اطلاعات تماس
  • 04142*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911134896015950

آتش مهر کانون خوشمزه خانواده ضیافتی بی‌نظیر و میهمانانی خرسند

معرفی شرکت آتش مهر تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز گازی و ذغالی

کد: 139911134896015950

https://bit.ly/37yC00m

، (اخبار رسمی): شرکت آتش مهر با تکیه بر تجربه و تخصص برترین مهندسان فنی و با استفاده از فناوری روز، جهت تولید انواع باربیکیو و کباب پزهای گازی و ذغالی در سال ۱۳۹۲ تأسیس گردید.

معرفی شرکت آتش مهر تولید کننده  انواع باربیکیو و کباب پز گازی و ذغالی
باربیکیو گازی افروزش 103 (کابینت دار با اجاق بغل)

شرکت آتش مهر با تکیه بر تجربه و تخصص برترین مهندسان فنی و با استفاده از فناوری روز، جهت تولید انواع باربیکیو و کباب پزهای گازی و ذغالی در سال ۱۳۹۲ تأسیس گردید. مدیران و کادر مجرّب و متخصص شرکت از همان آغاز متعهد گردیدند تا تمام توان خود را در جهت رسیدن به اهداف متعالی شرکت که همان تولید محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و توجه به نیازو جلب رضایت مشتریان است، به کار گیرند.

عصاره تفکر حاکم بر شرکت آتش مهر در صدد جلب رضایت مشتریان است، بی‌تردید این رضایت با تولید محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به مشتریان عزیز به دست می‌آید. در همین راستا شرکت آتش مهر اقدام به تأسیس واحد تحقیق و توسعه با حضور طراحان و مهندسین مجرب نموده است که توجه به نیاز مشتری و بهبود مستمر کیفیت و تنوع محصول هدف اصلی آن می‌باشد.

مواد اولیه شرکت آتش مهر از با کیفیت ترین مواد و از برجسته ترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی تهیه می‌شود. محصولات شرکت پس از تولید توسط متخصصین واحد کنترل کیفی طبق استانداردهای روز دنیا مورد آزمایش قرار گرفته و پس از تأیید نهایی محصول وارد چرخه فروش می‌شوند.

در سایه استقرار سیستم های پیشرفته مدیریتی و کنترلی حاکم بر شرکت آتش مهر، محصولات تولیدی دارای ضمانت ۱۰ ساله و خدمات پس از فروش مادام‌العمر می‌باشند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 04142*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی