردن را کاهش داده و ترشح هورمون کورتیزول را هم کنترل می‌کند. همه این موارد باعث شده تا فرد غذای کمتری بخورد و وزن خود را به راحتی کاهش دهد.

  • کاهش التهابات بدن

افرادی که دارای دردهای مزمن مانند سردرد های میگرنی یا التهابات مفاصل هستند می‌توانند عسل را به برنامه غذایی خود اضافه کنند و از خواص آن بهره مند شوند. با گذشت مدتی از مصرف عسل طبیعی افراد متوجه می‌شوند که نیاز به داروهای مسکن به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

  • عسل طبیعی منبع انرژی

به دلیل فشارهای کاری زیاد در زندگی شهری و ساعت کاری‌های بالا بیشتر افراد پس از یک روز کاری میل به خوردن نوشیدنی‌های قندی و انرژی زا دارند. بیشتر این نوشیدنی‌ها مضر بوده و بر سلامت افراد اثرات بدی به جا خواهند گذاشت در حالی که عسل طبیعی یک منبع مناسب برای تامین انرژی از دست رفته افراد محسوب می‌شود. با بهره بردن از عسل طبیعی دیگر نیازی به گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت فرسا برای کاهش وزن نخواهد بود.

طرز تهیه معجون سیر و عسل طبیعی

مواد لازم: 12 حبه سیر، یک لیوان عسل طبیعی، یک ظرف شیشه‌ ای در دار

طرز تهیه: برای درست کردن این معجون باید سیرها را به صورت ریز خرد یا له کرده، در ظرف شیشه‌ای آن را اضافه و سپس عسل طبیعی را به آن اضافه کرد و این دو را با هم مخلوط کرد. پس از مخلوط شدن سیر و عسل طبیعی باید ظرف را در یک مکان تاریک به مدت یک هفته قرار داد تا این دو عصاره خود را پس داده و آماده شوند.

پس از آماده شدن مخلوط سیر و عسل طبیعی می‌توان آن را به صورت روزانه و هر وعده یک قاشق غذاخوری میل کرد و از خواص بی نظیر این معجون بهره کامل را برد.

باید توجه داشت که هیچ روش درمانی یا داروی شیمیایی وجود ندارد که بدون هیچ گونه عوارض این همه تاثیرات مفید بر سیستم‌های مختلف بدن چون سیستم قلب و عروق، ایمنی، پوست و .... داشته باشد و در عین حال انرژی را نیز در ابتدای صبح به خوبی تامین کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیمبال

فروشگاه اینترنتی عسل

اطلاعات تماس
  • 061322*****
[نمایش اطلاعات]