اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006245436816118

تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

کد: 140006245436816118

https://bit.ly/3kkZTQ8

، (اخبار رسمی): یکی از برند های معروف در کولر گازی برند سامسونگ است که از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخورداست.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی سامسونگ بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ
تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ ، سرویس کولر گازی سامسونگ و نصب کولر گازی در کمتر از یک ساعت در سراسر تهران 02166593368

برند سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

سامسونگ یک ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.کولر گازی سامسونگ مانند سایر وسایل ساخت شده از ین رند از محبوییت بالایی نزد مردم برخوردار است.

خرید کولر گازی سامسونگ:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 5 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این کولر گازی با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب کولر گازی مناسب یاری دهند .

انواع کولر گازی سامسونگ:

-کولر گازی اسپیلت سامسونگ
-کولر گازی ایستاده سامسونگ
-کولر گازی پرتابل سامسونگ

ظرفیت کولر گازی اسپلیت برای مصارف خانگی:

مطمئنا انتخاب و خرید کولر گازی به مساحت متراژ فضایی که برای خنک کردن نیاز هست بستگی دارد.
-بررسی استفاده همزمان وسایلی دیگر با کولر سامسونگ
-بررسی تعداد خانوار و کسانی که در منزل سکونت دارند.
-بررسی تعداد پنجره های داخل خانه و فضای موجود
-بررسی ارتفاع و بلندی دیوار خانه تا سقف

در بخش زیر سعی کرده ایم که براساس مساحت خانه ها نوع کولری که نیاز هست را لیست کنیم:

  • مساحت بین ۳۰ تا ۳۷ با ظرفیت کولرهای ۹۰۰۰
  • مساحت بین ۳۸ تا ۴۲ با ظرفیت کولرهای ۱۰۰۰۰
  • مساحت بین ۴۳ تا ۵۰ با ظرفیت کولرهای ۱۲۰۰۰
  • مساحت بین ۵۱ تا ۶۵ با ظرفیت کولرهای ۱۴۰۰۰
  • مساحت بین ۶۶ تا ۹۰ با ظرفیت کولرهای ۱۸۰۰۰
  • مساحت بین ۹۱ تا ۱۲۰ با ظرفیت کولرهای ۲۴۰۰۰

خدمات تهران سرویس برای کولر گازی سامسونگ:

-نصب کولر گازی سامسونگ
-سرویس کولر گازی سامسونگ
-تعمیر کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ:
برای نصب کولر گازی سامسونگ ابتدا محل دقیق و مناسب برای نصب را انتخاب نمایید،سپس نصاب کولر گازی تمامی مراحل زیر را به دقت انجام خواهد داد:
1-نصب یونیت داخلی در محل مورد نظر
2- اتصالات الکتریکی
3-یونیت خارجی (کندانسور) کولر گازی سامسونگ را نصب کنید
4-متصل کردن لوله ها
5-وکیوم کردن کولر گازی
6-شارژ گاز در صورت نیاز

هزینه نصب کولر گازی سامسونگ:

هزینه نصب کولر گازی برای هر مشتری متناسب با میزان لوله ، عایق، و سیم های برق ....متفاوت است و نمیتوان یک هزینه ثابت برای نصب کولر گازی در نظر گرفت.با تماس با کارشناسا ما میتوانید از هزینه دقیق نصب کولر گازی مطلع شوید.

درخواست نصاب کولر گازی:

برای درخواست نصاب کولر گازی خود به نزدیکترین شعبه تهران سرویس در محل سکونت خود تماس حاصل نمایید نصاب کولر گازی در کمتر از یک ساعت در محل حاضر خواهد بود.

سرویس کولر گازی:

سرویس کردن کولر گازی یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند .سرویس کولر گازی هر 6 ماه باید توسط متخصص کولر گازی انجام گردد.تعمیرکاران تهران سرویس در کمتر از یک ساعت در محل اعزام میشوند.

مراحل سرویس کولر گازی

شستشوی کولر گازی:

کولر های گاری مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار میگیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع کولرگازی تمیز کردن کولر گازی ااز گرد و غبار و آلودگی است. با این کار راندمان و کارایی کولر افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز میشود.

شستشوی فیلر های کولر گازی:

تمامی فیلتر های کولرگازی توسط بهترین سرویس کار کولر گازی درآورده شده و با مواد مخصوص شسته میشوند. در صورتی که فیلتر کولر گازی شما فرسوده شده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض میگردد.

تست آمپر کولر گازی:

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته میشود. این تست سبب میشود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز کولر گازی:

سرویس دوره ای کولر گازی توسط نمایندگی سرویس کولر گازی سبب میشود شما هر ۶ ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کرد.

هزینه سرویس کولر گازی سامسونگ

هزینه سرویس کولر گازی برای مشتریان عزز با توجه به خدمات ارائه شده متفاوت است ، و تنها وجه اشتراک تمامی مشتریان عزیز تهران سرویس ضمانت 6 ماهه خدمات تهران سرویس است .

فواید سرویس 6 ماهه کولر گازی سامسونگ 

سرویس مرتب کولر گازی باعث میشود کولر گازی شما عملکرد بهتری داشته باشد و شما از هزینه های زیاد تعمیرات رهایی یابید.
سرویس کولر گازی سامسونگ باعث کاهش مصرف برق شما خواهد شد .

تعمیر کولر گازی سامسونگ

در هنگام مواجه شدن با خطا و یا هرگونه خرابی در کولر گازی سامسونگ خود کافیست با متخصصان تهران سرویس تماس حاصل نمایید تا تعمیرکار مجرب در کمتر از یک ساعت در محل حاضر باشد.

مشکلات رایج در کولر گازی سامسونگ

-مشکل باد گرم کولرگازی سامسونگ
-مشکل صدای زیاد کولرگازی سامسونگ
-چک کردن سلامت درب کولر گازی
-شارژ گاز کولر گازی
-شستشوی کولر گازی
-چک کردن فشار گاز کولر گازی
-تمیز کردن فیلتر هوای کولر گازی
-هواگیری کولر گازی
-تعمیر و تعویض قطعات معیوب
-چک کردن صحت عملکرد کندانسور کولر گازی
-خدمات سرویس سالیانه کولر گازی سامسونگ
-تایمر دستگاه روشن است، اما کولر نمی تواند بر مبنای آن عمل کند.
-کمپرسور نمی تواند در حالت PSC استارت نماید.
-کمپرسور روشن می شود، اما سیستم سرمایشی و گرمایشی آن کار نمی کند.
-کمپرسور راه اندازی می شود، اما قطع و وصل کولر سریع انجام می شود.
-کمپرسور استارت نمی کند و صدایی از آن به گوش نمی رسد.
-در حالت Dry یا Auto سرعت فن تغییر نمی کند.
-دستگاه راه اندازی می شود، اما پی در پی قطع و وصل می شود.
-سیستم به طور مداوم کار می کند و ترموستات عمل نمی کند.

خدماتی که تهران سرویس در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ به شما ارائه میدهد :

-تعمیر و تعویض قطعات در کولر گازی سامسونگ
-شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
-تعمیرات کندانسور کولر گازی سامسونگ
-تعمیرات پنل داخلی و خارجی کولر
-انجام سیم کشی و لوله کشی کولر گازی
-جابجایی اصولی کولر گازی سامسونگ
-نصب اصولی کولر گازی سامسونگ
-مشاوره خرید کولر گازی سامسونگ
-تعمیر شیر برقی و موتور فن کولر گازی
-تعمیرات مربوط به ترموستات کولر گازی
-عیب یابی کولر گازی و اسپیلت
-سرویس فصلی و دوره ای کولر گازی
-تعمیرات برد کولر گازی سامسونگ
-خدمات لوله کشی روکار و توکار کولر گازی

تعمیر کمپرسور کولر گازی سامسونگ:

خرابی کمپرسور مشکلات بسیاری را در کولر گازی و اسپلیت ایجاد می کند که باید به سرعت آنها را برطرف کنید. اصلی ترین نشانه خرابی کمپرسور، کاهش سرمای کولر گازی است. در واقع وقتی سرمای این دستگاه کم می شود و به اندازه کافی محیط را خنک نمی کند، تعمیرکاران به عنوان اولین قطعه به سراغ کمپرسور می روند؛ چرا که این قطعه، به نوعی شاخص عملکرد کولر به شمار می رود. خنک نکردن هم علامت دیگری است که تیم تعمیرات کولر گازی سامسونگ پیش از ترمیم کمپرسور به آن توجه می کنند. پس از ترمیم کمپرسور، عملکرد کولر و روند خنک سازی به حالت عادی باز می گردد.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ:

شارژ کولر گازی یک فرایند مهم و موثر است که باید در زمان مناسب و به شکل درست انجام شود. برای انجام این کار باید اول روش شارژ مشخص گردد که این مساله بستگی به مدل کولر و ظرفیت آن دارد. به طور کلی همه انواع کولر گازی و تهویه مطبوع، از گازهای فریونی مانند R22-R410A-R407A استفاده می کنند. برای شارژ کردن کمپرسور، یا از ترازو استفاده می شود و یا گیج مانوفیلد. البته روش دیگری هم برای این کار وجود دارد که برای انجام دادن آن از آمپرمتر استفاده می شود. تشخیص این که کدام روش برای شارژ کولر گازی سامسونگ شما مناسب تر است، مساله ای است که نیاز به مهارت بالایی داشته و تنها تعمیرکاران با تجربه قادر به انجام دادن آن هستند. تیم تعمیر کولر گازی سامسونگ ضمن تشخیص به موقع و درست، از بهترین روش برای شارژ گاز این دستگاه استفاده می کنند.

تعمیر کولر گازی سامسونگ:

تهران سرویس همواره در تلاش است تا با به کارگیری بهترین نیروها در سراسر تهران اسایش و رفاه را برای شما مشترین عزیز در تهران فراهم آورد.تعمیرکارن تهران سرویس با تعهد و مسئولیت پذیری بالا با قطعات اصل و ضمانت اقدام به تعمیر کولر گازی شما خواهند کرد.تیم پشتیبانی تهران سروس بعه صورت 24ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

سرویس کولر گازی سامسونگ:

همانطور که در مقالات قبلی بارها به آن اشاره کردیم سرویس به موقع کولر گازی از بسیاری از هزینه های شما را کم خواهد کرد . سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران سرویس با کمترین نرخ در سراسر تهران انجام خواهد گرفت.

تعمیر کولر پنجره ای سامسونگ:

هر گونه خرابی و تعمیر و همچنین نصب و جابجایی انواع کولر پنجره ای سامسونگ را به ما بسپارید.کولر های پنجره ای که در بسیاری از مناطق که امکان لوله کشی و نصب پنل داخلی برایشان امکان پذیر نیست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. هران سرویس با سابقه بسیار زیاد در تعمیر کولر گازی پنجره ای سامسونگ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

تعمیر کولر ایستاده سامسونگ:

این کولرها بیشتر در مکان های بزرگ اداری و مساجد و شرکتها و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کولرهای گازی ایستاده سامسونگ کولرهای قدرتمندی هستند. اگر به تعمیر کولر ایستاده سامسونگ نیاز پیدا کردید فقط یک تماس با اعزام سرویسکار کولر فاصله دارید.

خرید قطعات کولر گازی سامسونگ:

اگر شما برای کولر گازی خود نیاز به قطعه اصلی داشتید کافیست با تهران سرویس تماس حاصل نمایید .تهران سرویس تامین کننده قطعات کولر گازی در سراسر ایران قطعه در خواستی را در کمتری زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز ارسال خواهد کرد.

راهکارهای افزایش طول عمر کولرگازی های سامسونگ:

به جرات می توان گفت که، نحوه ی استفاده کاربر از کولر گازی نقش تعیین کننده ای در میزان نیاز او به تعمیرات کولرگازی سامسونگ دارد. به منظور افزایش طول عمر دستگاه بهتر است که همواره میزان برق ورودی به دستگاه را کنترل کنید و حتما از دستگاه های محافظ استفاده نمایید، همچنین توجه داشته باشید که کولر را تمام وقت با نهایت قدرتش روشن نکنید و حتما در فواصل زمانی معین به آن استراحت دهید. از طرفی باید به خاطر داشته باشید که هرگز به طور هم زمان از کولر آبی و گازی در یک مکان استفاده نکنید، زیرا عملکرد این دو دستگاه با هم کاملا متفاوت است و استفاده ی هم زمانشان می تواند باعث خرابی هر دو دستگاه شود.
فراموش نکنید که فیلتر ها و توری های کولرگازی را همواره تمیز نگه دارید و هر ۳۰ روز یک بار آنها را شست و شو دهید. در اجرای تنظیمات کولرگازی نیز باید محتاط باشید و هرگز در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش کولرگازی را تغییر ندهید. اکیدا توصیه می نماییم که با مشاهده ی هر گونه اختلالِ هر چند ناچیز، هرگز خودسرانه برای تعمیر دستگاه اقدام نکنید و در هنگام نصب نیز از تجربه و تخصص یک متخصص ماهر کمک بگیرید و اصول کلی دفترچه های راهنما را رعایت نمایید.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چه زمانیست؟

پیشنهاد ما این است قبل از اقدام به استفاده از کولر گازی خود سرویس کولر گازی خود را انجام دهید.

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ:

هزینه تعمیر کولر گازی برای مشتریان عزیز متفاوت است و نمیتوان قیمت ثابتی را برای همه ارائه کرد.اما تهران سرویس به شما این اطمینان را میدهد که تمامی نرخ های این مجموعه پایین ترین نرخ بین رقبا و با ضمانت 180 روزه میباشد ،با اطمینان ما را انتخاب کنید.

لیست ارورهای کولر گازی سامسونگ:

  • ارور ch:

زمانی که کمپرسور شروع کولر گازی ایراد داشته باشد، این خطا روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.

  • ارور Ax:

این ارور نشان دهنده خطا در سنسور فشار بالا کولر است. برای از بین بردن این ارور باید وضعیت سلامت سنسور فشار کولر بررسی شود.

  • ارور bx:

این ارور جهت نشان دادن خرابی سنسور فشار بالای کولر گازی سامسونگ است.

  • ارور cx:

خطا در دریچه گسترش الکتریکی باز کولر گازی با ارور نشان داده می‌شود.

  • ارور dx:

اگر سوپاپ‌های الکترونیکی کولر به اشتباه بسته شده باشد، این ارور روی پنل کولر به وجود می‌آید. برای از بین بردن این کد خطا باید سوپاپ‌های الکترونیکی را باز کنید و دوباره بر اساس دفترچه‌ راهنمای کولر گازی ببندید.

  • ارور fx:

زمانی که سنسور‌های داخلی EVAP IN و EVAP OUTهمزمان جدا شده باشد این ارور نشان داده می‌شود.

  • ارور rx:

اغلب این کد خطا نشان دهنده ایراد در یونیت بیرونی یا بارگذار کولر به دلیل نشتی کلی مبرد است.

  • ارور yx:

این ارور به معنی ایراد در سنسور EVAP OUT در یونیت داخلی کولر گازی است.

  • ارور ux:

این کد خطا مربوط به خطاهای تنظیم کننده فن کولر سامسونگ است.

  • ارور G2:

کد خطای G2 بر اثر نشتی مبرد از یونیت بیرونی یا ایراد در بارگذاری کولر بوجود می‌آید.

  • ارور G3:

ایراد سوئیچ سنسور COND MID در یونیت بیرونی با این ارور خود را نشان می‌دهد.

  • ارور G6:

با مشاهده این ارور متوجه خواهید شد که سنسور دمای روغن شروع به خنثی کردن دما کرده است.

  • ارور G7:

اگر سنسور مکش در کولر گازی سامسونگ قطع شود یا با مشکلی روبه‌رو شود این کد خطا روی کولر ظاهر می‌شود.

  • ارور GC:

خرابی سنسور تخلیه بار کمپرسور علت به وجود آمدن این کد خطا در کولر گازی سامسونگ است.

  • ارور tU:

اگر دمای هوا در فضای بیرونی منزل کمتر از ۵ درجه سانتی گراد باشد و کولر گازی در حالت سرمایشی روشن شود، این ارور نمایان می‌شود.

  • ارور to:

اگر دمای هوا در فضای بیرونی منزل بیشتر از ۳۰ درجه سانتی گراد باشد و کولر در حالت گرمایشی روشن شده باشد، این کدخطا به وجود می‌آید.

  • ارور ۹x:

این ارور نشان‌دهنده ایراد در سنسور محیطی در یونیت داخلی کولر گازی سامسونگ است.

  • ارور EA:

خرابی کابل‌های ارتباطی بین یونیت بیرونی و داخلی کولر، باعث به وجود آمدن این ارور می‌شود.

  • ارور EB:

این کد خطا نشان دهنده اشتباه بسته شدن سیم‌های فاز در یونیت داخلی است.

  • ارور ED:

اگر بین برد اصلی و نمایشگر کولر گازی سامسونگ ایرادی وجود داشته باشد، ارور ED نمایش روی صفحه نمایش داده می‌شود.

  • ارورER:

این کد خطا نشان دهنده خرابی کابل بین یونیت داخلی و خارجی کولر گازی است.

  • ارور E1:

این ارور همزمان با خرابی یا خارج شدن سنسور محیطی یونیت داخلی کولر به وجود می‌آید.

  • ارور E3:

در صورتی که سوئیچ شناور یونیت داخلی با مشکلی مواجه شود، این ارور روی دستگاه ظاهر می‌شود.

  • ارور E5:

زمانی که سوئیچ انتخاب در یونیت داخلی ایراد داشته باشد این خطا نشان داده می‌شود.

  • ارور E6:

اگر سنسور کندانسور یونیت خارجی مشکل داشته باشد، این ارور نمایان می‌شود. برای از بین بردن مشکل، باید با اهم متر مقاومت سنسور چک شود. اگر اهم وجود ندارد، سنسور با قطعه جدید تعویض شود و اگر با تعویض سنسور مشکل برطرف نشد. باید خرابی مدارهای برد کولر چک شود.

  • ارور E101:

این ارور نشان‌دهنده مشکل بین یونیت داخلی و پنل کولر گازی است.

  • ارور E103:

مشکل در اتباط بین برد اصلی و نمایشگر کولر گازی سامسونگ با ارور ۱۰۳ خود را نشان می‌دهد.

  • ارور E121:

این کدخطا اغلب در زمان خرابی سنسور دمای محیطی یونیت داخلی نشان داده می‌شود. برای برطرف کردن مشکل باید مواردی مانند مقاومت و سلامت سنسور، سیم کشی کولر، خرابی برد کولر را بررسی شود.

  • ارور E122:

ایراد در سنسور لوله اواپراتور کولر گازی سامسونگ با این کد خطا خود را نمایان می‌کند. برای رفع مشکل باید مقاومت سنسور چک شود و در صورت خرابی با سنسور جدید تعویض شود. اگر ایراد با تعویض سنسور برطرف نشود باید سلامت مدار برد کولر تست شود.

  • ارور E123 :

مشکل در سنسور EVAP OUT در یونیت داخلی باعث ظاهر شدن این ارور است.

  • ارور E128:

اگر سنسور EVAP IN از یونیت داخلی کولر گازی سامسونگ جدا یا قطع شده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. برای برطرف کردن این کد خطا کافیست سیم سنسور به یونیت وصل شود.

  • ارور E129:

با جدا شدن سنسور EVAP OUT از یونیت داخلی، این ارور روی کولر گازی سامسونگ نشان داده می‌شود. برای از بین بردن این ارور، طبق دفترچه راهنمای کولر سنسور را پیدا کرده و به یونیت داخلی وصل کنید.

  • ارور E130:

این ارور در زمان جدا شدن سنسورهای EVAP IN و EVAP OUT به طور همزمان به وجود می‌آید. باید سنسورها را به محل درست خود نصب شده و همچنین در صورتی که ایرادی در آنها وجود دارد با قطعه جدید تعویض شود.

  • ارور E131:

ایراد در سنسور کمکی شماره ۱ هیتر با این کد خطا خود را نشان می‌دهد.

  • ارور E132:

کدخطای E132 در زمان خرابی سنسور کمکی شماره ۲ هیتر ظاهر می‌شود.

  • ارور E133:

ارور شماره ۱۳۳ نشان دهنده خرابی سنسور کمکی شماره ۳ هیتر کولر گازی سامسونگ است.

  • ارور E134:

خرابی سنسور دیاگرام کولر گازی با ارور شماره ۱۳۴ نمایان می‌شود.

  • ارور E135:

اگر سنسور فن مکمل کولر سامسونگ ایراد پیدا کند، این ارور روی صفحه کولر ظاهر می‌شود

  • ارور E142:

این ارور ناشی از خرابی سنسور رطوبت سنج کولر است.

  • ارور E151:

علت بروز کد خطای ۱۵۱ شکستن یونیت داخلیEEV کولر گازی است.

  • ارور E152:

اگر یونیت داخلی EEV مسدود شده باشد، این ارور روی پنل کولر نشان داده می‌شود.

  • ارور E153:

این کدخطا همزمان با بازیابی شناور S/W یونیت داخلی ظاهر می‌شود.

  • ارور E154:

اشکال در موتور فن یونیت داخلی باعث به وجود آمدن این ارور است. برای از بین بردن این ارور باید مواردی مثل سوختگی فن، سیم کشی و خرابی برد کولر بررسی شود.

  • ارور E161:

با مشاهده این ارور متوجه می‌شوید که عملکرد کولر خطایی دارد یعنی به طور همزمان حالت گرمایشی و سرمایشی فعال شده است.

  • ارور E162:

این کد خطا می‌تواند بدلیل مشکلات حافظه کولر، بردEEPROM یا برد اصلی یونیت کولر گازی سامسونگ باشد. برای از بین بردن خطا باید تک تک موارد بررسی و مشکل برطرف شود.

  • ارور E163:

این ارور زمانی رخ می‌دهد که ایرادی در حافظه یا بردEEPROM کولر گازی سامسونگ وجود داشته باشد. برای برطرف کردن مشکل باید برنامه‌های کولر چک شده و در صورت مشکل دوباره برنامه ریزی شود. اگر با برنامه ریزی مجدد، ایراد همچنان پا برجا باشد، مشکل از برد الکترونیکی است.

  • ارور E165:

کد خطای شماره ۱۶۵ زمانی به وجود می‌آید که مشکلی در محافظ درجه حرارت تخلیه الکتریکی کولر وجود داشته باشد.

  • ارور E166:

خرابی یا ایراد در فن هیتر الکتریکی با این ارور خود را نشان داده می‌شود.

  • ارور E167 :

اگر راه اندازی S / W بر روی کنترل کولر به درستی انجام نشود، این ارور روی پنل کولر نمایش داده می‌شود. برای برطرف کردن این ایراد باید مجدد از طریق گزینه‌ی آپشن کولر راه اندازی شود.

  • ارور E180:

اگر سیستم گرمایشی خنک کننده اول MCU SOL V/Vدر کولر گازی سامسونگ باز شود، این ارور ظاهر می‌شود.

  • ارور E181:

با نمایش این ارور متوجه می‌شوید که سیستم گرمایشی خنک کننده دوم MCU SOL V/Vباز شده است.

  • ارور E182:

خرابی خنک کننده دوم MCU SOL V/V با ارور شماره ۱۸۲ نمایش داده می‌شود.

  • ارور E186:

علت بروز ارور ۱۸۶ اختلال در MIPکولر گازی است.

  • ارور E190:

اگر در طول لوله کشی کولر گازی، هیچ تغییر دمایی وجود نداشته باشد، این ارور خودنمایی می‌کند.

  • ارور E192:

اگر در زمان بررسی لوله کشی گاز، خطایی در دمای گاز رخ دهد، این ارور نمایان می‌شود.

  • ارور E193:

با مشاهده این ارور متوجه می‌شوید که سینگال‌های برد نمایشگر کولر دچار مشکل شده است.

  • ارور E194:

این کد خطا نشان‌دهنده ایراد در سیگنال برد اصلی کولر گازی سامسونگ است.

  • ارور E201 :

اگر شماره‌های یونیت داخلی کولر بدرستی نصب نشده باشد. این ارور روی صفحه کولر نمایان می‌شود.

  • ارور E237:

دلیل به وجود آمدن این ارور، مشکل در سنسور کندانسور است. برای برطرف کردن مشکل باید وضعیت این سنسور و مقاومت آن اندازه گیری شود. اگر ایراد با این موارد برطرف نشود مشکل از برد کولر است.

  • ارور E425:

این خطا به دلیل اشتباه نصب کردن فازها روی کولر است. باید مطابق با سیم‌ها از کولر جدا شده و مجدد طبق توضیحات دفترچه راهنمای کولر نصب شوند.

  • ارور E479:

این ارور اغلب بعد از قطع شدن ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی کولر گازی سامسونگ به وجود می‌آید. برای حذف این کد خطا از روی دستگاه باید موتور فن خارجی، شیر برقی و برد کولر بررسی و تعمیر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل