اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003255180516349

با مانیتور مخصوص بازی هواویMateView GT جنبه‌های تازه‌ گیمینگ‌ را آنلاک کنید

کد: 140003255180516349

https://bit.ly/3vlpdYx

، (اخبار رسمی): ظهور سخت افزارهای پرقدرت و بازی‌های با گرافیک بسیار بالا باعث شده گیمرها به تجهیزاتی نیاز پیدا کنند که به طور تخصصی برای گیمینگ طراحی شده‌اند تا بتوانند مهارت‌های خود را همگام با پیشرفت فناوری بالا نگه دارند و در عین حال از گیمینگ لذت بیشتری ببرند.

بامانیتورمخصوص بازی هواویMateView GTجنبه‌های تازه‌ای از گیمینگ راآنلاک کنید
با مانیتور مخصوص بازی هواویMateView GT جنبه‌های تازه‌ گیمینگ‌ را آنلاک کنید

یکی از این محصولات گیمینگ، مانیتورهای خمیده فوق‌عریض است که هواوی با MateView GT یکی از بهترین و کامل‌ترین آنها را ارائه کرده است. مانیتورهای عریض مزایای زیادی برای گیمرها دارند که صرفاً به اندازه بزرگ‌تر و میدان دید گسترده‌تر محدود نمی‌شود. در ادامه این نوشتار به معرفی چند ویژگی برجسته مانیتور مخصوص بازی HUAWEI MateView GT برای گیمرها می‌پردازیم که می‌تواند نظر شما را نسبت به اهمیت مانیتور در گیمینگ دگرگون کند.

نمایشگر 34 اینچی با وضوح و شفافیت بالا؛ غرق بازی‌ها شوید!

مانیتور خمیده هواوی MateView GT دارای پنل 34 اینچی با وضوح تصویر 3440x1400 پیکسل و نسبت ابعاد 21:9 است که در مقایسه با مانیتورهای مرسوم 16:9، نزدیک به 33 درصد میدان دید گسترده‌تری را فراهم می‌کند. همچنین خمیدگی بالای این مانیتور باعث می‌شود گیمرها تجربه بصری دلچسب‌تری داشته باشند و از میدان دید واقعی‌تر در صحنه‌های بازی برخوردار شوند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود گیمرها تسلط بیشتری بر صحنه‌های بازی داشته باشند و بدون نیاز به حرکت دادن چشم‌ها یا حتی حرکت دادن سر، همواره جزئیات بیشتری از صحنه‌های بازی را مشاهده کنند؛ امری که هرگز با مانیتورهای تخت یا عرض کمتر، دست‌یافتنی نیست.

هواوی تنها به افزایش میدان دید گیمرها بسنده نکرده است و صفحه نمایش مانیتور HUAWEI MateView GT از دقت و کیفیت رنگ بالایی نیز برخوردار است تا گیمرها تجربه واقع‌گرایانه‌تری از گرافیک بازی‌های امروزی داشته باشند. پنل این مانیتور قادر به پوشش 90 درصد از فضای رنگی P3 و عمق رنگی 10 بیتی است که به توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ مختلف انجامیده است.

این مانیتور با داشتن دقت رنگ در سطح مانیتورهای حرفه‌ای مخصوص کارهای گرافیکی، جذابیت گیم‌پلی و زیبایی بصری بازی‌ها را دو چندان می‌کند.

هوآوی به این واقعیت هم توجه داشته است که گیمرها ساعت‌های طولانی به گیمینگ می‌پردازند؛ از همین رو صفحه نمایش مانیتور MateView GT دوستدار چشمان گیمرهاست و موجب خستگی چشم آنها نمی‌شود. این مانیتور تأییدیه معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light را در جهت کاهش نور مضر آبی اخذ کرده است و حتی از فناوری نوردهی DC Dimming به منظور ارائه تصویر بدون لرزش بهره می‌برد.

برتری در بازی‌ها با نرخ نوسازی 165 هرتزی

نرخ نوسازی تصویر (رفرش ریت) یکی از ویژگی‌های کلیدی مانیتور‌های گیمینگ است که امکان دست‌یابی به تجربه‌ای روان‌تر در گیم‌پلی بازی‌ها را میسر می‌کند. با این حال بر خلاف اغلب مانیتورهای گیمینگ که نهایتاً نرخ نوسازی تصویر آنها به 144 هرتز می‌رسد، هواوی نرخ چشمگیر 165 هرتز را برای مانیتور گیمینگ MateView در نظر گرفته است.

نرخ نوسازی بالاتر باعث اجرای روان‌تر بازی و کیفیت تصویر بالاتر می‌شود. این مهم از طریق کاهش محو شدگی در صحنه‌های سریع امکان‌پذیر شده و ضمن کاهش آسیب به چشم، به طور کلی تجربه بصری را نیز بهبود می‌دهد. در مانیتورهای دیگر، نرخ نوسازی پایین موجب لرزش تصویر در صحنه‌های سریع، خستگی و حتی خشکی چشم‌های کاربر می‌شود.

مانیتور میت‌ویو GT از فناوری AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است نرخ نوسازی تصویر را با نرخ فریم‌دهی بازی‌ها تطبیق دهد تا در نهایت بهترین کیفیت تصویر به کاربر ارائه شود. این کار باعث حذف پدیده‌های نامطلوب نظیر پرش و بریدگی تصاویر می‌شود.

طراحی مدرن با ساندبار و میکروفون داخلی

مانیتور HUAWEI MateView GT افزون بر طراحی نوین خود، دارای قابلیتی بی‌نظیر است که آن را از هر مانیتور دیگری متمایز می‌کند. در حالی که گیمرها ناچار به خرید هدست یا حتی اسپیکر مجزا هستند، این مانیتور هواوی از ساندبار حرفه‌ای با میکروفن داخلی بهره می‌برد که نه تنها گیمرها را از هدست‌ و کابل‌های مزاحم آن بی‌نیاز می‌کند، بلکه پخش صدای فراگیر را برای لذت بردن هرچه بیشتر در بازی‌ها به ارمغان می‌آورد.

به بیان دیگر، مانیتور میت‌ویو GT در بخش پایه‌ی خود دارای اسپیکر داخلی با یک جفت بلندگوی پرقدرت است که از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند در حین گیمینگ با اشاره تنها یک انگشت، بلندی صدا را تنظیم کنند. همچنین این مانیتور دارای نورپردازی RGB با توانایی نمایش جلوه‌های نوری و رنگ‌های بی‌شمار است که زیبایی مضاعفی به سیستم کامیپوتری شما می‌بخشد.

با در نظر گرفتن ویژگی‌های یاد شده، باید گفت مانیتور هواوی میت‌ویو GT می‌تواند با قابلیت‌های گیمینگ خود به انتخاب شماره یک گیمرها تبدیل شود. انتظار می‌رود این محصول به زودی در بازار کشورمان نیز با گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی هواوی عرضه شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]