اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315189516666

استقرار کارگزاری تخصصی بیمه در ناحیه نوآوری شریف

کد: 140003315189516666

https://bit.ly/3gSHsz6

، تهران , (اخبار رسمی): با درایت و تدبیر صندوق توسعه صادرات و فناوری شریف، جهت بهره مندی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و ناحیه نوآوری شریف، کارگزاری بیمه فناوری آرون فعالیت خود را از اسفند ماه سال 99 آغاز نموده و با نیاز سنجی، تحلیل، مشاوره و خلق محصولات جدید بیمه ای حامی مشتریان خواهد بود.

استقرار کارگزاری تخصصی بیمه در ناحیه نوآوری شریف
استقرار کارگزاری تخصصی بیمه در ناحیه نوآوری شریف

صنعت بیمه در ایران همچنان نیازمند فرهنگ سازی و انعطاف پذیری مدیران و کارشناسان این حوزه می باشد. مشکلات اقتصادی، تورم افسارگسیخته، عدم ثبات قیمت گذاری در کالا و خدمات و از همه خطرناک تر نا امیدی مردم از سیستم مدیریتی حاکم در کشور باعث شده خدمات بیمه در صورت اجبار یا رفتارهای ناگهانی در خرید رشد داشته باشند.

ضریب نفوذ بیمه در ایران یک سوم میانگین جهانی است، شبکه فروش به صورت غیرهدفمند رشد کرده و با ورود تیم های نوآوری و استارتاپی هر روز احساس خطر کرده و نگران شغل یادرآمد خود نیز می باشند. بیمه مرکزی باید با حمایت هدفمند از ایده های جدید به رشد و شکوفایی شرکت های بیمه کمک کرده و دغدغه های شبکه فروش را با ایجاد زیرساخت های مطمئن برطرف نماید.

شبکه فروش بیمه در ایران نیز در مقایسه با کشورهای پیشرفته امکان رشد و توسعه بیشتر را دارد اما به دلیل عدم تنوع در محصولات، شرکت های فعلی بیمه نیز سهم ناچیزی در بازار داشته و علاقه مندی برای دریافت مجوز و فعالیت در این صنعت نیازمند تغییر نگرش و حذف محدودیت ها خواهد بود.

شرکت های بیمه باید پس از آموزش های اصولی و تخصصی، زمینه ساز ثبات در جایگاه نماینده و تغییر نگرش آنها شده و شبکه فروش خود را بعنوان مشاور تخصصی به مردم معرفی نمایند.

کارگزاری بیمه فناوری آرون قصد دارد با تمرکز بر مشکلات و نیازهای بیمه ای مردم بستر رشد و افزایش ضریب نفوذ در صنعت بیمه را با هم افزایی و هم اندیشی گروه های نوآور در ناحیه نوآوری شریف فراهم آورد .

شبکه های اجتماعی، استارتاپ هاو اگریگتور نباید باعث حذف بخش عمده ای از شبکه فروش شده ، بلکه شرکت های بیمه باید از این پتانسیل عظیم استفاده بهینه کرده و با توجه بیشتر به منافع و تثبیت موقعیت آنها، باعث کاهش هزینه اداری و نیروی انسانی خود شوند.

آینده صنعت بیمه در ایران بسیار روشن خواهد بود به شرط آنکه همه ارکان این مجموعه معظم در راستای رشد و توسعه قدم بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری بیمه فناوری آرون

کارگزاری بیمه فناوری آرون در جهت تکمیل خدمات مشتریان صندوق توسعه صادرات و فناوری شریف اسفند ماه ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده است.مهم ترین رسالت کارگزاری بیمه بعنوان مشاور با طراحی بسته های ویژه بیمه ای کمک به رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ