اطلاعات تماس
  • 026344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909024762715552

مجموعه تاسیسات سپهری را بیشتر بشناسید

کد: 139909024762715552

https://bit.ly/35Vcmm9

، (اخبار رسمی): خدمات تاسیسات سپهری تاسیسات سپهری فعالیت خود را در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع پکیج از سال 1383 شروع نمود. امروز این مجموعه شامل ده ها تعمیر کار و سرویس کار خبره است که با توجه به درخواست های مشتریان هر کدام برای بخشی در نظر گرفته شده اند تا این خدمات به سرعت بالا به سراسر استان البرز ارائه شود.

تعمیر پکیج در کرج توسط کار بلد ترین ها
تعمیر انواع پکیج در کرج

تاسیسات سپهری در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع پکیج است .مجموعه شامل ده ها تعمیر کار و سرویس کار خبره است که مشتریان عزیز بتوانند با نازل ترین قیمت از این خدمات به سرعت در کرج استفاده نمایند

درباره تاسیسات سپهری

تاسیسات سپهری ازچه زمانی شروع به کار کرده؟

تاسیسات سپهری در ابتدا متشکل از چند تعمیر کاردوره دیده و با سابقه در حوزه تعمیر و سرویس لوازم منزل و انجام کار های فنی بود که پس از گذشت چند سال واضافه شدن نیرو های متخصص و دوره دیده به این گروه، اقدام به ایجاد یک برند و اخذ نمایندگی برند های معتبر نموده است. ازآن پس برای گسترش کار تاسیسات سپهری ، این گروه اقدام به آموزش و استخدام کارشناسان جدید نمود و خدمات خود را در سراسر استان البرز به خصوص در شهر کرج گسترش داده است. در همین حین هم فروشگاه و مغازه این مجموعه هم تاسیس شد تا علاوه بر امکان سفارش و فروش تلفنی، افراد بصورت حضوری هم بتوانند، اقدام به خرید محصول یا سفارش خدمات کنند.

نمایندگی مرکزی سپهری در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

هم اکنون مجموعه تاسیسات سپهری با داشتن یک مغازه و فروشگاه، علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم منزل، اقدام به ایجاد یک فروشگاه نموده که در آن تمامی محصولات پکیج، رادیاتور، حوله خشک کن، آبگرمکن ، شومینه ، بخاری و کولر آبی  در برند های مختلف برای فروش در استان البرز به خصوص کرج  قرار گرفته است. همچنین خدماتی که این مجموعه برای نصب، تعمیر و سرویس، ارائه میکند، محدود به هیچ نوع برندی نمیشود و برای تمامی لوازم امکان استفاده از آن فراهم شده است.جهت استفاده از خدمات این مجموعه هم شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس یا ایکون شناور در صفحه و پایین صفحه اقدام به سفارش خدمات یا محصول مورد نظر کنید.

زمینه تعمیرات تاسیسات سپهری

این مجموعه شامل تعمیرات پکیج های زمینی اخگر ، شوفاژکار ، مرکوری ، بوتان ، ایران رادیاتور ، لورچ و غیره اینها خدمات قابل ارائه نیست بلکه تعمیرات انواع ابگرمن دیواری و ایستاده بخاری شومینه گاز و ..... هم جزو خدمات این مجموعه در تمام نقاط کرج نیز می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026344*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی