اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000703544836066

بررسی بهترین راه خرید پارچه، خرید اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

کد: 14000703544836066

https://bit.ly/3o7dEnJ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم به تازگی وارد عرصه خیاطی شده‌اید و یا اینکه مدت زمان طولانی است که با این حرفه خلاق همراه هستید، به‌خوبی می‌دانید که مهم‌ترین ابزار کار شما، پارچه است. همچنین ممکن است شما جزء آن دسته از افرادی باشید که به‌تازگی یک تولیدی لباس راه‌اندازی کردید.

بررسی بهترین راه خرید پارچه، خرید اینترنتی بهتر است یا حضوری؟
بررسی بهترین راه خرید پارچه، خرید اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

همچنین گاهی اوقات یک ایده جذاب در زمینه دوخت یک پروژه خیاطی در ذهن دارید، اما نمی‌توانید پارچه مناسب آن را در فروشگاه‌ها به‌راحتی پیدا کنید. در این شرایط بهتر است روشی سریع، مقرون به‌صرفه و آسان برای خرید پارچه انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که خرید خود را به‌صورت آنلاین و از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا در کنار خرید پارچه با متریال مرغوب و باکیفیت، هزینه مناسبی در این زمینه پرداخت کرده باشید.

با توجه به اینکه بیش از دو سال از بروز بیماری کرونا می‌گذرد، توجه به موضوع سلامتی و حفظ فاصله اجتماعی، اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این شرایط، بهترین روش برای جلوگیری از همه گیری ویروس، خریدهای اینترنتی به شدت با استقبال خوبی مواجه شدند. این مسئله درباره خرید پارچه نیز صدق می‌کند. به همین دلیل در این صفحه قصد داریم مزایای خرید آنلاین پارچه را بررسی کنیم.

10 مزیت خرید پارچه به‌صورت آنلاین

  1. زمانی که به یک فروشگاه پارچه‌فروشی آنلاین مراجعه می‌کنید، می‌توانید هزاران مدل مختلف از پارچه را ببینید و گزینه مناسب برای پروژه دوخت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. خوشبختانه خرید پارچه به‌صورت آنلاین هزینه بسیاری کمتری روی دست شما می‌گذارد و می‌توانید باقی هزینه‌ای که برای خرید پارچه به‌صورت حضوری در نظر گرفته بودید، پس‌انداز کنید. با خرید پارچه به صورت اینترنتی، هزینه بسیار کمتری نسبت به خرید حضوری میپردازید.
  3. یکی از مزایای جالب در خرید اینترنتی پارچه از فروشگاه‌های معتبر مانند روچی این است که می‌توانید در برخی موارد از ارسال رایگان نیز بهره‌مند شوید. به‌طور مثال با خرید مبالغ بیش از 150هزار تومان، ارسال پارچه‌ها برای شما به تمام نقاط ایران کاملا رایگان خواهد بود. این موضوع نیز می‌تواند به‌نوعی پس‌انداز در هزینه‌ها باشد.
  4. جستجوی پارچه در فروشگاه‌های حضوری، مدت‌زمانی طولانی می‌خواهد و گاهی اوقات نمی‌توانید گزینه مناسب و بهتر را انتخاب کنید. اما در خرید آنلاین کافی است فقط به یک وب‌سایت فروشگاهی معتبر و مطمئن سر بزنید و انواع پارچه‌های موجود در آن را مشاهده کنید و گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  5. بسیاری از پارچه‌هایی که در دوخت لباس و خرجکار به کار می‌روند، جزء پارچه‌های ترند هستند. همچنین جستجو و پیدا کردن این نوع پارچه‌ها در فروشگاه‌های حضوری تقریبا غیرممکن است. همچنین درصورتی‌که بتوانید پارچه ترند مورد نظر خود را پیدا کنید، فروش آن فقط به‌صورت عمده و طاقه‌ای انجام می‌شود. اما خوشبختانه برخی از فروشگاه‌های آنلاین پارچه، به‌راحتی تمامی این پارچه‌های ترند را در متراژ پایین و بدون نیاز به خرید عمده، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. همچنین پارچه‌های ترند را می‌توانید با قیمت پایین بخرید و پول زیادی پرداخت نکنید.
  6. شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که فقط نیاز به متراژ بسیار پایینی از یک پارچه مشخص دارید. متاسفانه فروشگاه‌های حضوری در بیشتر موارد، مایل به فروش متراژهای پایین از برخی پارچه‌ها نیستند. اما با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی روچی، می‌توانید به میزان مورد نیاز خود پارچه را خریداری کنید و قیمت خیلی زیادی هم بابت آن پرداخت نکنید.
  7. اگر شما هم یکی از دارندگان تولیدی‌های بزرگ لباس هستید و یا اینکه صاحب یکی از برندهای معتبر لباس هستید، پارچه‌های مورد نیاز را به‌صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری می‌کنید. در این شرایط بهتر است به یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش پارچه مراجعه کنید تا کیفیت مرغوب و متریال درجه یک از پارچه‌های مختلف را در دسترس شما قرار دهند.
  8. برای خرید پارچه در فروشگاه‌های آنلاین نیازی به حضور در ساعت مشخص از شبانه‌روز ندارید. بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌روز فقط کافی است به وب‌سایت فروشگاه سری بزنید و گزینه مورد نظر خود را سفارش دهید.
  9. یکی از مشکلات خرید پارچه عمده به‌صورت سنتی، عدم تامین به‌موقع و باکیفیت پارچه‌های مورد نیاز برای تولیدات لباس است. اما با مراجعه به یک فروشگاه برتر در زمینه فروش آنلاین پارچه می‌توانید در فضایی کاملا امن در حوزه کسب‌وکار، خرید پارچه را با بهترین متریال و قیمت بسیار مناسب انجام دهید.
  10. اگر پارچه خریداری شده از نظر شما کیفیت و مرغوبیت کامل را نداشته باشد، به راحت می‌توانید آن را به فروشگاه بازگردانید. البته در نظر داشته باشید که این امکان فقط در فروشگاه‌های معتبر و خوشنام صورت می‌گیرد.

کیفیت پارچه همیشه مهم است!

در کنار مزایای بی‌شمار بیان شده ، ممکن است باز هم در این نوع خرید دچار تردید شوید. ممکن است به این موضوع را در نظر بگیرید که در خرید حضوری می‌توان پارچه را لمس کرد و از کیفیت و یا عدم کیفیت آن به‌خوبی آگاهی پیدا کرد. همچنین بعد از خرید و با پرداخت وجه به‌سرعت پارچه خریداری شده را در اختیار دارید و می‌توانید پروژه دوخت مورد نظر خودتان را سریع تر آغاز کنید و نیازهای خود را سریعتر برطرف کنید.

در این موارد نیز فروشگاه‌های معتبر در زمینه خرید پارچه راهکار مناسب را پیش روی شما قرار می‌دهند. با خرید از یک فروشگاه مطمئن، بعد از پرداخت پول و انتخاب محصول، ارسال کالا به‌سرعت انجام می‌شود. همچنین اگر به یک فروشگاه آنلاین معتبر و مطمئن مراجعه کرده باشید، می‌توانید از مرغوبیت و کیفیت کامل محصولات ارائه شده توسط آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

در خرید پارچه باید به چه متریک هایی توجه کنیم؟

قبل از هر خرید اینترنتی، همواره به پیشینه و کیفیت محصولات آن فروشگاه اینترنتی توجه کنید. حتما شما هم متوجه شده اید که خیلی از فروشگاه های اینترنتی، به گفته های خودشان پایبند نبوده و در ارسال درست محصولات، زمان ارسال و ... بد قولی کرده اند. بهترین روش برای اینکه از خرید اینترنتی خود مطمئن شوید، اینست که متریک های مهمی ، از قبیل :

  • پیشینه و سابقه ی آن فروشگاه اینترنتی
  • نحوه پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان
  • خدمات پس از فروش
  • ضمانت های بازگشت کالا
  • کیفیت اجناس و ...

را مورد بررسی قرار دهید تا خریدی مطمئن و راحت و با خیال آسوده داشته باشید.

برای مثال، پیشنهاد میکنیم اینستاگرام آن فروشگاه اینترنتی را هم در کنار بررسی وبسایتشان بررسی کنید. مثلا زمانی که میخواهید از فروشگاه روچی خرید کنید، اینستاگرام روچی را هم ببینید، از آنها در مورد نحوه ارسال، آخرین قیمت پارچه ها و... سوال بپرسید و نحوه پشتیبانی آنها را به طور کامل متوجه شوید. با اینکار، از آنجایی که توانسته اید ارتباطی واقعی با تیم فروشنده کالا داشته باشید، تقریبا با احتمال بالا میتوان گفت که در هنگام خرید هم تجربه ای لذت بخش را خواهید داشت.

آیا هر فروشگاه خرید پارچه ای معتبر است؟

قطعا خیر! فراموش نکنید که فروشگاه‌های خوشنام و معتبر هیچ‌گاه اعتبار و درخشش خود را فدای محصولات نامرغوب نمی‌کنند. روچی به‌عنوان اولین بازار آنلاین فروش انواع ملزومات دوخت و پارچه به‌صورت عمده و خرده‌فروشی، تمامی فاکتورهای مهم در کیفیت را رعایت کرده است تا در کنار ارائه محصولات مرغوب با متریال درجه یک، تلاشی موثر در زمینه پیشبرد صنعت نساجی کشور داشته باشد.

تیم روچی می‌کوشد که ارتباط موثری با فعالان زنجیره تامین پوشاک ایجاد کند. همچنین با رعایت بالاترین استانداردها، فروش پارچه را به‌صورت عمده و خرده‌فروشی انجام دهد و کارآمدی صنعت نساجی را به بهترین شکل افزایش دهد. با خرید پارچه از فروشگاه آنلاین روچی می‌توانید به انواع پارچه‌های تترون، ترگال، کرپ، گیپور، حریر، شانتون، تریکو، ریون و ... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. همچنین هرکدام از این پارچه‌ها را در متراژ دلخواه و با قیمت بسیار مناسب و ارزان‌تر از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری دیگر خرید کنید.

احتمالا با یکبار خرید از روچی، مشتری همیشگی آنها شوید ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار