اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005165365710341

درب فلزی مدرن؛ مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان‌ها

کد: 140005165365710341

https://bit.ly/3yxIAzH

، تهران , (اخبار رسمی): درب های فلزی با توجه به امنیتی که به سبب استفاده از فولاد در آن ایجاد می شود، محبوبیت بسیار بالایی در ساختمان ها دارند.

درب فلزی مدرن مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان ها قرار گرفته است..
درب فلزی مدرن؛ مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان‌ها

درب فلزی

درب فلزی از گذشته به عنوان یکی از بهترین و ایمن ترین درب های ساختمان مورد توجه بوده است. از درب های فلزی در بخش های مخحتلف ساختمان استفاده میشود. امنیت بالا، قیمت مناسب از مزایای استفاده از درب های قلزی به شمار میروند. درب فلزی و درب آهنی برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب لابی و درب ویلا استفاده می شود،تنوع بالای درب های فلزی سبب شده است تا خریدارن به راحتی بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. هم اکنون انواع مختلفی از درب مدرن و درب لوکس را در ساختمان ها شاهد هستیم.

درب فلزی فرفورژه 

درب فلزی فرفورژه از بارز ترین انواع درب های فلزی است. درب های آهنی زیبا با گل های فرفورژه به عنوان یک درب پارکینگ یا یک درب ویلایی  و یا حتی درب لابی یک انتخاب مناسب هستند. از درب های فلزی فرفورژه در سبک های کلاسیک نیز میتوان استفاده کرد. 

انواع درب های فلزی با توجه به محل مورد استفاده ، درب های فلزی شامل طیف گسترده ای از درب های ورودی ساختمان می باشد که کاربرد های فراوانی دارد از جمله می توان به ای موارد  اشاره نمود.

درب فلزی حیاطی 

درب پارکینگ فلزی

درب های فلزی نفر رو

درب فلزی لوکس

درب فلزی مدرن

  در ساختمان های جنوبی که درب در قسمت جلوی ساختمان قرار دارد اهمیت درب ورودی و متریالی که در ساخت درب ورودی حیاط استفاده قرار گرفته اهمیت بسیار بالایی دارد. درب های چوبی در گذشته یکی از گزینه های اول به عنوان درب حیاط بود که امروزه با توجه به پیشرفت در طراحی و مواد اولیه از انواع قطعات فلزی در ساخت درب حیاط استفاده میشود. درب های فلزی حیاطی سی ان سی امروزه یکی از گزینه های مناسب برای درب حیاط به خصوص در ساختمان های جنوبی است. 

درب پارکینگ فلزی :

درب های پارکینگی و ماشین رو همواره یکی از دغدغه های سازندگان بوده است. درب های پارکینگی فلزی در طرح های مختلفی طراحی و تولید میشود. درب های فلزی ساده پارکینگی از دیر باز رایج بوده است. درب پارکینگی فلزی مدرن و درب فلزی طرح چوب از انواع درب های پارکینگی هستند که توانسته اند جایگزین مناسبی برای درب های چوبی باشند. درب فلزی که با ورق ساده و یا  پروفیل های عریض ساده تولید میشوند، زیبایی خاصی را به ساختمان شما میدهد. رنگ درب فلزی هم میتواند تاثیر بسیار زیادی در ساختمان شما داشته باشد. 

درب های فلزی نفر رو 

درب های فلزی نفر رو هم مانند درب های ماشین رو هستند. معمولا درب نفر رو همانند درب ماشین رو ساخته می شوند. ساخت درب نفر رو هم می بایست نمونه کوچک درب پارکینگ باشد. درب های فلزی نفر رو اگر در داخل حیاط باز شود، می تواند با زمینه ای باز یا ورق مشبک باشد. بر خلاف درب های فلزی نفر رو شمالی باید پشت درب بسته باشد و زمینه درب شیشه یا ورق فلزی می تواند باشد. در درب فلزی نفر رو که شیشه داشته باشد، یک قسمت 70 سانتی از پایین درب به عنوان پا خور قاب می شود تا شیشه شکسته نشود.

درب فلزی لوکس

ساخت درب های فلزی لوکس همواره با چالش های جدی مواجه بوده است. فلز که متریالی سخت و مقاوم است با استفاده از کوره و چکش طراحی می شده است. درب الیزه که در فرانسه واقع شده، نمونه یک درب زیبای لوکس است که بعد از چند صد سال، امروزه با طراحی مجدد توانسته است یکی از برترین درب های لوکس فلزی باشد. درب های فلزی لوکس معمولا درب های بزرگ و با شکوهی هستند که شکوه و زیبایی خاصی دارند. از درب های فلزی لوکس همواره به عنوان یکی از گزینه های درب های ویلایی استفاده می شود. 

درب فلزی مدرن 

درب های مدرن همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، یکی از پر طرافدار ترین درب های فلزی است که با توجه به علاقه سازندگان و طراحان به طراحی ساختمان های مدرن، پیشرفت قابل توجهی داشته است. درب مدرن از دیرباز در ساختمان ها دیده می شود. درب های ساده که با پروفیل و ورق ساخته می شود را درب  مدرن می نامند. در ساخت درب مدرن بیشتر به کلیات درب توجه می شود تا به جزییات آن. استفاده از اشکال هندسی مانند دایره و مربع از طرح های اصلی درب مدرن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حفاظ برتر

تولید انواع حفاظ دیوار , انواع درب , انواع نرده , پنجره UPVC . تولید حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزاز ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار با بهترین جوش صنعتی co2 ورنگ الکترو استاتیک به همراه گوره نصب آموزش دیده و مجرب با داشتن بیمه مسِولیت کارفرما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید