اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000620542636066

چهار نکته مهم برای انتخاب بهترین بروکر فارکس

کد: 14000620542636066

https://bit.ly/3hnWlKX

، تهران , (اخبار رسمی): در حال سپری کردن روز هایی هستیم که تب و تاب سرمایه گذاری در فارکس بسیار گرم شده است، افراد می خواهند به هر نحوی که شده وارد این حوزه شوند و شروع به خرید و فروش نمایند. برای شروع فعالیت در بازار فارکس شما نیازمند یک بروکر هستید.

چهار نکته مهم برای انتخاب بهترین بروکر فارکس
چهار نکته مهم برای انتخاب بهترین بروکر فارکس

بروکر ها ویژگی ها و شرایط مختلفی دارند که شما باید قبلا از ثبت نام، آنها را بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار دهید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس آشنا ساخته و به 4 مورد مهم در انتخاب بروکر که باید به آنها توجه کنید، بپردازیم.

پیش از مطالعه ادامه مقاله در نظر داشته باشید که وبسایت ایتسکا، در یک جدول، تمامی مورد های زیر را برای بیش از 13 بروکر بررسی کرده و شما میتوانید از طریق لینک زیر به این مطلب دسترسی داشته باشید: 

بهترین بروکر فارکس

 در انتخاب بروکر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که بیان شد یکی از نکات مهم برای شروع فعالیت در فارکس، انتخاب بروکر مناسب است. اما یک بروکر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چه چیزی باعث برتری یک بروکر بر دیگری می شود؟ قبل از هر چیزی، ابتدا شما باید حیطه کاری خود را مشخص کنید؛ آیا هدف شما از ثبت نام در بروکر انجام معامله می باشد یا قصد رفرال گیری را دارید؟ زیرا هر کدام از موارد بالا شرایط خاص خود را می طلبد. در ادامه شما را با مواردی آشنا می کنیم بهتر است آنها را در انتخاب بروکر خود در نظر داشته باشید.

اعتبار و محبوبیت

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک بروکر، محبوبیت و اعتبار آن بین افرادی که سابقه فعالیت در آن داشته اند، می باشد. هیچ محبوبیت و اعتباری اتفاقی نیست. قبل از ثبت نام در هر بروکری سابقه فعالیت آن را مورد بررسی قرار دهید. چند سال است که این بروکر در حال فعالیت است؟ آیا این بروکر تازه فعالیت خود را شروع کرده است؟ توسعه دهندگان آن چه کسانی بوده و اهل چه کشوری می باشند. همه و همه این سوال ها و ده ها پرسش دیگر میزان اعتبار یک بروکر را مشخص می کنند.

همچنین شما می توانید از افراد فعال در این حوزه یا گروه های تلگرامی موجود راجب بروکر ها تحقیق نمایید. در این گروه ها صد ها نفر موجود هستند که در بازار فارکس در انواع بروکر ها فعالیت دارند و مسلما شما می توانید از نظر تعداد زیادی از آنها استفاده کنید و با توجه به تعریف آنها از انواع بروکر ها و دلیل تعریف آنها، یک بروکر معتبر و محبوب را انتخاب نمایید.

در لینکی که در بالا قراردادیم، اعتبار و رگولاسیون تمام بروکر ها بر اساس نظر جامعه جهانی تریدر ها بررسی شده و یکی از مهمترین نکاتی که طبق آن، لیستمان را ترتیب داده ایم، اعتبار بروکر است. 

کارمزد و اسپرد

مسلما بحث کارمزد و اسپرد یکی از بحث های مهم در انتخاب بروکر می باشد؛ مخصوصا اگر سرمایه ای که وارد می کنید، سرمایه بزرگی باشد! آن موقع است که کارمزد های زیاد و اسپرد تاثیر خود را در سرمایه شما به نمایش می گذارند. اگر جزو افرادی هستید که قصد ترید دارید، بهتر است بروکری را انتخاب کنید که تفاوت قیمت خرید و فروش آن کم بوده و کارمزد کمتری دریافت نماید.

البته هنگام ثبت نام در بروکر از شما مبلغی گرفته نمی شود و درآمد اکثر بروکرها از همین کارمزد های معاملاتی و اسپرد ها می باشد. 

موضوع کارمزد و اسپرد برای کسانی که میخواهند اسکلپ انجام دهند، اهمیت ویژه تری دارد.

  واریز و برداشت

واریز و برداشت می تواند یکی از عوامل مهم در برتری یک بروکر نسبت به بقیه بروکر ها باشد. شما باید هنگام ثبت نام در هر بروکری آپشن های واریز و برداشت آن را مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که ما ایرانی ها تحریم هستیم، پس قادر به استفاده از پرداخت های جهانی مانند پی پال نیستیم، پس دو روش دیگر برای ما باقی می ماند؛ استفاده از پرفکت مانی یا ارز های دیجیتالی.

بیشتر بروکر ها این روزها ارز های دیجیتالی را ساپورت کرده و شما می توانید واریز و برداشت های خود را با استفاده از رمز ارزها انجام دهید که یک مزیت کاملا فوق العاده برای ما ایرانی ها محسوب می شود.

تیم پشتیبانی

حتما بروکری را انتخاب نمایید که تیم پشتیبانی قوی داشته باشد. این روزها اکثر بروکر ها به خاطر سیل عظیم کاربران ایرانی به این حوزه، پشتیبان های فارسی زبان را به سیستم خود اضافه کرده اند اما زبان یک تیم پشتیبانی، صرفا دلیلی بر قوی و کارکشته بودن آنها نیست. در خصوص پشتیبانی، یکی از بروکر هایی که بهترین پشتیبانی را دارد، بروکر ویندزور هست که آموزش ثبت نام در بروکر ویندزور را میتوانید از طریق همین لینک مشاهده کنید.

فرض کنید که شب هنگام قسمت پرداختی بروکر به مشکل بر میخورد و شما نیاز است که هر چه سریع تر مبلغی را به حساب خود واریز نمایید. با پشتیبانی سایت نه تنها از طریق چت آنلاین بلکه از طریق تماس هم ارتباط برقرار می کنید. اما کسی نیست که پاسخ شما را دهد! این یکی از ویژگی های یک تیم ضعیف است.

سعی کنید بروکری را انتخاب نمایید که تیم حرفه ای داشته و به شکل 24 ساعته آماده ارائه خدمات برای کاربران خود باشند و ترجیحا زبان رسمی یا بومی شما را پشتیبانی نمایند.

در این مقاله به شکل کامل نکات مهم در انتخاب بروکر فارکس را برای شما بیان کردیم. قبل از انتخاب هر بروکری تک تک موارد ذکر شده را مورد بررسی قرار داده و سعی کنید بهترین بروکر از نظر خود و فعالین این حوزه را انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]