اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005115355816401

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1400

کد: 140005115355816401

https://bit.ly/3j5zzaA

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید چند سالی است که ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 با یکدیگر ادغام شده است اما مسیر انتخاب رشته این دانشگاه ها جدا از یکدیگر می باشد از همین رو متقاضیان انتخاب رشته لازم است با چگونگی و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد آشنا شوند.

انتخاب رشته مرحله ای جدایی ناپذیر از کنکور سراسری می باشد و اهمیت چیدمان و ثبت انتخاب رشته برای همگان مبرا است. ما در مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری 1400" تمام نکات ضروری انتخاب رشته را به نگارش درآورده ایم و در صورت تمایل شما عزیزان، تمام مراحل چیدمان و ثبت کد رشته محل های منتخب را برای کاربران مشاوران برتر انجام می دهیم.

پس از چیدمان انتخاب رشته نوبت به ثبت در سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1400 می رسد، اهمیت ایم مرحله نیز از مراحل قبل کمتر نبوده و با درج یک عدد اشتباه (سهوا یا عمدا)، انتخاب شما به صورت کلی تغییر خواهد کرد.

تیم مشاوران برتر مفتخر به همکاری با مشاوران خبره و تک رقمی در تمام مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد همراه شما هست و در صورت علاقمندی می توانید از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر، رزرو انتخاب رشته خود را انجام دهید.

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1400

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش