اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084774815232

با هدف ارائه خدمات بهتر و ارائه خدمات بهتر انجام شد:

ارتقا و بهینه سازی سایت خدمات فنی تهران

کد: 139909084774815232

https://bit.ly/3mma59t

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید خدمات فنی تهران  از  آذر 99 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت خدمات فنی تهران
ارتقا و بهینه سازی سایت خدمات فنی تهران

در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های لوله بازکنی جنوب تهران و لوله بازکنی جنوب تهران به فهرست وبسایت اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی خدمات فنی تهران؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی لوله بازکنی، تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی لوله از تاریخ آذر 99 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://takhlyechahtehran.ir/ در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های لوله بازکنی جنوب تهران و لوله بازکنی جنوب تهران به فهرست وبسایت اضافه شده است.
مدیر خدمات فنی تهران با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب‌سایت با افزودن تمامی مناطق تحت پوشش تهران، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین افزود: خدمات فنی تهران وب سایت فعال در حوزه لوله بازکنی، تخلیه چاه و تشخیص ترکیدگی لوله است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ خدمات بیشتر و ثبت درخواست بصورت آنلاین در سایت هستیم. این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص لوله بازکنی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به رفع آن از طریق فنر زنی می نماید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی تهران

لوله بازکنی تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه کار موفق ، اکنون دارای ۴ دفتر در نقاط مختلف تهران است که آماده ارائه خدمات : تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، حفر چاه نو ، طوقه چینی ، کول گزاری ، بنائی و … هستند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی