اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909184796315271

با انواع بینی آشنا شوید

کد: 139909184796315271

https://bit.ly/3qEgZJK

، (اخبار رسمی): این روزها عمل رینوپلاستی اهمیت زیادی پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد و با کوچکترین ایرادی در آن، زیبایی فرد تحت تاثیر قرار میگیرد، اهمیت و محبوبیت این عمل روز به روز افزایش پیدا میکند؛ چرا که با عمل رینوپلاستی به سادگی میتوان به زیبایی دلخواهمان برسیم.

انواع بینی
اطلاعات دربارهی بینی خودمان

شما می‌توانید در آرتور24 با مشاوره رایگان، بهترین تصمیم را درباره عمل بینی خود بگیرید و درباره نتیجه عمل بینی خود آگاهی لازم را کسب کنید.

انواع بینی

این روزها عمل رینوپلاستی اهمیت زیادی پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد و با کوچک‌ترین ایرادی در آن، زیبایی فرد تحت تاثیر قرار می‌گیرد، اهمیت و محبوبیت این عمل روز به روز افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که با عمل رینوپلاستی به سادگی می‌توان به زیبایی دلخواهمان برسیم.

اما برای یک عمل خوب و موفق ما به یک سری اطلاعات کامل و جامع نیاز داریم تا توقعات منطقی داشته باشیم و نتیجه‌ی عمل طبق انتظار و توقع ما باشد و دچار شوک یا نارضایتی نشویم.

از مهم‌ترین این اطلاعات، اطلاعات درباره‌ی بینی خودمان است که جز کدام یکی از انواع بینی است و با توجه به نوع بینی ما، نتیجه‌ی عمل به چه شکل خواهد بود.

امروز در این پست به انواع بینی خواهیم پرداخت.

انواع بینی با توجه به معیارهایی چون نوع پوست و غضروف بینی به سه دسته تقسیم می‌شوند.

بینی استخوانی:

ی‌های استخوانی از لحاظ ظاهری مشخصاتی چون پوست نازک دارند؛ به نحوی که استخوان قابل لمس است. همچنین این نوع بینی دارای قوز است و از لحاظ ساختمان، بافتی غضروفی و استخوانی دارد.

جراحی بینی استخوانی به دلیل ویژگی‌های ایده‌آلی که برای عمل بینی دارد بسیار مطلوب است و نتایج رضایت بخشی داشته است.

عمل بینی‌های استخوانی معمولا طبق خواست فرد متقاضی صورت می‌گیرد و نتیجه‌ی عمل می‌تواند بینی  فانتزی یا عروسکی یا طبق خواست فرد طبیعی و نچرال باشد.

در عمل بینی‌های استخوانی، بینی معمولا ورم نمی‌کند و اگر هم ورمی باشد، پس از مدت کوتاهی از بین می‌رود. همچنین احتمال بازگشت بینی به شکل سابق در این نوع بینی وجود ندارد.

نتیجه‌ی نهایی عمل بینی‌های استخوانی در کمتر از شش ماه مشخص می‌شود.

بینی گوشتی:

مشخصه‌ی کلی بینی‌های گوشتی به این شکل است که فرم نوک بینی معمولا گرد و پهن است، ساختمان غضروفی بینی ضعیف است و پوست ضخیمی دارد.

در عمل بینی گوشتی نتیجه معمولا بینی با فرم طبیعی می‌شود. همچنین در این عمل معمولا بافت غضروفی فرد متقاضی تقویت می‌شود تا شکل و فرم بینی، دلخواه شخص متقاضی شود.

افرادی که بینی با این مشخصات دارند پس از عمل، بینی‌شان ممکن است بیشتر دچار ورم شود و مشخص شدن نتایج نهایی عمل طولانی‌تر باشد.

همچنین اگر در عمل بینی‌های گوشتی غضروف فرد تقویت نشود، امکان تغییر حالت بینی پس از مدت کوتاهی وجود دارد. با این حال امروزه با پیشرفت علم و انتخاب پزشک مناسب و عمل رینوپلاستی می‌شود به بینی دلخواه خود رسید.

بینی ترکیبی:

نوع سوم بینی، بینی ترکیبی است. در بینی ترکیبی، بینی هم استخوانی و هم گوشتی است. علاوه بر داشتن قوز بر روی بینی، قسمت نوک بینی هم حالت پهن و گوشتی دارد و دارای پوستی ضخیم است.

هرچه پوست بینی ضخامت کمتری داشته باشد و بافت استخوانی بیشتر باشد، نتیجه‌ی عمل این نوع بینی موفقیت آمیزتر خواهد بود.

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها مسئله‌ی مهم این است که پزشک شما پزشک متخصص و حاذقی باشد. نیمی از نتیجه‌ی عمل بسته به نوع بینی است و نیم دیگر مربوط است به پزشک و جراحی که انتخاب می‌کنیم.

بارها شاهد بوده‌ایم که بینی‌های استخوانی حتی به دلیل انتخاب پزشک غیر متخصص دچار آسیب جبران ناپذیری شده و حتی بعد از عمل‌های ترمیمی نیز نتیجه‌ی مطلوب فرد رخ نمی‌دهد.

در نتیجه با تمام این پارامترهای ذکر شده، هرگز نمی‌توان نظر دقیقی در باب نتیجه‌ی عمل بینی داد؛ چرا که باید پزشک متخصص، بینی هر فرد را معاینه کند و مطابق با آن نتیجه‌ی احتمالی بینی را بیان کند.

شما می‌توانید در آرتور24 با مشاوره‌ی رایگان، بهترین تصمیم را درباره‌ی عمل بینی خود بگیرید و درباره‌ی نتیجه‌ی عمل بینی خود آگاهی لازم را کسب کنید.

با رزرو عمل جراحی بینی در آرتور24 از تخفیفات ویژه‌ی آرتور24 بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی