اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215374316287

استخدام رایگان

کد: 140005215374316287

https://bit.ly/3jQF0dS

، (اخبار رسمی): استخدام رایگان از دیگر خدمات کم نظیر سامانه ملی کار می باشد. در این سامانه کارجویان می توانند بدون پرداخت هزینه و به طور رایگان رزومه خود را ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند که در این راستا پیشنهاد می شود....

استخدام رایگان
در سامانه ملی کار بدون پرداخت هزینه شغل مورد مورد نظر خود را پیدا نمایید.

به لطف خداو اعتماد مردم به سامانه ملی کار مفتخریم که از بدو تاسیس توانسته ایم زمینه کاری هزاران نفراز کارجویان کشور رافراهم آوریم و نقش کوچکی از نیاز کارجویان به استخدام و شغل مورد نظر را برطرف نماییم

استخدام رایگان

استخدام رایگان از دیگر خدمات کم نظیر سامانه ملی کار می باشد. در این سامانه کارجویان می توانند بدون پرداخت هزینه و به طور رایگان رزومه خود را ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند که در این راستا پیشنهاد می شود فیلدهای مورد نظر نیاز را به طور دقیق پر نمایید.

رزومه های کارجویان در سامانه ملی کار معمولا در کمتر از 48 ساعت و بعد از بررسی و تایید کارشناسان در دید کارفرمایان معتبری قرار می گیرد که در سامانه ملی کار نام نویسی کرده اند.

همواره از بدو تاسیس تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا کارجویان بتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

در این سامانه همانطور که اشاره شد هیچ گونه هزینه ای از کارجویان دریافت نمی شود و در صورت درخواست وجه مراتب را به کارشناسان ملی کار گزارش نمایید.

جهت ساخت رزومه معتبر و استاندارد در سامانه ملی کار پیشنهاد می شود نکات زیر را رعایت نمایید.

1- ابتدا از بخش ثبت نام رایگان کارجو به صفحه مورد نظر بروید.

2- فیلدهای مورد نیاز را به طور دقیق پر نمایید.

3- اگر در چندین شغل دارای مهارت و تجربه هستید در بخش مربوطه شغل های مورد نظر را اضافه نمایید.

4- در آخر رزومه شما بعد از بررسی و تایید توسط کارشناسان در سامانه ملی کار انتشار خواهد یافت.

لازم به ذکر است که از ارائه هرگونه اطلاعات گمراه کننده و نادرست جدا خودداری کرده و فیلدهای ضروری را به طور دقیق پر نمایید تا کارفرمایان در صورت نیاز بتوانند با شما تماس برقرار نمایند.

سامانه ملی کار این خدمات کم نظیر را محدود به شهرهای بزرگ نکرده و در اقدامی این خدمات را در سطح کشور گسترش داده است تا کلیه هم وطنان بتوانند از این خدمات کم نظیر بهره لازم را ببرند.

کاریابی آنلاین ملی کار مفتخر است که توانسته خدمات کاریابی را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری کارجو در سطح کشور ارائه دهد تا در زمان کرونا برای پیدا کردن شغل مورد نظر نیاز به مراجعه حضوری به کاریابی ها را نداشته باشید.

از دیگر مزایای کاریابی آنلاین که به وفور مشاهده می شود دسترسی سریع کارجو به کارفرما و شغل مورد نظر می باشد.

به لطف خدا و اعتماد مردم به سامانه ملی کار مفتخریم که از بدو تاسیس توانسته ایم زمینه کاری هزاران نفر از کارجویان کشور را فراهم آوریم و نقش کوچکی از نیاز کارجویان به استخدام و شغل مورد نظر را برطرف نماییم.

درصورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه استخدام رایگان می توانید همه روزه از ساعت 9صبح تا 6 عصر با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

با تشکر سامانه ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام