اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084776215593

راه‌های موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

کد: 139909084776215593

https://bit.ly/3lcmNGs

، تهران , (اخبار رسمی): راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ، در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود.

راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از سنجش امیرکبیر می گذرد
سنجش امیرکبیر، دکتری ، کارشناسی ارشد

راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از سنجش امیرکبیر می گذرد

راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری از سنجش امیرکبیر می گذرد

راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ، در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود.

منابع آزمون دکتری

 علاوه بر دروس کنکوری کتاب‌های جانبی مثل برنامه‌ریزی قانون جذب و راز قبولی در کنکور، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی،DVD-های صوتی به داوطلب آموزش داده می‌شوند 

مدیرمسئول سنجش امیرکبیر تاکید کرد: هدف این موسسه از ابتدای فعالیت، ارائه خدمات خود به صورت سراسری و به تمامی‌دانشجویان کشور بود. اکنون نیز ، آماده‌سازی و ارائه بسته‌های آموزشی و آزمون‌های آزمایشی در سراسر کشور، نقش بزرگی در تحقق این هدف داشته است.

لطف زمان خاطرنشان کرد: منابع آموزشی و همچنین آزمون‌های آزمایشی سنجش امیرکبیر به گونه‌ای تدوین و تنظیم شده‌اند که دانشجویان با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور در هیچ کلاسی و منبع آموزشی دیگری نداشته باشند؛ چرا که امکان استفاده از کلاس‌های حضوری تنها برای بعضی از افراد امکان پذیر است.

به گفته وی حتی در کلان‌شهرها نیز موسسه سنجش امیرکبیر به داوطلبان توصیه می‌کند که اگر از نظر زمانی و مادی امکان حضور در کلاس‌ها را ندارند، به بهره‌گیری از بسته‌های آموزشی و آزمون‌های آزمایشی بسنده کنند.

مدیر مسئول سنجش امیرکبیر تاکید کرد: بهتر است دانشجویانی برای شرکت در کلاس‌ها ثبت‌نام کنند، که برای آمادگی نیاز به انگیزه و مشوق دارند و می‌خواهند مطالعه و یادگیری مطالب را همراه با کلاس پیش ببرند و یا این که دانشجویان در دروس بسیار ضعیف بوده و یا این که تغییر رشته‌ای هستند.

وی گفت: تلاش شده است بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر در کنار کیفیت بالا، با کمترین هزینه ممکن در اختیار داوطلبان قرار گیرد. از نظر ظاهری نیز کتاب‌ها در سنجش امیرکبیر به صورت شکیل و به صورت واضح و مرتب ویراستاری شده است تا مطالعه آنها چشم را آزار ندهد.

لطف زمان بیان کرد: در منابع آموزشی این موسسه، قسمت‌های زائد و گنگ منابع اصلی حذف یا با توضیح بیشتر روشن و قابل درک شده‌اند. در این کتاب‌ها به ارائه مثال، طرح سوال‌های متعدد و پاسخ به آنها توجه زیادی شده است و سعی شده کتب آموزشی این موسسه تمام سوالات کنکور و سرفصل‌های آموزش عالی را پوشش دهد که برتری و مزیت کتب این موسسه را نسبت به سایر موسسات مبرهن می‌کند.

وی گفت: کتاب‌های سنجش امیرکبیر به جای آنکه مانند بیشتر متون آموزشی در ایران، صرفا متن‌ محور باشند و تلاش کنند مباحث را با توضیح گمراه کننده آموزش دهد، سئوال‌محور است؛ به این ترتیب که دانشجویان مباحث را با حل سئوالات متعدد می‌آموزند به طوری که در انتهای هرفصل سوالات طبقه بندی شده با جواب تشریحی و یک سری سوال خود سنجی با جواب کلیدی آمده است.

لطف زمان افزود :یکی از ضعف‌های منابع آموزشی ایران این است که حل بیشتر سئوالات را بر عهده‌ی دانشجویان می‌گذارد. اغلب آنها نیز به دلیل سختی سوالات موفق به این کار نمی‌شود. به همین دلیل انگیزه خود را برای پاسخگویی به سئوالات از دست می‌دهند و به کتاب‌های حل‌المسائل مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر ، سعی شده است از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی استفاده شود. همچنین سعی شده به عنوان یک مزیت رقابتی که سایر موسسات انجام نمی‌دهند علاوه بر دروس مربوط به کنکور، از کتاب‌های جانبی مثل برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی به روش سنجش امیرکبیر، قانون جذب و راز قبولی در کنکور تحصیلات تکمیلی، تکنیک‌های انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، قبولی به روش پارتیزانی در آزمون دکتری، جزوات و اسلایدهای دانشگاهی، دی وی دی‌های صوتی ساختن باورهای صحیح به داوطلب داده می‌شود.

مدیر مسئول موسسه‌ی سنجش امیرکبیر گفت: تلاش شده‌ است تا اشکالات موجود در منابع اصلی و دیگر کتاب‌های کمک درسی در بسته‌های آموزشی سنجش امیرکبیر وجود نداشته باشد.

به گفته وی برخی از موسسه‌های همکار، استراتژی خود را بر کاهش حجم کتاب‌ها قرار داده‌اند و تا جایی که امکان دارد از تعداد صفحات منابع خود کم می‌کنند که این امر باعث شده است نتوانند به اندازه کافی پرسش و مساله را در کتاب‌های خود قرار دهند.

اطلاع از زمان ثبت نام آزمون ها به سایت www.unr.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش