کد: 140008055496516713

تفاوت market execution و Instant Execution چیست؟

کد: 140008055496516713

https://bit.ly/3bvBJNj

، شیراز , (اخبار رسمی): در این مقاله به تفاوت market execution و Instant Execution می‌پردازیم.

تفاوت market execution و Instant Execution چیست
تفاوت market execution و Instant Execution چیست؟

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید...
تفاوت market execution و Instant Execution چیست؟ | آموزش فارکس بزرگ ‌ترین بازار سرمایه جهان

مفهوم market execution یا معاملات با اجرای بازار :

market execution یا By Market یک نوع دستور اجرای معاملات است که مفهوم آن سفارش خرید یا فروش در بهترین قیمت موجود است. در این نوع دستور، بروکر این مجوز را دارد ، تا در نزدیکترین قیمت به قیمت فعلی بازار اقدام به باز کردن یا کلوز کردن معاملات کند.
بدیهی است در این نوع دستور به معامله گر اخطار ریکوت Re-quote یا price change نشان داده نـمی شود.

مفهوم Instant Execution یا معاملات با اجرای آنی :

Instant Execution یک نوع دیگر از دستور اجرای معاملات است که در این نوع دستور، بروکر موظف است دقیقا در همان قیمتی که تریدر کلیک کرده است درخواست را ثبت کند. در این نوع دستور، هنگامیکه تریدر اقدام به باز کردن یا کلوز کردن معاملات کند ، بروکر میبایست در همان قیمت درخواست را اجرا نماید.
اگر نوسانات قیمت زیاد باشد و بروکر نتواند درهمان قیمت اقدام به باز کردن یا کلوز کردن معاملات کند ، به معامله گر اخطار ریکوت Re-quote یا price change نشان داده می شود.

برای دریافت 20 درصد بونوس بر روی بروکر amarkets  کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

آموزش تنظیم کردن مقدار price change در متاتریدر :

در برنامه متاتریدر قابلیتی وجود دارد که تریدر میتواند مقدار انحراف قیمت معاملات را بصورت دستی تنظیم نماید. یعنی هنگامیکه تریدر در قیمتی که برروی چارت میبینید اقدام به گرفتن پوزیشن کند امـا در صورت price change به سرور این اجازه را بدهد که پوزیشن به اندازه n پیپ در قیمت دیگری باز شود.
جهت تنظیم این مورد میتوانید طبق عکس زیر عمل نمایید. ابتدا از سربرگ tools گزینه options را انتخاب کنید. سپس در برگه ی Trade ، از قسمت Deviation by default گزینه default میتوانید مقدار انحراف مدنظرتان را بصورت pips تنظیم نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه