اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004285335016287

استخدام رایگان

استخدام رایگان در شیراز

کد: 140004285335016287

https://bit.ly/3wRGzwN

، (اخبار رسمی): استخدام همواره یکی از دغدغه های اصلی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد که به دنبال شغل مناسب با زمینه تحصیلات و یا علایق خود هستند.

استخدام رایگان در شیراز
استخدام رایگان

استخدام همواره یکی از دغدغه های اصلی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد که به دنبال شغل مناسب با زمینه تحصیلات و یا علایق خود هستند.

استخدام رایگان

استخدام همواره یکی از دغدغه های اصلی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می باشد که به دنبال شغل مناسب با زمینه تحصیلات و یا علایق خود هستند.

همواره یک فرد جهت کسب درآمد نیاز به یک شغل ثابت دارد تا بتواند از طریق آن یک منبع درآمد برای خود داشته باشد و در این زمینه اکثر جوانان و به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی در تلاش اند تا شغل مناسب با زمینه تحصیلات برای خود فراهم آورند.

در این زمینه بیشتر جوانان به دنبال آگهی های استخدامی در بیلوردهای تبلیغاتی، فضای اینترنت و حتی شبکه های اجتماعی می باشند و سعی دارند تا در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

در این راستا و جهت تسریع در امور استخدامی جوانان سامانه ملی کار در اقدامی استخدام رایگان جوانان و فارغ التحصیلان را در حیطه ی کاری خود قرار دادیم تا در کمترین زمان ممکن و بدون پر داخت هزینه شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

جهت استخدام رایگان از طریق سامانه ملی کار ابتدا وارد سایت ملی کار شده و با نام نویسی در بخش استخدام رایگان کارجو یک رزومه استاندارد برای خود تهیهنمایید.

رزومه ساخته شده توسط کارجو در این قسمت در کمتر از 48 ساعت و بعد از یررسی کارشناسان مورد تایید واقع می شود و می توانید در سایت ملی کار رزومه خود را مشاهده نمایید و در صورت نیاز از رزومه ساخته شده پرینت تهیه نمایید.

رزومه کارجو بعد از انتشار در سامانه ملی کار در دید کارفرمایانی قرار خواهد گرفت که به دنبال نیروی متخصص برای کارگاه یا کارخانه خود هستند و با مشاهده رزومه شما و در صورت نیاز برای شما پیامک همکاری از سوی کارفرما خواهد آمد.

دراین صورت شما با شماره ذکر شده در متن پییامک تماس حاصل کرده و قرار مصاحبه را خواهید گذاشت که در صورت موفق شدن در روند مصاحبه در بخش مورد نظر استخدام خواهید شد.

نکته مهم و قابل توجه در این زمنیه عدم دریافت هزینه جهت نام نویسی در سامانه ملی کار می باشد به طوری که هیچ هزینه ای از کارجو جهت ساخت رزومه، نام نویسی دریافت نخواهد شد و این بخش برای کارجویان کاملا رایگان می باشد.

در ادامه لازم به ذکر است که سامانه ملی کار استخدام رایگان کارجو و کارفرما را محدود به شهرهای بزرگ نکرده و این خدمات کم نظیر را در سطح کشور گسترش داده است تا بتواند روند استخدام کارجویان را در سطح کشور مهیا سازد.

بنابراین صرفنظر از محل سکونت می توانید رزومه خود را در سامانه ملی کار ثبت نمایید چرا که این سامانه از کلیه شهرهای کشور دارای کارفرمایان معتبر زیادی می باشد که می تواند روند استخدام رایگان کارجو را تسریع بخشد.

با تشکر سامانه الکترونیکی ملی کار 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام