اطلاعات تماس
  • 091012*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235377517007

گفت و گو با الهام مهرعلیان متخصص زیبایی و میکروبلیدینگ

کسانی که خدمات میکروبلیدینگ ارائه می‌کنند باید همیشه به روز باشند

کد: 140005235377517007

https://bit.ly/37FBD43

، (اخبار رسمی): خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی و به وسیله متخصصین زیبایی، آنقدر وسیع و گسترده شده است که در حال حاضر صنعت زیبایی به یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی در جهان تبدیل شده است.

کسانی که خدمات میکروبلیدینگ ارائه می‌کنند باید همیشه به روز باشند
کسانی که خدمات میکروبلیدینگ ارائه می‌کنند باید همیشه به روز باشند

از سوی دیگر رقابت های موجود در این زمینه باعث شده است که برای مشتریان و حتی نهادهای نظارتی به روز رسانی دانش و تکنیک های متخصصین زیبایی اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. برای بررسی تازه ترین تحولات این حوزه با خانم الهام مهرعلیان گفت و گویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

لطفا درباره سابقه فعالیت‌های حرفه ای و آموزشی که داشتید و شروع و توسعه کارتان تا حد حرفه ای کنونی، توضیحاتی به کوتاهی بفرمایید.

من به صورت حرفه ای و تخصصی بیش از سه سال است که فعالیتم را در حوزه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی شروع کرده ام. البته قبل از شروع به کار، دوره‌های آموزشی متفاوت و زیادی را گذراندم و مخصوصا در سال اول و در سال‌های بعد دوره‌های آپدیت را حداقل سالی دوبار می‌گذراندم.

من فکر می‌کنم رمز موفقیتم که باعث شد مشتریان زیادی را به سمت خودم جذب کنم همین آپدیت‌های پی در پی و به روزرسانی‌ها و تمرین‌های مداوم بود.

مراجعه کننده‌های اولیه تان بیشتر چه کسانی بودند؟

بیشتر مراجعه کننده‌ها و مشتریان اول من آدم‌های اطرافم بودند. اعلام رضایت این مشتریان و به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای این دوره در فضای اینستاگرام و سایر شبکه‌های مجازی باعث شد مشتریان بیشتری جذب کنم.

شما به عنوان متخصص زیبایی چه استانداردهایی برای مشتریان خود در نظر گرفته اید و به آن‌ها پیشنهاد می‌کنید؟

در بخش تخصصی من یعنی میکروبلیدینگ توصیه من این است که حتما به صفحه‌هایی اعتماد کنند که کارهایشان را در قالب فیلم از قبل و بعد از کار، ارائه می کنند. یعنی مخاطبین صفحات مجازی که در حال مشاهده نمونه کارها هستند باید صحت و واقعی بودن تصاویری که ملاحظه می‌کنند را احراز کنند و بعد از این که مطمئن شدند این تصاویر مربوط به همان مرکزی است که ادعا می‌کند و در واقع فیک و ادیت شده نیستند، با مراکز مورد نظر ارتباط برقرار کنند یا به آن‌ها مراجعه کنند.

به طور خلاصه، تمایز کار شما در حوزه زیبایی با دیگران در چه چیزهایی خلاصه می‌شود؟

اگر خیلی ساده بخواهم بگویم تمایز کار ما گارانتی و تضمین کردن همه کارهایمان است و این تضمین به صورت 100 درصدی است. این تضمین‌ها شامل عدم پخش رنگ، عدم تغییر رنگ به سمت قرمزی است که این مورد آخری در سرویس‌هایی که ما ارائه می‌کنیم بسیار اهمیت دارد.

اهمیت این مساله در آن است که می‌تواند عواقب بدی برای مشتری داشته باشد و در برخی از موارد خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد و طبعیتا هزینه خیلی زیادی هم برای جبران آسیبی که به پوست و ابرو وارد می‌شود، نیاز خواهد بود.

لطفا درباره سبک‌هایی که اجرا می‌کنید مقداری توضیح دهید.

کلیه تکنیک‌های جدید و به روز دنیا از جمله فیروز، بلد بروز، تلفیقی و لیفت بروز (هالیوودی) در مجموعه ما با توجه به درخواست و نیاز مراجعه کننده ارائه می‌شود که همه این تکنیک‌ها کاملا نچرال و مویی و ظریف با بهترین متریال استاندارد دنیا انجام می‌شود.

شما مشاوره آنلاین را هم در سرویس‌هایتان دارید. این مشاوره شامل چه مواردی است؟

بله. مشاوره آنلاین و رایگان یکی از خدمات مجموعه ماست که با توضیحات کامل و تخصصی و قابل فهم برای متقاضی ارائه می‌شود، به طوری که فقط کافی است علاقه‌مندان عکس واضحی از ابروها به دایرکت و یا شماره واتس اپ ما ارسال کنند و بهترین نوع مشاوره و بهترین سرویس مورد نیازشان به آن پیشنهاد شود.

میکرو بلیدینگ مهم ترین فعالیت حرفه ای شماست، بفرمایید که چرا این روش را توصیه می‌کنید و مهم ترین جذابیت‌های این روش برای بانوان در چیست؟ و چه استانداردهایی برای اجرای این سبک باید مورد توجه قرار گیرد؟

مهم ترین مساله در میکروبلیدینگ این است که به علت استفاده از سوزن‌های ظریف و کم عمق، خطوط کاملا ظریف و مویی همانند موی ابرو ایجاد می‌شود که البته مهارت پیگمنتر و تکنیک اجرایش و نوع موادی که استفاده می‌کند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه به دست آمده و خروجی کار خواهد داشت. به همین دلیل این روش یکی از بهترین، ظریف‌ترین و طبیعی‌ترین روش‌های برطرف کردن عیوب ابرو در کل دنیا شناخته شده است. میکروبلیدینگ در لایه سطحی پوست (اپیدرم) کار می‌شود که این مساله باعث می‌شود فولیکول مو تحریک شود و جاهایی از ابرو که ریزش داشته مجددا شروع به رشد کند.

همچنین مدت ماندگاری اصولی این کار بین یک تا یک و نیم سال است که همین مساله باعث می‌شود مراجعه کننده بتواند بعد از این زمان فرم ابروهایش را تا حدودی تغییر دهد و تنوع داشته باشد.

اگر نکات دیگری هست که سوال نشده، لطفا اضافه کنید.

نکته نهایی این که میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی، ظریف و کاملا شبیه به تار موی ابرو است، درصورتی که تاتو روشی تقریبا دائمی و به صورت کادری است. در کل در این روش اگر تخصصی و توسط پیگمنتر مجرب انجام شود خروجی بسیار عالی خواهد بود که رضایت زیادی برای مراجعه کننده به همراه خواهد داشت، چرا که مشتری را از آرایش مدام روزانه بی نیاز می‌کند و چهره را بی نهایت جذاب تر می‌کند و جلوه خاصی به چهره، خصوصا چشم‌ها می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091012*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی