اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991214494440005

نشست فعالان حوزه ساختمان با موضوع چالش‌های ساخت‌و‌ساز برگزار می‌شود

کد: 13991214494440005

https://bit.ly/3kIcBXu

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نشست فعالان حوزه صنعت، با محوریت حوزه ساختمان با حضور متولیان صنعت ساخت و ساز روز هجدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

نشست فعالان حوزه ساختمان با موضوع  چالش‌های ساخت‌و‌ساز برگزار می‌شود
نشست فعالان حوزه ساختمان با موضوع چالش‌های ساخت‌و‌ساز برگزار می‌شود

در این نشست که از ساعت 16 تا 19 و به همت «پویش متخصصین، تولید کنندگان و کارآفرینان تهران» برگزار خواهد شد، مباحثی  چون «مواجهه با بحران کرونا و مدیریت ریسک و تبعات آن»، «ارزیابی و آسیب شناسی مدیریت شهری در بخش ساختمان»، «ارزیابی علمکرد حوزه پارلمانی در موضوعات ساختمانی»، «بررسی ضرورت اصلاح قانون نظامی مهندسی ساختمان»، «بررسی کلیات بودجه پیشنهادی بخش عمران در سال 1400» و «بحران ها و تبعات زیست محیطی پروژه های ساختمانی» و مباحث متعدد دیگر، مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

دکتر سید اویس ترابی، رییس اندیشکده زیست پذیری شهری، مهندس مجتبی حاجتی رییس هیات مدیره انجمن ایمنی و مهندسی حریق، مهندس سعید زارع حقیقی، رییس هیات مدیره تعاونی انجمن تولید کنندگان سازه های فولادی کشور، مهندس بهمن مومنی مقدم، رییس هیات مدیره جامعه مهندسان نقشه بردار کشور و دکتر مهدی بستانچی، عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع کشو از جمله سخنرانان و حاضرین در پنل های این گردهمایی خواهند بود.

گفتنی است که اولین نشست از سلسله نشست‌های فعالان حوزه صنعت روز دوشنبه 4 اسفند ماه با حضور جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان با هدف بیان مسائل و دیدگاه ‌های کارآفرینان و صاحبان صنعت و به همت گروه صنعتی بستانچی و با پویش جمعیت متخصصین، تولید کنندگان و کارآفرینان تهران برگزار شد.

دومین نشست از این سلسله نشست ها نیز روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه با حضور جمعی از فعالان حوزه آب و محیط زیست شهری و همچنین فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان با هدف بیان مسائل و چالش های این حوزه برگزار شد.

نشست حاضر که با حضور فعالان حوزه ساختمان و برای بررسی چالش ها و معضلات این حوزه و ارتباط و تعامل حوزه ساختمان با حوزه های دیگر از جمله حوزه بانکی، دولت و بررسی چالش های پیش روی این صنعت برگزار خواهد شد، سومین نشست از این سلسله نشست ها به شمار می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]