اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002145115516401

ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد

کد: 140002145115516401

https://bit.ly/33orJ4L

، (اخبار رسمی): انتخاب رشته به عنوان موضوعی مهم از زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 تا اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 محسوب می گردد و داوطلبانی که بنا به هر دلیلی (سهوا و یا عمدا) در انتخاب و ثبت انتخاب رشته دچار اشتباه شوند بایستی به ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد بپردازند

انتخاب رشته به عنوان موضوعی مهم از زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 تا اعلام نتایج کنکور سراسری 1400 محسوب می گردد و داوطلبانی که بنا به هر دلیلی (سهوا و یا عمدا) در انتخاب و ثبت انتخاب رشته دچار اشتباه شوند بایستی به ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد بپردازند زیرا صدمات ناشی از اشتباهات انتخاب رشته غیرقابل جبران می باشد و بعضا داوطلبان را یک سال از ورود به دانشگاه، عقب می اندازد!

ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های آزاد از طریق درگاه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قابل انجام است.

ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد 1400

داوطلبین شرکت کننده کنکور سراسری بایستی در انتخاب کد رشته ها و ثبت دانشگاه های مورد نظر خود، دقت عمل لازم را به عمل آورند و با کسب اطلاعات کافی درباره انتخاب رشته، اقدام نمایند. در صورتی که آگاهی از انتخاب رشته کنکور ندارید در ابتدا به مطالعه مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری 1400" بپردازید.

برای ویرایش انتخاب رشته، حذف و یا جا به جایی کد رشته محل های مندرج در فرآیند انتخاب رشته دانشگاه های سراسری بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org  و برای ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی Azmoon.org مراجعه داشته باشید.

معمولا در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، امکان ویرایش، حذف، اضافه و یا جا به جایی کد رشته محل های انتخابی نیز وجود دارد اما در حال حاضر زمان دقیق انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری، مشخص نشده است و اخبار جدید را از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اطلاع رسانی خواهیم نمود.

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد 1400

در هر مرحله از انتخاب رشته متوجه وجود نقص در انتخاب های خود شدید، بدون هیچ نوع معطلی ضروری است به ویرایش انتخاب های خود بپردازید. به دلیل حساسیت بسیار بالای این موضوع، سخن را کوتاه نموده و به شرح مراحل ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد می پردازیم.

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری 1400

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • انتخاب لینک فعال "انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1399"
  • فشردن گزینه "ویرایش اطلاعات"
  • ویرایش، حذف، اضافه و تغییر کد رشته های انتخابی 
  • کلیک بر روی گزینه "ثبت نهایی"
  • دریافت "کد پیگیری انتخاب رشته"

نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های آزاد 1400

  • ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی
  • وارد نمودن "کد ملی و کد دسترسی" (کد دسترسی قابل مشاهده و دریافت از کارنامه اولیه می باشد).
  • ویرایش، حذف، اضافه و تغییر اولویت های انتخابی 
  • دریافت "کد رهگیری انتخاب رشته"

تیم مشاوران برتر آماده مشاوره و چیدمان انتخاب رشته شما داوطلبان عزیز می باشد برای این منظور از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید. همچنین با به عضویت درآمدن در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر می توانید اخبار داغ کنکور سراسری همچون تعویق کنکور سراسری 1400 را دریافت نمایید.

در صورت بروز هر نوع سوال می توانید سوالاتتان را در بخش دیدگاه ها درج نمایید و پاسخ مشاوران برتر را دریافت نمایید و یا با کلیک بر روی مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده از گفت و گو و مشاوره تلفنی بهره مند گردید.

سوالات متداول

1- آیا داوطلبان کنکور سراسری پس از ثبت انتخاب رشته، امکان ویرایش خواهند داشت؟

بله، متقاضیان امکان ویرایش، حذف، اضافه و یا جا به جایی اولویت های انتخابی را دارند.

2- ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از طریق سایت Sanjesh.org و تصحیح انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت Azmoon.org انجام می شود.

3- کد دسترسی انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد را از کجا دریافت کنیم؟

با مراجعه به کارنامه اعلام نتایج اولیه، کد دسترسی قابل مشاهده و دریافت می باشد.

4- آیا تیم مشاوران برتر فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری را انجام می دهند؟

بله، برای رزرو انتخاب رشته به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر مراجعه نمایید.  

منبع: ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش