اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910134844115777

طراحی سایت و سئو در برابر تبلیغات اینستاگرام، کدام بهتر است؟

کد: 139910134844115777

https://bit.ly/35DXqZb

، (اخبار رسمی): سال هاست که بحث طراحی سایت و در کنار آن سئو در میان کسب و کارهای سنتی به راه افتاده است و طی چند سال گذشته بسیاری از کسب و کارهای سنتی با طراحی سایت و سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی سئو سایت خود توانسته اند در بستر اینترنت نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

طراحی سایت و سئو در برابر تبلیغات اینستاگرام، کدام بهتر است؟
طراحی سایت و سئو در برابر تبلیغات اینستاگرام، کدام بهتر است؟

حال که چند سالی است بحث اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ داغ شده است، بسیاری از مدیران کسب و کار بر سر این دوراهی مانده اند که به سراغ طراحی سایت و سئو بروند و یا با تبلیغات در اینستاگرام تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش داده و به فالوورهایشان محصولات و خدماتشان را ارائه دهند.

با توجه به اهمیت این موضوع قصد داریم تا به طور کامل به این موضوع پرداخته و یکبار برای همیشه مزایا، معایب و تفاوت هر یک از این بسترها را برای شما شرح دهیم، از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها ما با همراه باشید.

اگر بودجه زیادی ندارید به سراغ اینستاگرام بروید

به بسیاری از مدیران کسب و کارهای سنتی که بودجه زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود ندارند همواره توصیه شده است که بجای سرمایه گذاری بر روی طراحی سایت، یک صفحه اینستاگرام را راه اندازی کرده و همان بودجه کمی که دارند را صرف تبلیغات اینستاگرام خود کنند تا تعداد فالوور بیشتری جذب کرده و بتوانند از طریق صفحه اینستاگرام خود فروش مطلوبی را تجربه کنند.

توجه داشته باشید که صرف طراحی سایت برای شما منجر به درامد نخواهد شد و شما بعد از طراحی سایتتان میبایست وارد فاز سئو سایت خود شوید، طراحی سایت یکبار انجام میشود و در مواردی فقط به صورت موردی تغییرات و به روز رسانی های ظاهری بر روی آن انجام می شود، این در حالی است که سئو سایت یک امر مداوم و بدون توقف است که می تواند هزینه ای چند برابری نسبت به طراحی سایت برای شما داشته باشد.

اگر صبر ندارید اینستاگرام مناسبترین بستر برای کسب و کار اینترنتی شماست

همه ما میدانیم که طراحی سایت و سئو آن در کنار هزینه بالایی که دارد، زمان بسیار زیادی نیز می طلبد تا یک وب سایت در سرچ های مختلف بالا آمده و با افزایش کاربرانش مقدمات فروش اینترنتیش فراهم شود. این بازه زمانی بعضا بین 6 ماه تا یکسال براورد می شود.

این در حالی است که فعالیت در بستر اینستاگرام می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تری بازدهی بیشتری به شما ارائه کند. از این رو توصیه می کنیم در صورتی که صبر زیادی برای دریافت نتیجه از کسب و کار اینترنتی خود ندارید به سراغ اینستاگرام بروید.

طراحی سایت و سئو مناسب افراد صبور و دارای بودجه کافی

اگر مایلید تا به صورت حرفه ای تر در اینترنت به کسب درامد بپردازید، هیچ چیز جای سایت را برای شما نخواهد گرفت. شما می توانید با سرمایه گذاری مناسب بر روی طراحی سایت خود، یک سایت حرفه ای با ظاهری زیبا را در اختیار بگیرید و پس از آن با سرمایه گذاری مناسب و البته طولانی مدت در زمینه سئو سایت پس از شش ماه تا یکسال در بسیاری از سرچ های مربوط به حوزه کاری خود در صفحه اول نتایج گوگل دیده شوید.

از بین اینستاگرام و طراحی سایت و سئو کدام را انتخاب کنم؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرسیده می شود، این است که در بین فعالیت و تبلیغات در اینستاگرام و طراحی سایت و سئو کدام را انتخاب کنم؟ پاسخ به این سوال را در بخش های بالایی به طور کامل توضیح داده ایم، اما اگر بخواهیم به طور حرفه ای تر و موشکافانه تری به این موضوع بپردازیم، همواره توصیه می شود که سایت و اینستاگرام را در کنار هم مدیریت کنید.

تمرکز اصلی را بر روی طراحی سایت و سئو سایت خود قرار دهید و از اینستاگرام برای برند سازی و آشنایی بیشتر کاربران با برندتان استفاده کنید و سعی کنید تا کاربرانی که در اینستاگرام شما را دنبال می کنند به سمت سایتتان هدایت کنید.

اینستاگرام، یک خانه اجاره ای است

بله درست خواندید، اگر بخواهیم محیط کاری در فضای مجازی را به محل زندگی تشبیه کنیم، بسیاری از افراد حرفه ای در حوزه کسب و کار اینستاگرام را خانه اجاره ای دانسته و سایت را خانه ای که مالک تمامیت آن شما هستید می دانند.

دلیل این تشبیه نیز به طور واضح مشخص است. در صورتی که شما سرمایه اصلی را بر روی سایت خود انجام دهید، خیالتان از این بابت راحت است که دامنه آن به نام شماست، هاست میزبانی آن به طور کامل در اختیار شماست، هر زمان که اراده کنید می توانید از سایت و اطلاعاتتان پشتیبان بگیرید و در صورت بروز هر گونه مشکلی برای سایت در کسری از ثانیه به راحتی پشتیبان خود را بازگردانده و مشکل مربوطه را حل نمایید.

این در حالی است که شما به عنوان کاربر اینستاگرام تابع قوانین این شبکه اجتماعی هستید و مدیران اینستاگرام این دسترسی را دارند تا هر زمان که بخواهند پیج شما را حتی با وجود تعداد فالوور میلیونی از دسترس به طور کامل خارج کنند و شما هیچگونه دسترسی برای بازگردانی اطلاعات و از آن مهم تر اعتبار خود ندارید.

از این رو همواره توصیه شده است که اگر قرار است سرمایه گذاری بالایی در کسب و  کار مجازی خود قرار دهید سعی کنید حداکثر این سرمایه را بر روی وب سایت خود قرار دهید و سعی کنید تا با یک سئو اصولی آن را در سرچ های مرتبط به حوزه کاری خود بالا آورده و در کنار آن از مزایای حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام نیز بهره ببرید. ما در ترافیک مدیا پیشنهاد می کنیم که سهم اعظم سرمایه خود را بر روی طراحی و سئو سایت قرار دهید و در کنار آن نیز پیج اینستاگرامی را نیز جهت افزایش شناخت کاربران با برند و محصولات خود مدیریت کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021430*****
[نمایش اطلاعات]