اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008125507617514

خرید اقساطی تلویزیون از سایت دناکالا

طرح ویژه خرید اقساطی تلویزیون دنای آغاز شد

کد: 140008125507617514

https://bit.ly/3wjIHil

، تهران , (اخبار رسمی): طرح خرید اقساطی تلویزیون دنای در اقساط 10 ماهه تا سقف 20 میلیون تومان برند دنای از اول آبان شروع شد.

طرح ویژه خرید اقساطی تلویزیون دنای آغاز شد
طرح ویژه خرید اقساطی تلویزیون دنای آغاز شد

شرکت مهر مینا الکترونیک (برند دنای) برای توسعه شبکه فروش و پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، طرح های متنوع فروش اقساطی را کلید زد از مهمترین این طرح ها می توان به طرح فروش اقساطی 10 ماهه ویژه همه و طرح فروش اقساطی ویژه سازمان ها اشاره کرد.

برند دنای یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری مانند انواع تلویزیون، اسپیکرهای خانگی و گیرنده های دیجیتال است که با 9 سال سابقه فعالیت در این صنف به پیشرفت چشمگیری دست یافته و به عنوان برند با اصالت و خوشنام در بازار شناخته می شود.

مجموعه مهر مینا الکترونیک با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم و کاهش قدرت خرید مردم این طرح  را پیاده سازی کرد تا مشتریان شایسته این برند به صورت مستقیم از دفتر مرکزی با کمترین قیمت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی داشته باشند.

در این طرح مشتریان با توجه به شرایطی که در بخش طرح های فروش اعلام گردیده مدارک خود را به واحد اعتبارات ارسال و بعد از 48 ساعت کاری بررسی و نتیجه جهت خرید اعلام خواهد گردید.

بعد از تایید واحد اعتبارات مشتریان می توانند تا سقف 20 میلیون تومان با شرایط پرداخت 20 درصد نقد، مابقی در 10 ماه با نرخ بهره 1.8 درصد به صورت اقساطی خرید انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف