اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008245524716287

استخدام در تبریز

کد: 140008245524716287

https://bit.ly/3qFiKJd

، (اخبار رسمی): سامانه آنلاین  ملی کار از معتبرترین وب سایت های استخدام سراسری رایگان کشوری است که تازه ترین  فرصت‌های شغلی و آگهی های استخدامی رایگان در تهران و سایر شهرها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

استخدام در تبریز
استخدام رایگان

سامانه ملی کار یک سامانه کاریابی کشوری می باشد که از بدو تاسیس هدف خود را بر استخدام رایگان کارجو بنا نهاده است و به لطف خدا و اعتماد مردم توانسه است از بدو تاسیس زمینه اشثغال کارجویان زیادی را فراهم سازد.

در دنیای امروزی که همه خدما ت به سوی الکترونیکی  و هوشمند شدن پیش می رود و همه کاربران در پی راحت ترین راه برای برطرف کردن نیازهای خود هستند. در این زمینه سایت هایی برای تسریع در ثبت و نمایش آگهی های استخدامی رایگان پدید آمده اند که کارجویان و کارفرمایان را در این زمینه یاری می کند.


کارجویان می توانند آگهی های استخدامی را در فهرست جستجو بر حسب استان، جنسیت و عنوان شغلی جسنجو کنند. همچنین کارفرمایان می توانند این اگهی های استخدامی را بر حسب استان، جنسیت،عنوان شغلی، مدرک تحصیلی و محدوده سنی جستجو نمایند.   
هدف این سامانه صرفا کاریابی نیست بلکه راه اندازی یک رسانه ملی  جامع و کامل در زمینه استخدام  سراسری و اطلاع رسانی به کاربران عزیز می باشد.
مزایا استفاده از سامانه استخدامی ملی کار 
1)    اولین و مهمترین مزایایی که سایت های استخدامی دارند صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد
2)    همانند یک پل ارتباطی میان کارجو و کارفرما می باشد.
3)    به صورت هوشمندانده آگهی ها را برحسب نیاز کارجویان و کاذفرمایان غربال می کند.
4)    حیطه جستجو را برای کاربران افزایش داده است به طور مثال آگهی های مربوط به استخدام در تهران ، استخدام در تبریز، استخدام در صفهان و سایر شهر ها را میسر می ککند.
5)    امکان رزومه سازی استاندارد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام