اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002075105116176

اهمیت استاندارد UL آمریکا در گاوصندوق ها چقدر است؟

کد: 140002075105116176

https://bit.ly/3eS0a9l

، تهران , (اخبار رسمی): استاندارد UL یکی از سخت گیرانه ترین استاندارد ها در حوزه محصولات امنیتی و گاوصندوق است که هر کمپانی و محصولی موفق به دریافت آن نمی شود. در ایران محصولاتی مانند ایگل، لوسل، بامیل و یا آرینته دارای این استاندارد های بین المللی و معتبر هستند.

استاندارد UL چیست ؟ | اهمیت استاندارد UL آمریکا در گاوصندوق ها چقدر است ؟
آتش سوزی و اهمیت مقاومت گاوصندوق ها در برابر حادثه های این چنینی

استاندارد UL چیست؟

استاندارد UL چیست ؟ کاربرد استاندارد UL در گاوصندوق و صنایع امنیتی چیست ؟ دریافت تاییدیه UL در یک گاوصندوق چقدر مهم است ؟

در خرید گاوصندوق قرار گرفتن برخی از القاب مانند استاندارد آمریکا، ژاپن، کره و یا اروپا ممکن است در وهله اول کمی جنبه فروشی داشته باشد اما حقیقت این است که تاییدیه برخی از سازمان ها و کشور ها روی محصولات امنیتی مانند گاوصندوق  اعتبار بسیار زیادی دارد. یکی از این تاییدیه ها استاندارد UL  آمریکاست. استاندارد UL به یک استاندارد سخت گیرانه در دنیا معروف است که هر کمپانی و تولید کننده ای موفق به دریافت تاییدیه های UL نمی شود.

UL در واقع یک سازمان استاندارد معتبر در آمریکا است که گاوصندوق هارا هم به جهات مقاومت در آتش سوزی و هم به جهت امنیت در سرقت رتبه بندی می کند. اما زمانیکه گفته می شود استاندارد UL  منظور استاندارد مقاومت در برابر آتش سوزی است.

هر گاوصندوق نسوزی برای تمام اقلام و دارایی های شما مناسب نیست. بسته به جنس اقلامی که می خواهید داخل گاوصندوق نسوز نگهداری کنید و همینطور موقعیت محصول میزان مقاومت گاوصندوق نسوز متفاوت است. به عنوان مثال برای نگهداری اقلام الکترونیکی که مقاومت بسیار کمی در برابر تغییرات محیطی دارند حتما باید از یک گاوصندوق نسوز مقاوم و مناسب این محصولات استفاده کرد.

استاندارد UL تقریبا جزء معدود استاندارد هایی است که تمام این موارد را با جزئیات پوشش داده و محصولات را تست و درجه بندی می کند.

  • استاندارد  UL 350  : مناسب نگهداری اقلام کاغذی و طلا جواهرات
  • استاندارد UL 125  : مناسب نگهداری اقلام دیجیتالی مانند هارد، لپ تاپ و ... که اصطلاحا دیتا مدیا گفته می شود
  • استاندارد UL 150  : مناسب نگهداری نوار های خام عکاسی و فیلم برداری و همینطور فایل های مغناطیسی

برای گاوصندوق خانگی کدام استاندارد مناسب تر است ؟

در گاوصندوق های خانگی اگر اقلام دیجیتالی برای نگهداری ندارید یک گاوصندوق خانگی با UL 350  و یا هر استاندارد معادل با این مقدار کفایت می کند. در گاوصندوق خانگی اغلب یک ساعت مقاومت در دمای بالای 800 درجه مطلوب است و نیازی به هزینه کردن برای یک گاوصندوق خانگی با درجه مقاومت بالاتر نخواهد بود.

برای گاوصندوق اداری چه استانداردی مناسب است ؟

در گاوصندوق اداری بسته به موقعیت محیطی و همینطور اقلامی که می خواهید داخل آن نگهداری کنید متفاوت است. به عنوان مثال در محیط های صنعتی که احتمال آتش سوزی و به طور کلی حادثه بیشتر است پیشنهاد می شود از گاوصندوق اداری با درجه امنیت بالاتر استفاده کنید. اگر اقلام الکترونیکی برای نگهداری ندارید پیشنهاد می شود سراغ گاوصندوق های اداری  با مقاومت 2 ساعته در دمای بالای 900 درجه باشید.

در خرید گاوصندوق به استاندارد های محصولات دقت کنید. برخی از این استاندارد ها بسیار به هم شباهت دارند در حالیکه ماهیت آنها کاملا متفاوت است. به عنوان مثال بسیاری از مشتریان استاندارد CE اروپا که به جهت همخوانی محصولات با معیار ها و استاندارد های محیط زیستی است با استاندارد های امنیتی اشتباه می گیرند.

به طور کلی خرید گاوصندوق فرآیند پیچیده و زمان بری است و نیاز به تحقیق و جستجو دارد. در خرید گاوصندوق صرفا به گفته های شفاهی افراد اکتفا نکنید بلکه در برخی از موارد که مستقیم به امنیت گاوصندوق بر می گردد حتما سراغ استاندارد های معتبر باشید. دریافت استاندارد های معتبر روی قیمت گاوصندوق نیز موثر است. به طور کلی قیمت گاوصندوق تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله درجه مقاومت، برند، مواد اولیه، نوع رمزنگاری و تاییدیه های دریافتی متفاوت است.

چه گاوصندوق هایی در ایران استاندارد های معتبر بین المللی دارند

از میان گاوصندوق هایی که در بازار ایران وجود دارد گاوصندوق های خارجی مانند ایگل، لوسل، بامیل و آرینته دارای استاندارد ها و تاییدیه های بین المللی هستند. گاوصندوق های تولید کمپانی های داخلی استاندارد های امنیتی بین المللی ندارند و استاندارد های ملی ایران را پشت سر می گذارند. از میان فروشگاه ها و مراکز فروش گاوصندوق، مسترسیف، فروشگاه آنلاین گاوصندوق تمام محصولات آنها دارای استانداردهای بین المللی هستند. مسترسیف یک فروشگاه آنلاین گاوصندوق است که علاوه بر فراهم کردن بستر مشاوره و خرید آنلاین در سطح تهران دارای 3 شعبه فیزیکی نیز می باشد. در مسترسیف یکی از حساسیت های اصلی در چیدمان و ارایه محصولات سطح امنیت آنها و برخورداری از حداقل های امنیتی در سطح بین المللی است. در فروشگاه آنلاین مسترسیف می توانید به راحتی گاوصندوق ها را فیلتر و مقایسه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین مسترسیف

مستر سیف با اخذ مجوزهای لازم و دریافت لایسنس فروش برندهای معتبر کره ای و ژاپنی با هدف گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در صنایع امنیتی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. تبدیل شدن به معتبرترین مرجع مشاوره و خرید گاوصندوق، چشم انداز فعالیت‌های مستر سیف در سالهای پیش رو است. همچنین اطلاع رسانی یکپارچه و شفاف قیمت گاوصندوق جز لاینفک اصول ما در فروشگاه اینترنتی مستر سیف است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید