کد: 140007075454716713

تفاوت بروکرها چیست | چطور باید یک بروکر خوب را انتخاب کرد

کد: 140007075454716713

https://bit.ly/3B6OtFE

، شیراز , (اخبار رسمی): تفاوت بروکرها در نوع خدماتی است که ارائه میدهند و همچنین در قوانین زیرساخت آنهاست. در این مطلب در نظر داریم تا به جزئیات این تفاوت ها بپردازیم.

تفاوت بروکرها چیست | چطور باید یک بروکر خوب را انتخاب کرد
تفاوت بروکرها چیست | چطور باید یک بروکر خوب را انتخاب کرد

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید...

تفاوت بروکرها چیست؟

تفاوت بروکرها در نوع خدماتی است که ارائه میدهند و همچنین در قوانین زیرساخت آنهاست. در ادامه به برخی از این تفاوت ها میپردازیم :

1- رگوله بودن و اعتبار بروکر:

هر بروکر معتبری بسته به کشور خود میبایست تحت نظر یک نهاد نظارتی مالی باشد. هیئت نظارتی کشورها با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال : مرجع هدایت مالی (FCA) و مرجع نظارتی مالی(PRA)  ؛ کمیسیون بانکداری فدرال سوئیس (SFBC) ؛ کمیسیون سرمایه گذاری و اوراق بهادار استرالیا(ASIC) و سایر نهادهای نظارتی مالی…
بروکر هایی که تحت نظارت مالی هستند از نظر امنیت سرمایه و مقررات بسیار بهتر از بروکر هایی هستند که این نظارت بر آنها اعمال نمی شود.

2- نمادهای معاملاتی:

هر بروکر بسته به قوانین زیرساخت خود؛ یکسری از نمادهای معاملاتی را جهت خرید و فروش به تریدرها ارائه می کند که ممکن است با بروکرهای دیگر متفاوت باشد. مثلا ممکن است یک بروکر ارزهای رمزپایه (کریپتوکارنسی) را جهت خرید و فروش به تریدرها ارائه کند و بروکر دیگر آن را ارائه نکند.

بروکرهایی که مورد تایید سایت گوگل فارکس هستند بیشترین تعداد نمادهای معاملاتی را پشتیبانی می کنند.

پیشنهاد میکنیم جهت بررسی بیشترین نمادهای معاملاتی در بروکر معتبر و رگوله amarket  ثبتنام کنید و 20% بونوس هدیه دریافت نمایید.

3- اسپرد و کارمزد :

در بحث اسپرد و کارمزد همیشه در بین بروکرها رقابت وجود دارد. همانطور که میدانید هزینه تراکنشها برای یک تریدر بسیار مهم است به این دلیل که در هر پوزیشن میبایست اسپرد یا کمیسیون را پرداخت کنید. از این رو بروکرها سعی دارند تا کمترین و مقرون به صرفه ترین اسپردها را به تریدرها ارائه کنند. توجه داشته باشید که فاکتورهای بسیاری برای انتخاب یک بروکر خوب وجود دارد که اسپرد کم فقط یکی از آن فاکتورهاست.

4- نحوه واریز و برداشت :

هر بروکر بسته به منطقه جغرافیایی خود ، به یکسری از کشورها خدمات ارائه میدهد که میبایست روش واریز و برداشت متناسب با آن کشور را محیا کند. مثلا ممکن است بروکری که با ایرانیان خدمات میدهد نحوه واریز و برداشت ریالی را به تریدرها ارائه کند و بروکر دیگر آن را ارائه نکند.

5- طرح های تشویقی :

بروکرها برای ماندگاری مشتریان خود،  برنامه های تشویقی مختلفی دارند، از جمله ارائه بونوس ، برگزاری مسابقات ، اهداء جایزه به معامله گران و…

6- پشتیبانی و کیفیت خدمات:

یک راه ارتباطی تریدرها با بروکر از طریق چت یا تماس تلفنی با پشتیبانی بروکر است. بنابراین این مهم است که بروکری که انتخاب میکنید پشتیبانی قوی داشته باشد تا زمانی که شما مشکل یا سوالی دارید بتوانید با بروکر مطرح کنید.

چطور باید یک بروکر خوب را انتخاب کرد؟

قبل از آنکه در یک بروکرسرمایه گذاری کنید ؛ ابتدا باید مطمئن شوید که آن بروکر دارای رگوله معتبر است و حداقل عضو یکی از هیئت های نظارتی معتبر و یا یک نهاد مالی می باشد. اگر بر روی نماد خاصی معامله میکنید بررسی کنید که بروکر شما آن نماد خاص را پشتیبانی کند. بروکر کارمزد کم و منصفانه ای داشته باشد. نحوه واریز و برداشت راحت و سریعی داشته باشد و در آخر پشتیبانی خوب و فنی را دارا باشد.

پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بروکر خوب ؛ مطلب آموزشی « کدام بروکر معتمد است؟ » را در سایت گوگل فارکس مطالعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه