اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911164901115964

آموزش طراحی الگوی کارت ویزیت

کد: 139911164901115964

https://bit.ly/31QHEYM

، بیرجند , (اخبار رسمی): شما باید در مورد نوع مارک تجاری که کارت ویزیت را برای آن طراحی می کنید، فکر کنید. آموزش طراحی کارت ویزیت اولین قدم مهم و حیاتی است. در این آموزش ، میبینید که چگونه یک الگوی کارت ویزیت قابل چاپ در Adobe Illustrator CC ایجاد کنید. همچنین قصد داریم با مفهوم Liquify ، Terminate و Safe Zone آشنا شویم.

ابتدا سند را انتخاب کنید. برای ایجاد سند جدید این مراحل را دنبال کنید:

سند الگو کارت ویزیت را انتخاب کنید

در قسمت متن Name یک نام برای سند وارد کنید.

از منوی کشویی Profile (سفارشی تنظیم نشده است) Custom را انتخاب کنید.

تعداد تخته های هنری را برای الگوی دو طرفه و 2 برای الگوی کارت ویزیت یک طرفه تنظیم کنید.

فضاها و ستون ها با تنظیمات شما مطابقت دارند. آنها سطح هنری شما را روی بوم پیدا می کنند.

از منوی کشویی Size گزینه Custom را انتخاب کنید.

عرض ، ارتفاع ، وضوح و جهت سند را تنظیم کنید. در این حالت ، ما یک کارت ویزیت افقی 3.5 2 2 اینچی ایجاد می کنیم و (2) اینچ (2) را برای اندازه گیری کل مراحل استفاده می کنیم.

با اجازه دادن به شما برای انتخاب بخش bleed از گفتگوی سند جدید ، نسخه های جدید Illustrator در وقت شما صرفه جویی می کنند. اکنون همه طرفین را روی 0.125 اینچ تنظیم کنید. در زیر ، در مورد bleed و نحوه اصلاح دستی آن در نسخه های قدیمی صحبت خواهیم کرد.

تب Advanced را باز کنید (اگر هنوز گسترش نیافته است) و حالت رنگ را روی CMYK و Raster Effects را روی High (300 PPI) تنظیم کنید.

این تنظیمات استاندارد برای رسانه است.

(1) 3.5 "x 2" یک اندازه استاندارد در ایالات متحده است. به خاطر داشته باشید که اندازه کارت ویزیت و خون ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد. راهنمای بین المللی کارت ویزیت

(2) استفاده از اینچ به عنوان یک واحد اندازه گیری اجباری نیست. اگر با اینچ آشنایی ندارید می توانید با میلی متر یا اینچ نیز کار کنید.

2. منطقه bleed ، برشی و ایمن

پس از ایجاد سند ، باید اطمینان حاصل کنیم که پس از چاپ و برش کارت ویزیت ، طرح نهایی ما دست نخورده باقی بماند.

bleed از الگوی کارت ویزیت و bleed از منطقه امن. این بخشی از طرح شماست که پس از برش کارت تا اندازه نهایی ، برش داده می شود. در این حالت ، اندازه نهایی الگوی کارت ویزیت برابر با اندازه تخته سفید خواهد بود. هدف از خون این است که مطمئن شوید طرح یا تصویر شما کاملاً کارت شما را پوشانده است ، پس از هرس هیچ حاشیه سفید زشتی باقی نمی ماند.

به خوبی حفظ شده. این اندازه نهایی کارت شما بعد از قطع شدن "bleed" است.

منطقه امن. این منطقه داخل دکوراسیون است. کوچکتر از کارت نهایی شما ، منطقه امن از تیغه ها و دستگاه های برش دور است. اینجا جایی است که شما باید مهمترین اطلاعات یا قطعه های طراحی خود را قرار دهید. هر چیزی خارج از این منطقه قطع می شود!

2.1 منطقه امن را تعریف کنید

لطفا توجه داشته باشید که ما می خواهیم 0،125 ′ از همه طرفها در جعبه گفتگو در یک سند جدید داشته باشیم. Illustrator به خوبی از پس آن برآمد. اما باید منطقه ایمن را برای خود تعریف کنیم. برای این کار ، دو مستطیل به ابعاد 3.25 "در 1.75" ایجاد می کنیم و آنها را درست در مرکز دو سطح هنری قرار می دهیم. سپس آنها را به راهنما تبدیل می کنیم و این باعث می شود ورودی 0،125 ′ از لبه های هر طرف ایجاد شود.

راه اندازی گاوصندوق در قالب کارت ویزیت است

ابزار Rectangle (M) را انتخاب کرده و بر روی یکی از صفحه های هنری کلیک کنید.

عرض را روی 3.25 و ارتفاع را روی 1.75 اینچ تنظیم کنید.

مستطیل را انتخاب کنید و آن را با مرکز تخته هنری با استفاده از مرکز تراز بندی افقی و مرکز تراز بندی عمودی از نوار کناری بالایی تراز کنید.

با فشار دادن طولانی کلید ALT / Option ، مستطیل را به صفحه هنری دوم بکشید تا کپی شود. سپس مرحله 3 را تکرار کنید.

برای تبدیل مستطیل ها به راهنما به سادگی هر دو را انتخاب کرده و روی یکی از آنها کلیک راست کنید. سپس از منوی زمینه گزینه Create Guide را انتخاب کنید.

2.2 تعریف دستی bleed

اگر از نسخه قدیمی Adobe Illustrator استفاده می کنید ، ممکن است در کادر محاوره ای سند جدید گزینه Bleed وجود نداشته باشد اما نگران نباشید! معامله خیلی زیاد نیست که دستی انجام شود. تفاوت این روش با روش اول این است که شما باید سندی را با اندازه شامل منطقه Bleed ایجاد کنید و سپس دو مستطیل برای تعریف اندازه نهایی الگوی کارت ویزیت و منطقه امن آن ایجاد کنید.

اگر علاقه مند هستید آموزش های بیشتر را می توانید در https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/ دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی