اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008265529216401

بهترین مشاوران کنکور فنی و حرفه ای

کد: 140008265529216401

https://bit.ly/3qTDj4z

، (اخبار رسمی): آیا می دانید در سال قبل تیم مشاوران برتر موفق به دریافت رتبه 3 رقمی کنکور فنی شده است؟؟؟

مشاوران برتر موفق به دریافت رتبه تک رقمی کنکور فنی شد!!! برای مشاهده کارنامه داوطلب رتبه تک رقمی به سایت مشاوران برتر moshaveranebartar.com مراجعه نمایید

آزمون کاردانی فنی و حرفه ای در سال های مختلف با تغییرات گوناگونی همراه بوده است، به عنوان مثال (تغییر لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون فنی و حرفه ای)، و این موضوع باعث سردرگمی داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای شده است.

تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر برای آن دسته از عزیزانی که در لیست رشته های با کنکور فنی و حرفه ای شرکت می کنند، گروهی از مشاوران خبره کشوری را آماده نموده تا در مسیر کسب رتبه قبولی کنکور فنی یاریتان نمایند. برای رزرو مشاوره و برنامه ریزی کنکور فنی کافی است از طریق تلگرام مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوران برتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

شایان ذکر است که ارتباط شما همراهان عزیز با مشاور خود به صورت آنلاین می باشد و مشکلات حضور در موسسه مشاوره را نخواهید داشت و در کمترین زمان ممکن می توانید با مشاور خود ارتباط برقرار نمایید. ضمنا مشاوران تیم مشاوران برتر در هر ساعت از شبانه روز همراه شما می باشند و وضعیت مطالعه شما را بررسی نموده و زیر نظر خواهند گرفت.

چرا مشاوره و برنامه ریزی کنکور با مشاوران برتر؟

زیرا تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر در سال قبل موفق به دریافت رتبه تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی کنکور فنی شده است. برای مشاهده کارنامه رتبه 3 رقمی کشوری، بر روی "رتبه تک رقمی کنکور فنی" بفشارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش