کد: 140005115357516713

آشنایی با متاتریدر باضافه دانلود متاتریدر چهار

کد: 140005115357516713

https://bit.ly/3jkKzRB

، شیراز , (اخبار رسمی): آموزش بورس بین الملل-فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید.

متاتریدر چیست | دانلود متاتریدر4
آشنایی با متاتریدر باضافه دانلود متاتریدر چهار

تمامی بروکرهای دنیا جهت دسترسی معامله گران خود به بازار فارکس و برای انجام معاملات خرید و فروش ، از نرم افزار معاملاتی متاتریدر MetaTrader  متعلق به شرکت  MetaQuotes استفاده می کنند.

نرم افزار معاملاتی متاتریدر MetaTrader 4 و متاتریدر5 پرکاربردترین برنامه یک تریدر است. از ویژگی های متاتریدر میتوان به مواردی از جمله : دسترسی آسان به قیمت لحظه ای ، امکان استفاده از ابزار خطی و ترسیمی و اندیکاتورها ، مشاهده نمودارها ، انجام معاملات خرید و فروش ، دریافت اخبار و غیره اشاره کرد. همچنین با داشتن نرم افزار متاتریدر امکان ایجاد اکانت دمو (آزمایشی) و ایجاد اکانت ریل(واقعی) وجود دارد.

برای دریافت 20 درصد بونوس بر روی آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

شما میتوانید متاتریدر4 یا متا تریدر5 را بر روی سیستم ویندوز یا موبایل خود نصب کنید و با ایجاد اکانت دمو(آزمایشی) بصورت آنلاین با امکانات برنامه آشنا شوید و بدون هیچگونه ریسکی معامله انجام دهید.

لینک های دانلود متاتریدر MetaTrader بروکر آمارکتس :

لینک دانلود متاتریدر4 برای ویندوز

amarkets4setup

لینک دانلود متاتریدر4 برای اندروید

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.metaquotes.metatrader4&hl=ru&referrer=ref_id%3d34d57802%26server%3dAMarkets-Demo%252cAMarkets-Real

لینک دانلود متاتریدر4 برای   ios 

https://apps.apple.com/us/app/metatrader-4/id496212596

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.