اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164849314477

آغاز فروش تجهیزات نورپردازی در فروشگاه اینترنتی آوازک

کد: 139910164849314477

https://bit.ly/2XHFCYG

، تهران , (اخبار رسمی): آوازک سال‌هاست در عرصه فروش تجهیزات الکترونیکی و صوتی در میان علاقه مندان به این حوزه‌ها شناخته شده و محبوب است. این بار آوازک تلاش کرده است تا در جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، اقدام به فروش تجهیزات نورپردازی مانند لیزر، رقص نور، بلک لای، استیج ال ای دی، دستگاه بخار ساز و مه ساز و فلاشر کند.

آغاز فروش تجهیزات نورپردازی در فروشگاه اینترنتی آوازک
فروش تجهیزات نورپردازی در آوازک

آوازک تنها به حوزه تجهیزات الکترونیک اکتفا نکرده و به دلیل نیاز مبرم جامعه به سیستم صوتی خوب، به این حوزه وارد شد. دراین حوزه آوازک با کسب نمایندگی رسمی جی بی ال، شور، یاماها و زیکو فعالیت می‌کند.

فروشگاه آوازک با بیش از 40 سال سابقه در امر فروش تجهیزات الکترونیک و سیستم صوتی، اقدام به توسعه کسب و کار خود در زمینه تجهیزات نورپردازی نموده است.این شرکت کار خود را حدود 40 سال پیش با فروش تجهیزات الکترونیک و به طور اخص ابزار لحیم‌کاری مانند هویه، سیم لحیم، نوک هویه و روغن لحیم آغاز کرد. تجهیزات جانبی ابزار لحیم‌کاری مانند انواع تمیز کننده نوک هویه در دو نوع اسفنج و مایع تمیز کننده، احیاء کننده نوک هویه، قلع کش و مایع فلکس از دیگر تجهیزات الکترونیک است که توسط آوازک عرضه می‌شود.

از دیگر محصولاتی که این فروشگاه در زمینه تجهیزات الکترونیک به فروش می‌رساند، می‌توان به تجهیزات و ابزار اندازه‌گیری از جمله ولت متر، میکرو اهم متر، ترموویژن یا دوربین حرارتی، تستر شبکه و دیگر تستر‌ها، ابزار اندازه‌گیری پارامتر‌های فیزیکی مانند باد سنج، صوت سنج، دور سنج نوری و لیزری، ضخامت سنج رنگ و پوشش فلزات اشاره کرد.

تجهیزات اندازه‌گیری پارامتر‌های الکتریکی شامل مولتی متر، آمپر متر، وات متر، میگر یا تستر عایق، آنالایزر و پاور آنالایزر از برند‌های معروفی از جمله هیوکی و یونیتی از دیگر محصولاتی هستند که آوازک در این زمینه به فروش می‌رساند.

سابقه طولانی و رضایت و اعتماد مشتریان، موجب اعطای نمایندگی از سوی معتبرترین برند‌های بین‌المللی تجهیزات الکترونیک از جمله ولر و ارسا آلمان، سولدکس ترکیه و آساهی مالزی به این شرکت شده است. شما می‌توانید انواع تجهیزات الکترونیک را مستقیماً و بدون واسطه و با مناسب‌ترین قیمت از این فروشگاه تهیه نمایید.

فروشگاه آوازک تنها به حوزه تجهیزات الکترونیک اکتفا نکرده و با پیشرفت تکنولوژی، تولید و توسعه تجهیزات صوتی و نیاز مبرم جامعه به سیستم صوتی پیشرفته، به حوزه سیستم صوتی وارد شد. در این حوزه نیز فروشگاه آوازک با کسب نمایندگی رسمی محصولات بی‌نظیری همچون جی بی ال، شور، یاماها و زیکو فعالیت می‌کند.

در این زمینه فروشگاه آوازک با فروش انواع باند اکتیو و پسیو، آمپلی‌فایر حرفه‌ای، پاورمیکسر و میکسر صدا، اسپیکر سقفی توکار و روکار، باند دکوراتیو، میکروفون باسیم و بیسیم و تجهیزات جانبی سیستم صوتی فعالیت می‌کند.

از دیگر خدمات این فروشگاه در زمینه سیستم صوتی می‌توان به تعمیر تجهیزات صوتی از جمله تعمیر میکروفون، پاورمیکسر، آمپلی‌فایر و میکسر، تعویض سیستم صوتی کارکرده و دست دوم با نو، اجاره باند و دیگر لوازم صوتی و تجهیز سالن کنفرانس، بیمارستان، مراکز تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کلینیک‌ها، سالن سینما و کنسرت و دیگر اماکنی که نیاز به سیستم پیجینگ و پخش موسیقی دارند، اشاره کرد.

در زمینه نصب سیستم صوتی، از مهم‌ترین پروژه‌های نصب سیستم صوتی آوازک می‌توان پروژه برج آسمان، سیستم صوتی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، ساختمان مرکزی مؤسسه ماهان، سیستم پیجینگ کارخانه مدیران خودرو و صد‌ها پروژه انجام شده دیگر در تهران و شهرستان‌های مختلف را نام برد.

در صورتی که به نصاب سیستم صوتی نیاز دارید، متخصصین حرفه‌ای آوازک در خدمت شما هستند.

با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، آوازک با سنجش بازار و درک نیاز مشتری، اقدام به عرضه گسترده سیستم کنفرانس و میکروفون گیشه نمود. با استفاده از سیستم صوتی گیشه در مراکز پر رفت و آمدی که نیاز به تعامل ارباب رجوع و متصدی یا کارمند پاسخگو بود، تا حد بسیار بالایی از انتقال ویروس از افراد بیمار یا ناقل به دیگر افراد، جلوگیری به عمل می‌آید. به همین دلیل استفاده از میکروفون گیشه با رشد زیادی مواجه شد.

به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی مانند مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در دوران کرونا، استفاده از سیستم کنفرانس نیز به میزان بسیار زیادی افزایش یافت. آوازک با عرضه سیستم کنفرانس متنوع و متناسب با نیاز مشتری، خدمات خود را تکمیل نمود.

فروشگاه آوازک در زمینه لوازم نورپردازی با فروش انواع لوازم رقص نور از جمله رقص نور افکت ال ای دی، پار ال ای دی، مووینگ نورپردازی در اندازه‌های بزرگ و کوچک، مووینگ اسپایدر دو بازو و چهار بازو، لیزر کیلومتری، لیزر سبز تبلیغاتی و نور فالو و دیگر تجهیزات جانبی نورپردازی کار خود را آغاز نموده است.

از دیگر محصولات آوازک در زمینه لوازم نورپردازی می‌توان به دستگاه مه ساز، ابر ساز، بخار ساز و برف ساز، ال ای دی باکس، پرده ال ای دی، لیزر پوینتر و فول کالر، لیزر نوشتاری، افکت شکل ساز، لیزر متن و تصویر، وال واشر ال ای دی، گوی آینه ای و لیزر چند کانال اشاره کرد.

از شاخص‌ترین خدمات آوازک، ارائه شرایط خرید اقساطی بوده که با استفاده از این خدمت بی‌بدیل آوازک، تنها با پرداخت مبلغ بسیار پایینی در ماه می‌توانید محصول دلخواه خود را تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ