اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911204907613025

دوره آنلاین بازاریابی اینستاگرام

کد: 139911204907613025

https://bit.ly/37sSG9V

، (اخبار رسمی): در این دوره به شما روش های بازاریابی اینستاگرام و فروش در اینستاگرام و افزایش فالوور آموزش داده می شود. شما اینگیجمنت، آنالیز پیج و روش های صحیح و غلط فعالیت در اینستاگرام را یاد می گیرید.

دوره (آنلاین) بازاریابی اینستاگرام
دوره (آنلاین) بازاریابی اینستاگرام

واقعا ۵۰ میلیون ایرانی را کجا می توانید در یک محل پیدا کنید؟ بیلبوردهای گران قیمت شلوغ ترین اتوبان‌های تهران؟ بزرگ ترین پاساژ تجاری تهران؟ در استادیوم آزادی؟ در حال تماشای تلویزیون؟ خیر، ۵۰ میلیون، هیچ کجا جمع نیستند، فقط در اینستاگرام می‌توانید ۵۰ میلیون مخاطب را یک جا داشته باشید و با مشارکت همه آنها درآمدزایی کنید یا درآمد فعلی خود را افزایش دهید.

چرا این دوره را پیشنهاد میدم؟

در نگاه اول دنیای اینستاگرام یک فضای سطحی و پر از شوخی است ولی در نگاه تخصصی دنیایی است که ذره ذره آن فرصت رشد و درآمدزایی دارد. برای طراحی این دوره از آموزش های ایرانی و خارجی که دیده‌ام و عمل کردن و حس کردن و تجربیاتی که بدست آوردم، استفاده کرده‌ام.

دردوره آموزش اینستاگرام با تمام وجود تجربیات تخصصی خودم را انتقال می‌دهم تا شما هم مثل چندین هزار نفری که جدی در اینستاگرام در حال کسب‌درآمد هستند، فعالیت خود را آغاز کنید. تجربیاتی که برخی از آنها از دل هزینه‌های ۲۰ میلیونی بیرون می‌آید. تجربه‌هایی که درآمدهای وحشتناکی برای من ساخته است.

حالا وقت آن است که شما این تجربیات را ببینید و یادبگیرید. در این دوره هم یادبگیرید هم فیلم آموزش اینستاگرام را بگیرید و کلی PDF های کمکی در مورد اینستاگرام هدیه بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش مجازی کامپیوتر

این وب سایت یک بستر آموزشی است در زمینه کامپیو‌تر و IT (از قبیل آموزش کامپیوتر، آموزش فتوشاپ، آموزش ورد، آموزش شبکه، آموزش ویندوز، آموزش اکسل، آموزش اینترنت و …) که با بهره گیری از روش فیلم های آموزشی سعی در رفع نیازهای آموزشی کشور و تربیت متخصص در این حوزه را دارد. یکی از ماموریت‌های این وبسایت ، پایه گذاری آموزش ارزان در ایران است. ماموریت دیگر ایجاد یکسان سازی و یکپارچه سازی آموزش‌ها و منابع آموزشی در این حوزه در سراسر کشوراست. سعی ما بر این است که بالا‌ترین کیفیت آموزشی را به صورت عکس ومتن و فیلم را به صورت رایگان به شما کاربران عزیز ارائه دهیم. ما قصد داریم در این وب سایت در حد توانمان مرجعی کامل از کلیه دروس آموزشی در حوزه کامپیوتر و IT باشیم که بتوانیم نیازهای آموزشی کشور را به زعم خود برطرف نمائیم.به امید آن روز که ایران و ایرانی در تکنولوژی و فناوری اطلاعات بتواند در عرصه های بین المللی جایگاهی ویژه و مستحکم داشته باشد. اینجانب مهدی زنهاری مدرس کامپیوتر در سازمان مدیریت صنعتی منطقه جنوب (شیراز) و چندین دانشگاه و موسسه آموزش عالی در تلاش هستم با فیلم های آموزشی که در کلاس های خود گرفته و آنها را در این سایت قرار می دهم وظیفه خود را برای ارتقا سیستم آموزشی کشور به انجام برسانم.

اطلاعات تماس
  • 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح