کد: 139905304505114260

چارتر مفت تهران، شیراز

چارتر مفت

کد: 139905304505114260

https://bit.ly/2Qdqtun

، تهران , (اخبار رسمی): خرید بلیط چارتر مفت در تهران بلیط با ارزان ترین قیمت

چارتر مفت
خرید بلیط چارتر مفت

خرید بلیط چارتر مفت تنها با 3 دقیقه وقت گذاشتن.

1- ریتم خرید بلیط هواپیما را در دست داشته باشید

بلیط های هواپیمایی که چارتر می شوند تحت هر شرایطی باید به فروش برسند در غیر این صورت از طرف شرکت هواپیمایی چارتر کنند جریمه خواهد شد. برای این که به ریتم خرید بلیط چارتر آشنا شوید ( اگر این کار گفته شده را انجام دهید در 80 درصد اوقات بلیط را نسبت به بقیه ارزان تر خرید خواهید کرد) مسیر پروازی خود را چک کنید به عنوان مثال شما دوشنبه از تهران به مشهد پرواز دارین یک لیست آماده کنید و شنبه در ساعت های مختلف قیمت بلیط چارتر و ظرفیت آن را یاداشت کنید برای همان روز شنبه و بنویسد که چند آژانس هواپیمای این بلیط ها را چارتر می کنند در قدم دوم بعد از 3 ساعت دوبار برسی کنید و یاداشت کنید این کار را سه روز پشت سر هم انجام بدین این موضوع باعث می شود دید شما تغییر کند و وقتی قیمت یک بلیط با ساعت پروازی و نوع هواپیمایی را ببینید بدانید قیمت این بلیط روند افزایشی دارد یا کاهشی دارد. و تنها یک بار بیشتر نیاز به انجام این کار نیست و دفع بعد فقط قیمت ها را می بیند و خودتان خواهید فهمید که این بلیط قرار است بالا برود و یا پایین بیایید.ب

در طول سال های اخیر بلیط چارتر در مسیر های پر تررد بسیار زیاد شده است و شما معولا در مسیر های پرتردد بلیط چارتر خرید خواهید کرد که این بلیط ها قیمت چندان ثابتی ندارند ولی روش های وجود دارد که بتوانید این بلیط ها را در پایین ترین قیمت ممکنی که امکانش هست خرید کنید در این جا یک روش معرفی می کنم که جدید ترین نوع روش خرید بلیط چارتر هست که به راحتی میشه گفت به شما کمک خواهد کرد تا بلیط خود را در پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

برای خرید بلیط چارتر مفت ابتدا وارد سایت تهران بلیط شوید و با استفاده از صفحه اصلی یا موتور جستجو مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و با وارد کردن تاریخ مورد نظر خود لیست از پرواز ها را که در آن تاریخ است سایت برای شما به نمایش می گذرد که این لیست از پایین ترین قیمت هست. حالا به تعد ظرفیتی که چارتر کننده ها برای خرید بلیط نشان می دهند نگاه کنید این تعداد ظرفیت در اکثر موارد درست نیست به عنوان مثال 30 صندلی اجاره شده و فقط 7 صندلی خالی نمایش می دهد. شما با دیدن این شرایط ترغیب می شوید که پرواز ظرفیت کمی دارد و بلیط خود را خرید کنید در حالی که اصلا به این شکل نیست و حالا شما وقتی قیمت ها رو دیدید اصلا پرواز را داخل رزرو نبرید، فقط زمانی که می خواهید حتما خرید کنید بلیط پرواز خود را داخل رزرو ببرید چون اگر ببرید داخل رزرو برای چارتر کنند نمایش داده می شود که شما بلیط ها را بردید داخل رزرو و با این شرایط می گویند تقاضا برای خرید بالاست و قیمت ها را افزایش می دهند پس بلیط ها را داخل رزرو نبرید در زمانی های مختلف هر 25 دقیقه یک با سرج بزنید تا بتوانید بلیط را با قیمت پایین تری خرید کنید.

بلیط چارتر مفت نوعی از بلیط های پروازی است که اکثر توسط آژانس های مسافرتی به فروش می رسد. در واقع این آژانس های هواپیمایی در طی مذاکره با شرکت های هواپیمایی بخشی از ظرفیت آنها را برای خود کرایه می کنند و خود مسئولیت فروش آن ها بر عهد می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران بلیط

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران بلیط، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و همچنین بلیط قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازها و خطوط ریلی موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید