اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007205472316401

بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور

کد: 140007205472316401

https://bit.ly/3lJn3QS

، (اخبار رسمی): انتخاب رشته کنکور یکی از مهم ترین مراحل پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری می باشد و اشتباه در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد می تواند نتیجه یک سال زحمات شما را از بین ببرد. از همین رو شناخت بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور به اندازه آگاهی از نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری دارای اهمیت می باشد.

برای رزرو مشاوره تلفنی انتخاب رشته نیز می توانید بر روی لینک رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده بفشارید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید

اولین قدم پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری، مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور و سپس اقدامات اولیه چیدمان انتخاب رشته می باشد. برخی از داوطلبان در این مرحله ترجیح می دهند از مشاوران انتخاب رشته راهنمایی دریافت نمایند و برخی دیگر نیز با بالا بردن علم خود در این زمینه، شروع به چیدمان انتخاب رشته می کنند.

انتخاب رشته به عنوان مرحله ای مهم و تاثیرگذار بایستی بر اساس علم به مواردی همانند (ارائه رشته به صورت متمرکر و نیمه متمرکز، نرم افزار تخمین رتبه و یا آگاهی از نمونه کارنامه های پذیرفته شده در سال های قبل، نحوه چیدمان اولویت ها، توجه به اصول انتخاب رشته، نوع دوره ها، نوع پذیرش ناحیه ای، قطبی، بومی، استانی و کشوری و...) انجام شود.

تیم مشاوره انتخاب رشته مشاوران برتر به عنوان بهترین تیم مشاوره انتخاب رشته در کل کشور در حال فعالیت می باشد و داوطلبان کنکور سراسری بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند به صورت تلفنی و مجازی پکیج انتخاب رشته به همراه مشاوره رایگان انتخاب رشته را دریافت نمایند.

بهترین روش مشاوره برای انتخاب رشته آگاهی از راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری و همکاری با مشاورانی است که سابقه چیدمان حرفه ای انتخاب ها را داشته باشند و مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر مفتخر به همکاری با رتبه های تک رقمی کنکور سراسری است.

در صورتی که علاقمند به رزرو بهترین انتخاب رشته با بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را دارید کافی است از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و ثبت نام انتخاب رشته توسط کارگروه تخصصی انتخاب رشته مشاوران برتر را انجام دهید.

منبع: بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش