اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215374616287

بانک اطلاعاتی کارجویان

کد: 140005215374616287

https://bit.ly/3AKDqRH

، (اخبار رسمی): همواره دسترسی به یک رزومه استاندارد و معتبر یکی از خواسته های هر کارفرمایی می باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را جذب نماید.

بانک اطلاعاتی کارجویان
بانک اطلاعاتی ملی کار یک رزومه قوی واستاندارد از کارجویانی هست که دارایا مهارت و تجربه کافی می باشند

بانک اطلاعاتی کارجویان

همواره دسترسی به یک رزومه استاندارد و معتبر یکی از خواسته های هر کارفرمایی می باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را جذب نماید.

در این راستا به این فکر افتاده ایم تا بتوانیم رزومه کارجویان را در اختیار کارفرمایان معتبری قرار دهیم که در سامانه ملی کار نام نویسی کرده اند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نظر خود را جذب نمایند.

از دیگر مزایای بانک اطلاعاتی کارجویان دسترسی کارفرماین به اطلاعات شغلی کارجویان می باشد تا روند مصاحبه را کاهش دهند.

همانطور که می دانید کارفر ما می تواند با مشاهده رزومه کارجویان تنها به کارجویانی که می توانند در شغل مورد نظر فعالیت نمایند پیام دعوت به همکاری ارسال نماید.

در سامانه ملی کار کارچویان به دو طریق از شغل مورد نظر اطلاعات لازم را کسب می نمایند که یکی ارسال پیامک از جانب کارفرما می باشد و دیگری از طریق پنل کاربری و قسمت صندوق پیام های دریافتی.

کارجویان می توانند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند چرا که کارفرما رزومه کارجو را مشاهده کرده و از شرایط کاری کارجو رضایت کامل را دارد.

از دیگر مزایای بانک اطلاعاتی ملی کار برای کارفرمایان دسترسی یک ساله کارفرما به رزومه کارجویان می باشد که می تواند نیروهای مورد نیاز خود را از این طریق کسب نماید.

همواره در تلاشیم تا کارجویان بتوانند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند و در زمینه شغل و اشتغال مورد نظر هیچ گونه دغدغه و استرسی نداشته باشند.

با تشکر سامانه ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام