اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910204853315819

تاثیر رنگ نما بر روی ساختمان و بهترین انتخاب‌ها

کد: 139910204853315819

https://bit.ly/3svgUsQ

، (اخبار رسمی): چطور یک رنگ نمای مناسب را انتخاب کنیم اطلاعاتی که بهتر است بدانید تا ظاهر ساختمان شما زیبا شود.

تاثیر رنگ نما بر روی ساختمان
تاثیر رنگ نما بر روی ساختمان و بهترین انتخاب‌ها

یکی از مهم ترین موارد در ظاهر ساختمان استفاده از نقاشی نمای بیرونی ساختمان با استفاده از این روش شما می توانید نمای منزل یا هر نوع از ساختمان خود را زیبا کنید برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه نموده و کسب اطلاعات نمایید. و جهت دریافت اطلاعات بیشتر از انتخاب نوع رنگ و تاثیر آن ها ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

روانشناسی رنگ چیست؟

در سال 1666، سر آیزاک نیوتون ، دانشمند انگلیسی کشف کرد که وقتی نور خالص سفید از منشور عبور می کند ، به تمام رنگ های قابل مشاهده جدا می شود. نیوتن همچنین دریافت که هر رنگ از یک طول موج منفرد تشکیل شده است و دیگر نمی توان آن را به رنگ های دیگر تفکیک کرد.

آزمایشات بیشتر نشان داد که نور می تواند برای تشکیل رنگ های دیگر ترکیب شود. به عنوان مثال ، نور قرمز مخلوط با نور زرد رنگ نارنجی ایجاد می کند. بعضی از رنگ ها مانند سبز و سرخابی وقتی مخلوط می شوند یکدیگر را لغو می کنند و منجر به نور سفید می شوند. اگر تا به حال نقاشی کرده اید ، پس احتمالاً متوجه شده اید که چگونه می توان رنگ های خاصی را مخلوط کرد و رنگ های دیگری ایجاد کرد. 

محققان اندرو الیوت و مارکوس مایر اظهار داشتند: "با توجه به شیوع رنگ ، انتظار می رود روانشناسی رنگ یک منطقه به خوبی توسعه یافته باشد." "با کمال تعجب، تاکنون کارهای نظری یا تجربی کمی در مورد تأثیر رنگ بر عملکرد روانشناختی انجام شده است  و کارهایی که انجام شده است بیشتر ناشی از نگرانی های عملی بوده است ، نه سخت گیری علمی."

علی رغم عدم تحقیقات عمومی در این زمینه ، مفهوم روانشناسی رنگ به موضوعی داغ در بازاریابی ، هنر ، طراحی و سایر حوزه ها تبدیل شده است. بسیاری از شواهد در این زمینه در حال ظهور در بهترین حالت حکایت است ، اما محققان و کارشناسان در مورد روانشناسی رنگ و تاثیری که بر روحیه ، احساسات و رفتارها دارد ، چندین کشف و مشاهدات مهم انجام داده اند. احساسات شما درباره رنگ اغلب عمیقا شخصی است و ریشه در تجربه یا فرهنگ خود شما دارد.

به عنوان مثال، اگرچه رنگ سفید در بسیاری از کشورهای غربی برای نشان دادن پاکی و برائت از آن استفاده می شود، اما به عنوان نمادی از عزاداری در بسیاری از کشورهای شرقی دیده می شود.روانشناختی رنگ

چرا رنگ در زندگی ما چنین نیرویی قدرتمند است؟ چه تأثیری می تواند بر بدن و روان ما بگذارد؟ در حالی که برداشت از رنگ تا حدودی ذهنی است ، برخی از تأثیرات رنگی وجود دارد که معنای جهانی دارند.

رنگهای موجود در ناحیه قرمز طیف رنگها به عنوان رنگهای گرم شناخته می شوند و شامل قرمز ، نارنجی و زرد هستند. این رنگ های گرم احساساتی از احساس گرما و راحتی گرفته تا احساس خشم و خصومت را برانگیخته می کنند.

رنگ های موجود در قسمت آبی طیف به عنوان رنگ های سرد شناخته می شوند و شامل آبی ، بنفش و سبز هستند. این رنگها غالباً آرام توصیف می شوند ، اما همچنین می توانند احساس غم یا بی تفاوتی را به ذهن متبادر کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رنگ کاری و نقاشی در انواع ساختمان به سایت نقاشی ساختمان ارسباران مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]