اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006235435116349

معرفی لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک 13s و 14s

کد: 140006235435116349

https://bit.ly/3nzOKNs

، (اخبار رسمی): دو نسل اخیر لپ‎تاپ‌های سری میت بوک هواوی نشان داده که این شرکت توانایی و تخصص بالایی در طراحی و ساخت لپ‎تاپ‌های جدید خود به خرج می‎دهد.

معرفی لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک 13s و 14s
معرفی لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک 13s و 14s

در ادامه این روند عالی، دو مدل جدید از لپتاپ‌های شرکت با نام MateBook  13s و MateBook 14s به صورت رسمی معرفی شده‌اند که میتوان آنها را مجموعه ای از بهبودها در همه بخشها دانست. سخت افزار سریعتر و جدیدتر، نمایشگر بینظیر، ویژگی های خاص نرم‎ افزاری و هر آنچه برای بهتر بودن لازم است را در این لپتاپ‌ها میتوان دید.

سری میت بوک 13 و 14 هواوی را می‎توان مقرون به صرفه ‎ترین لپ‎تاپ ‎های شرکت دانست. بروزرسانی‌های اخیر این لپ‎تاپ ها موجب شده که کاربران زیادی به سمت آن ها متمایل شوند. اما نسل جدید این لپ‎تاپ ها در کنار نقاط ارتقای عمومی، قابلیت های جدیدی را در دل خود جای داده اند که می‎توانند ارزش خرید بسیار بالایی را برای آن ها رقم بزنند.

اما جدیدترین اتفاق معرفی دو محصول بسیار جذاب به این رنج از میت بوک ‎های هواوی است. دو لپ‌تاپ میت بوک 13s و میت بوک 14s به تازگی به سبد محصولات هواوی اضافه شده که از نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد.

طبق اعلام شرکت،  این دستگاه‌ها در پیکربندی‌های متنوع با قیمت‌های متفاوتی عرضه خواهند شد. نسخه کوچک‌تر این لپ‎‏تاپ‎ ها (همانطور که از نامش مشخص است) هواوی میت‌بوک 13s  خواهد بود که دو ویرایش آن، مشخصات سخت‌افزاری به شرح زیر دارند:

  • ·        پردازنده اینتل Core i5-11300H در ترکیب با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی  SSD با قیمت تقریبی ۱۰۸۶ دلار
  • ·        پردازنده اینتل Core i7-11370H در ترکیب با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی  SSD با قیمت تقریبی 1240 دلار
  • همچنین نسخه‎ های مختلف لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک 14s نیز به شرح ذیل پیکربندی شده‌اند:

  • ·        پردازنده اینتل Core i5-11300H با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قیمت تقریبی ۱۰۸۶ دلار
  • ·        پردازنده اینتل Core i7-11370H در کنار حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قیمت تقریبی ۱۲۴۰ دلار
  • ·        پردازنده اینتل Core i7-11370H در ترکیب با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD با قیمت تقریبی ۱۳۹۶ دلار
  • ویژگی‎‌های برتر میت بوک 13اس و میت بوک 14اس تلفیق گوشی هوشمند و نوت بوک با استفاده از قابلیت App Engine هواوی یکی از ویژگی‎ های جدیدی که هواوی در این لپ‎تاپ ‎ها قرار داده، قابلیتی بهره گرفته از موتور جدید پردازش نرم‎افزاری هواوی موسوم به HUAWEI App Engine است. هواوی میت بوک 13s و میت بوک 14s از نمایشگر لمسی بهره می‌برند که ترکیب آن با قابلیت App Engine به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌های گوشی هوشمند خود را بر روی نوت‌بوک اجرا کرده و از یک اکوسیستم واحد لذت ببرند.

    البته خبر جذاب دیگر این است که طبق برنامه‎ریزی هواوی، دیگر دستگاه‌های قدیمی‌تر سری میت بوک نیز می‎‌توانند این قابلیت را دریافت نمایند. بر این اساس برخی از محصولات میت بوک در 25 سپتامبر (سوم مهر) و بقیه مدل‌ها هم در 25 اکتبر (سوم آبان) بروزرسانی شده و HUAWEI App Engine به آنها اضافه می‎شود.

    مشخصات فیزیکی و فنی هواوی میت بوک 13s و میت بوک 14s هواوی میت بوک 13s بسیار سبک بوده و وزن آن فقط 1.32 کیلوگرم است. نسخه بزرگتر این لپ‎تاپ، یعنی میت بوک 14s نیز تنها 1.43 کیلوگرم وزن دارد. هر دو دستگاه در رنگ‌های سبز، خاکستری و نقره‌ای عرضه شده و حس مدرن بودن را به کاربر القا می‌کنند.

    همانطور که عنوان شد، در کنار استفاده از سیستم ‎عامل ویندوز، مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزاری این لپ‌تاپ را می‌توان در قابلیت App Engine خلاصه کرد که می‌تواند ارتباط بسیار آسانی را بین گوشی هوشمند و لپ‌تاپ برقرار کند. کافی است اپلیکیشن مورد نظر خود را از گوشی هوشمند انتخاب کرده تا به راحتی آن در لپ‌تاپ خود تجربه کنید.

    در بخش سخت‌افزاری، هر دو لپ‌تاپ به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل مجهز شده‌اند و سیستم خنک کننده داخلی آن‌ها نیز بهبود یافته است. همچنین هواوی نمایشگر میت بوک 13s و 14s را ارتقا داده و از یک پنل لمسی (با قابلیت شناسایی لمس 10 نقطه همزمان) به وضوح ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

    نمایشگر مذکور توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را داشته و نرخ نوسازی تصویر آن هم به 90 هرتز می‌رسد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه این لپ‌تاپ بسیار جذاب و به 90 درصد رسیده که همزمان از استانداردهای فیلترینگ نور آبی نیز پشتیبانی می‎‌کند. این ویژگی موجب می‎شود کار کردن طولانی مدت با میت بوک‎های جدید هواوی خستگی بسیار کمتری برای چشم کاربر نسبت به لپ‎تاپ‎های معمولی ایجاد کنند.

    نسل جدید لپ‌تاپ‌های هواوی به یک باتری 60 وات ساعتی مجهز شده‌اند که می‌تواند تا 13 ساعت دوام بیاورد و از طرفی به لطف فناوری شارژ سریع هم تنها با 15 دقیقه شارژ می‌توان تا 3 ساعت دیگر از آن استفاده کرد.

    هواوی میت بوک 13s و میت بوک 14s به یک وبکم با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده و باز کردن قفل لپ‌تاپ با بهره‌گیری از فناوری لیزری خودکار که توسط هواوی توسعه داده شده، انجام می‌شود.

    علاوه بر این هواوی به تجربه چندرسانه‎ای بهتر کاربران نیز بوده و دستگاه‌های خود را به بلندگوی استریوی جدیدی مجهز کرده که از فناوری Huawei Sound پشتیبانی می‎‌کنند. نتیجه این ترکیب آن است که کاربران صدایی شفاف‌‎تر را با حالت استریو دریافت نموده و مضاف بر آن هنگام برقراری تماس تصویری نیز کمترین نویز را در مکالمات تجربه خواهند کرد.

    در انتها باید به این قابلیت اشاره کنیم که هواوی این لپ‎تاپ‎‌ها را با استاندارد ارتباطی Hi Key نیز سازگار نموده که همزمان با پشتیبانی از کیبورد و موس‎‌های بلوتوثی، امکان ارتباط با کلیه دستگاه‎‌های بهره‌مند از این استاندارد را فراهم می‎کند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]