اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003205171616349

استقبال چشمگیر از سیستم‌عامل هارمونی؛ نصب روی 10میلیون دستگاه فقط دریک هفته

کد: 140003205171616349

https://bit.ly/3cBFWQx

، (اخبار رسمی): اوایل ماه جاری میلادی هواوی از نسخه 2.0 سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که اولین بار به صورت پایدار برای نصب روی دستگاه‌های هوشمند ارائه شده است. همچنین برنامه بروزرسانی گوشی‌های این شرکت به این نسخه نیز اعلام شد.

استقبال چشمگیر از سیستم‌عامل هارمونی؛ نصب روی 10میلیون دستگاه فقط دریک هفته
استقبال چشمگیر از سیستم‌عامل هارمونی؛ نصب روی 10میلیون دستگاه فقط دریک هفته

.جدیدترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد کاربران استقبال خوبی از این سیستم‌عامل به عمل آورده‌اند.

هارمونی را باید تلاشی ستودنی از سوی هواوی برای ایجاد تغییری بزرگ در حوزه سیستم‌عامل‌های موبایل و شکستن دوقطبی اندروید و iOS بدانیم. تلاشی که اوایل ماه جاری میلادی با رونمایی رسمی از نسخه 2.0 این سیستم‌عامل و عرضه برای کاربران وارد فاز عملیاتی شد.

هارمونی سیستم‌عاملی اختصاصی برای اتصال و هماهنگی یکپارچه دستگاه‌های هوشمند است که با داشتن انبوهی از امکانات و قابلیت‌های جدید، می‌تواند موجب تحول در دنیای دستگاه‌های هوشمند شود. سازگاری بسیار بالای این سیستم‌عامل و توانایی نصب برنامه‌های اندرویدی نیز از ویژگی‌هایی است که موجب می‌شود کاربران پس از نصب این سیستم‌عامل روی دستگاه خود هیچ کم و کاستی احساس نکنند.

پس از رویداد معرفی رسمی این سیستم عامل، در دنیای واقعی نیز کاربران استقبال خوبی از هارمونی نشان داده‌اند. اخیراً اعلام شده است که در مدت یک هفته تعداد دستگاه‌هایی که سیستم‌عامل هارمونی روی آنها نصب شده به عدد چشمگیر 10 میلیون دستگاه رسیده است.

همچنین تصویری از یک کیک طراحی شده با دستگاه‌های هواوی به اشتراک گذاشته شده که به نوعی بزرگداشت این موفقیت توسط کارمندان هواوی را نشان می‌دهد.

شرکت هواوی نیز با تأیید عدد 10 میلیون، اعلام کرد که استقبال قابل توجهی از این سیستم‌عامل صورت گرفته که شاید بسیاری از منتقدان پیش‌بینی آن را نمی‌کردند.

شرکت هواوی پیش از این اعلام کرده که قصد دارد تا پایان سال 2021 سیستم‌عامل هارمونی را روی بیش از 300 میلیون دستگاه نصب کند. بنا بر آمارهای جهانی در حال حاضر نزدیک به 200 میلیون گوشی هوشمند در سراسر دنیا با برند هواوی در حال کار هستند.

همچنین این شرکت قصد دارد طی همکاری و مذاکرات خود با شرکت‌های دیگر 100 میلیون دستگاه با برندهای مختلف را نیز به سیستم‌عامل هارمونی بروز کند. اتفاقی که می‌تواند هارمونی را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده و موقعیت این شرکت در دنیای سیستم‌عامل‌های موبایل را تثبیت کند.

البته «وانگ چنگدو»، از مدیران ارشد بخش نرم‌افزاری هواوی چندی پیش با ارتقای اهداف این شرکت اعلام کرد که هواوی قصد دارد تا پایان سال تعداد دستگاه‌های بهره‌مند از هارمونی را به 360 میلیون محصول برساند.

علاوه بر این، وانگ چنگدو به این نکته نیز اشاره کرد که سال 2022 بسیار مهم‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود و این شرکت قصد دارد تعداد 1.23 میلیارد دستگاه هوشمند شامل کلیه ابزارهای با قابلیت نصب سیستم‌عامل را به HarmonyOS بروزرسانی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]