اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905074462610379

چرا باید موس گیمینگ بخریم حتی اگر گیمر نیستیم؟

مزایای موس گیمینگ نسبت به موس معمولی

کد: 139905074462610379

https://bit.ly/2CNYuyD

، (اخبار رسمی): موس‌های مخصوص بازی علاوه بر رفع نیاز گیمرهای حرفه ای، برای بسیار از کاربران عادی که ساعت‌های زیادی از ماوس استفاده می‌کنند کاربرد دارد. موس بازی علاوه بر بالا بردن دقت و سرعت اجرای کار، باعث محافظت از انگشتان و مچ دست می شود. با مزایای ماوس گیمینگ نسبت به ماوس معمولی همراه باشید.

مزایای موس گیمینگ نسبت به موس معمولی
مزایای موس بازی نسبت به ماوس معمولی

از اصلی ترین دلایل برای توجیه خرید موس گیمینگ، ارگونومیگ بودن آن است.؛ زیرا باعث کمترین مشکل در ناحیه مچ دست و انگشتان می‌شوند و کاربر کمتر احساس خستگی می‌کند.

بسیاری از کاربران موس‌های گیمینگ را مختص گیمرها می‌دانند در حالی‌که اینگونه نیست. یک موس بازی می‌تواند در استفاده‌های روزمره و عادی هم به‌کار رود بی‌آن‌که احساس خستگی در کاربر به‌وجود آید. شاید در ابتدا این سوال پیش بیاد که چرا باید برای خرید موس هزینه زیادی متحمل شد؟ پاسخ این سوال در طول زمان بهتر مشخص می‌شود. در ابتدا ممکن است قیمت بالاتر یک موس مخصوص بازی ما را از خرید آن منصرف کند ولی می‌تواند تضمین کننده سلامتی باشد و باعث دقت و سرعت عمل در اجرای کارها شود؛ اما چگونه؟

مزایای موس گیمینگ و دلایل مهم برای خرید آن
این بخش به 5 دلیل مهم برای توجیه خرید موس گیمینگ می‌پردازد. حتی اگر گیمر نیستید ادامه مطلب را بخوانید.

1. سفارشی سازی موس گیمینگ
موس‌های مخصوص بازی به کمک نرم‌افزار قابل برنامه‌ریزی و سفارشی‌سازی هستند. تمام دکمه‌های این موس‌ها را می‌توان با نرم‌افزار برنامه‌ریزی کرد. این موس‌ها نسبت به موس‌های معمولی درجه حساسیت بالاتری دارند به ویژه آن‌که شاهد دکمه‌هایی در کناره‌های آن هستیم که انجام کار را برای کاربران راحت‌تر می‌کند.
دیگر ویژگی جالب این موس‌ها، قابلیت تنظیم وزن است. موس‌های بازی به گونه ای طراحی شده‌اند که کاربران بتوانند در زمان بسیار اندک با حذف برخی از اجزای آن، وزن موس را کاهش داده و با سفارشی‌سازی آن بهترین حالت را برای خود تنظیم کنند.

2. طراحی موس گیمینگ
پر واضح است که طراحی موس گیمینگ با موس‌های معمولی بسیار متفاوت و از طراحی جذابی برخوردار است. این مورد باعث شده تا علاوه بر گیمرها، کاربرانی معمولی به ویژه آنان که ساعت‌های زیادی با موس کار می‌کنند هم برای استفاده از آن تمایل نشان دهند؛ زیرا علاوه بر زیبایی طراحی‌های آن ارگونومیک است.
موس‌های گمینگ معمولا دارای نورپردازی RGB بوده که بر زیبایی آن‌ها می‌افزاید؛ به ویژه آن‌که نور موس گیمینگ هم قابل تنظیم است. بنابراین می‌توان یک موس گیمینگ مطابق با سلیقه خود داشت.

3. حساسیت و دقت موس گیمینگ
با توجه به سخت‌افزارهای ویژه به کار رفته در ساخت موس گیمینگ، این موس‌ها از دقت و حساسیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر آن میزان DPI  و حساسیت دکمه‌ها در بیشتر موس‌های گمینگ قابل تنظیم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا هنگام استفاده از موس شاهد تاخیر کمتری باشیم و نیازی نباشد تا دکمه‌های موس را به محکمی فشار دهیم. اگرچه در نگاه اول اینگونه به نظر می‌رسد که این ویژگی‌ها برای گیمرها مناسب است؛ اما برای بسیاری از کاربران که زمان زیادی را صرف استفاده از موس می‌کنند، می‌تواند خیلی مهم و ضروری باشد.

4. ارگونومیک بودن موس بازی
می‌توان گفت این ویژگی از اصلی‌ترین دلایل برای توجیه خرید موس گیمینگ است. گیمرها و کاربرانی که ساعات زیادی را با موس کار می‌کنند، به موس‌هایی نیاز دارند که باعث کمترین مشکل در ناحیه مچ دست، انگشتان و کف دست شوند و کمتر احساس خستگی کنند. به همین دلیل داشتن یک موس گیمینگ خوب برای همه کاربران توصیه شود. اگر در کنار موس گیمینگ ارگونومیک از پد ارگونومیک هم استفاده شود، مشکلات احتمالی یاد شده به حداقل می‌رسد.


5. طول عمر بالای موس گیمینگ
اگر به یاد داشته باشید در مقدمه گفته شد ممکن است به دلیل هزینه بالاتر موس‌های بازی نسبت به موس‌های معمولی، سراغ آن‌ها نرویم. باید توجه داشته باشید موس‌های گیمینگ به دلیل طراحی و مواد به‌کار رفته در ساخت آن، طول عمر و دوام بیشتری دارند؛ بنابراین با دید اقتصادی هم اگر به این قضیه بنگریم در دراز مدت به صرفه‌تر بوده، به علاوه استفاده از موس نامناسب به ناحیه دست آسیب جدی وارد می‌کند و این خود باعث هزینه در بخش درمان می‌شود.

خرید موس گیمینگ

همان‌گونه که گفته شد خرید موس گیمنگ هم برای گیمرها و هم برای کاربران عادی که ساعات زیادی از موس استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود. با توجه به دلایل گفته شده در بالا باید در خرید موس‌های گیمینگ بسیار دقت کرد تا محصولی مطئمن و اصل خریداری شود. به همین روی پلازا با توجه به نیاز کاربران به کالایی با اصالت و همچنین رسالت خود، موس‌های مخصوص بازی را از برند‌های مختلف در فروشگاه خود ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده و با توجه به سلیقه و بودجه خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنند. برندهای موس همچون ریزر، رپو، ای فورتک، بیاند، بلودی، تسکو، لاجیتک و سادیتا جزو برندهای معروف در حوزه موس گیمینگ هستند که محصولات آنها توسط پلازا به‌فروش می‌رسد. برای خرید موس گیمینگ ب کیفیت تنها کافی است به فروشگاه پلازا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]