اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003295184810341

درب حیاط یکی از مهم ترین بخش های ورودی ساختمان محسوب میشود

امنیت و زیبایی درب حیاط دو عامل مهم در انتخاب درب حیاط محسوب میشوند

کد: 140003295184810341

https://bit.ly/2SEvZvc

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب درب ساختمان میتواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند، بنا بر این در زمان خرید درب حیاط به این نکته توجه داشته باشید که اگر افراد مهاجم و غریبه بتوانند از این نقطه حساس ساختمان شما عبور کنند میتوانند به سادگی به سایر نقاط ساختمان شما دسترسی داشته باشند.

امنیت و زیبایی درب حیاط دو عامل مهم  در انتخاب درب حیاط محسوب میشوند.
امنیت و زیبایی درب حیاط دو عامل مهم در انتخاب درب حیاط محسوب میشوند

انواع مختلفی از درب حیاط در چند سال گذشته طراحی و تولید شده اند. با توجه به تنوع در تولید انواع درب حیاط میتوان مطابق با نمای ساختمان از درب حیاط مدرن، کلاسیک و لوکس استفاده کنید.

درب حیاط 

درب حیاط منزل یکی از اولین چیزهایی است که در هنگام ورود به هر خانه ای با آن رو به رو می‌شوید و مدل درب حیاط بر زیبایی و جذابیت نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار است. بنابراین بهتر است در هنگام سفارش درب حیاط حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.درب حیاط به عنوان دریچه ای برای ورود و خروج از منزل است. در هنگام سفارش و یا خرید درب حیاط باید به طرح و رنگ و جنس آن توجه کنید و مدلی را خریداری کنید تا با نمای خارجی ساختمان شما مطابقت و همخوانی دارد.

درب حیاط ساختمان اداری

درب ورودی نه تنها در زیبایی نمای بیرونی ساختمان‌های مسکونی اهمیت دارد بلکه این مورد برای محل کار و درب شرکت‌های اداری و تجاری هم مهم است. زیبایی یک درب که در محل ورودی یک شرکت معتبر نصب شده است، به نوعی معتبر بودن فعالیت‌های آن شرکت را تایید می‌کند. چرا که اولین محلی که مشتریان با آن رو به رو هستند، درب ورودی شرکت است.

درب حیاط ویلایی

درب ویلایی یا درب آهنی مناسب ترین گزینه برای ورودی منازل، ویلا و ساختمان‌ها می‌باشد. درب آهنی نفررو به دلیل استحکام و مقاوم بودن در برابر سرما، گرما و رطوبت یکی از بهترین گزینه‌ها برای درب ورودی می‌باشد. همچنین می‌توان برای درب حیاط ویلایی از درب‌های دولنگه و ماشین‌رو استفاده کرد. 

درب فرفورژه

درب فرفورژه یکی از بهترین و مناسب ترین درب هایی است که طی یک دهه اخیر در زمینه درب ساختمان طراحی و تولید شده است.  درب حیاط در سبک فرفورژه با توجه  طراحی ساختمان ها  به صورت کلی در 4 سبک مدرن، کلاسیک، لوکس و ساده تولید میشود. دسترسی تولید کنندگان ساختمانی با توجه به تنوع انواع درب فرفورژه بسیار راحت تر از گذشته شده است. در ادامه ما به بررسی انواع درب فرفورژه خواهیم پرداخت.

درب های فرفورژه به چهار دسته تقسیم بندی می‌شوند:

●درب فرفورژه مدرن

●درب فرفورژه کلاسیک

●درب فرفورژه لوکس

●درب فرفورژه ساده

درب حیاط فرفورژه مدرن یکی از جدید ترین محصولاتی است که طی چند سصال گذشته وارد بازار گردیه است. صاف بودن قطعات فرفورژه در این نوع از درب های حیاطی در راستای مدرن بودن سبک درب انجام گرفته است. امکان رنگ پذیری و نصب ورق های فلزی پشت درب با صاف شدن قطعات فرفورژه فراهم گردیده است. درب حیاط که در این سبک مدرن ساخته میشود بسیار ساده و در عین حال شیک است. 

درب فرفورژه کلاسیک بر خلاف درب های حیاط مدرن دارای قطعات موج دار است. نیاز به تداعی گذشته با توجه به این حقیقت که در گذشته اقبال عمومی به کارهای دست ساز بیشتر بوده است سبب شده است تا برای ساخت انواع درب های کلاسیک  از طرح های حجیم مانند تصویر پرندگان یا حیوانات در بخش هایی از درب یا ستون ها استفاده شود. البته قطعاتی از گل ها و سایر قطعات متعلق به طبیعت  در درب های کلاسیک وجود دارد که به نسبت سایر قطعات که در گذشته کاربرد داشته امروزه بیشتر استفاده میشود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان