اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003315190315232

با هدف سهولت دسترسی به مناطق مورد نظر انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت لوله بازکنی تهران

کد: 140003315190315232

https://bit.ly/3iYmkdC

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید لوله بازکنی تهران  از  1400/3/31 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی خدمات فنی تهران؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی لوله بازکنی و تخلیه چاه از تاریخ 1400/3/31 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه با نام takhlyechahtehran در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های مناطق لوله بازکنی در جنوب تهران و مناطق لوله بازکنی در جنوب تهران به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مدیر لوله بازکنی تهران با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با اضافه شدن مناطق تحت پوشش، پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین افزود: لوله بازکنی تهران وب سایت فعال در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ خدمات بیشتر همچون تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، حفر چاه نو ، طوقه چینی ، کول گزاری ، بنائی و … در سایت هستیم.

 تلفن : ۷۷۲۸۴۹۷۹ – ۷۷۵۵۷۰۶۴

ایمیل : [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی تهران

لوله بازکنی تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه کار موفق ، اکنون دارای ۴ دفتر در نقاط مختلف تهران است که آماده ارائه خدمات : تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، حفر چاه نو ، طوقه چینی ، کول گزاری ، بنائی و … هستند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]