اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906174536414413

مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک

 آیا کرم های ضد چروک واقعا موثر هستند؟

کد: 139906174536414413

https://bit.ly/3bGWCVb

، تبریز , (اخبار رسمی): امروزه کرم های ضد چروک یکی از پر مصرف ترین محصولات مراقبت پوست هستند. بسیاری از مردم و به خصوص خانم ها این کرم ها را به این امید تهیه می کنند که بتوانند چین و چروک های را کاهش داده و پوستشان را جوان تر نشان دهند.

 آیا کرم های ضد چروک واقعا موثر هستند ؟
 آیا کرم های ضد چروک واقعا موثر هستند؟

امروزه کرم های ضد چروک یکی از پر مصرف ترین محصولات مراقبت پوست هستند. بسیاری از مردم و به خصوص خانم ها با خرید کرم ضد چروک سعی دارند تا بتوانند چین و چروک های پوست را کاهش داده و پوستشان را جوان تر نشان دهند.

 آیا کرم های ضد چروک واقعا موثر هستند ؟

از آنجایی که این کرم ها در بین دارو ها دسته بندی نمی شوند، برای اثبات اثر گذاری آن ها نیاز به تحقیقات علمی نیست و تنها ملاک تاثیر گذاری اغلب به ترکیبات به کار رفته و مدت زمان استفاده از آن ها بستگی دارد.

مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک

مرطوب کردن و آبرسانی پوست به تنهایی می تواند ظاهر پوست شما را بهبود ببخشد. رطوبت به طور موقت پوست را حجم داده و ظاهر چین و چروک ها را کمرنگ می کند.

کرم های ضد چروک اغلب دارای ترکیبات مرطوب کننده ای هستند که به بهبود کیفیت پوست و شفافیت آن و کاهش خطوط ریز صورت کمک می کنند. اثر گذاری این محصولات تا حدود زیادی به نوع پوست شما و ماده ای که در فرمولاسیون آن استفاده شده بستگی دارد.

در اینجا به ترکیبات متداولی که باید در خرید کرم های ضد پیری و ضد چین و چروک به آن توجه داشته باشید اشاره می کنیم.

رتینوئید ها

رتینوئیدها ترکیباتی از ویتامین A هستند که اغلب با نام های رتینول و رتینوئیک اسید در کرم های ضد چروک دیده می شوند. این مواد برای ترمیم پوست در برابر آسیب های ناشی از اشعه نور خورشید و همچنین کاهش خطوط و چین و چروک های پوست استفاده می شود.

ویتامین C

مولکول های ناپایدار اکسیژن موجود در هوا سلول های پوستی را تجزیه کرده و باعث ایجاد چین و چروک ها می شوند. ویتامین C یا اسید اسکوربیک یک آنتی اکسیدان قوی بوده و وجود آن در ترکیبات کرم ها، از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد هوا محافظت می کند.

اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA)

اسید های هیدروکسی آلفا شامل ترکیباتی مثل اسید گلیکولیک، اسید سیتریک و اسید لاکتیک هستند. این ترکیبات برای لایه برداری سلول های مرده از روی پوست استفاده می شوند. استفاده منظم از محصولی که در ترکیبات آن اسید هیدروکسی آلفا (AHA) وجود دارد، پوست شما صاف و یکدست کرده و برای استفاده سایر محصولات آرایشی آماده می کند.

کوآنزیم Q10

این ماده به کاهش چین و چروک های ریز دور چشم کمک می کند. همچنین پوست را در برابر اشعه های مضر نور خورشید ایمن می کند.

عصاره های گیاهی و طبیعی

برای اینکه اثر گذاری کرم های ضد چروک بیشتر شود، در ترکیبات اکثر آن ها از عصاره های گیاهی و طبیعی استفاده می کنند. ترکیبات حاصل از گیاهان و میوه هایی نظیر چای سبز، آلوئه ورا، انگور، آرگان و ... به کلاژن سازی و تغذیه پوست کمک کرده و با تسکین بخشیدن به پوست التهابات آن را بر طرف می کنند.

فراموش نکنید که یک متخصص پوست بهتر از هر کسی می تواند با توجه به نوع جنس پوست و ارزیابی وضعیت پوست در ایجاد برنامه شخصی برای مراقبت از پوست به شما کمک کند. اگر به دنبال نتایج چشمگیر تری هستید درمان های زیبایی نظیر بوتاکس، لیفتینگ، میکرونیدلینگ و ... توسط متخصص پوست می توانند کمک کننده باشد.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زر زاگرس میلاد ارس

زز زاگرس وارد کننده محصولات آرایشی و بهداشتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی