اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009015537615593

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، باید و نباید ها آزمون دکتری ۱۴۰۱  

کد: 140009015537615593

https://bit.ly/3l1gmZG

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن  مقوله ای است که داوطلبان آزمون دکتری۱۴۰۱ آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند لذا در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، باید و نباید ها آزمون دکتری ۱۴۰۱  
ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، باید و نباید ها آزمون دکتری ۱۴۰۱  

ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ و مسایل مرتبط به آن  مقوله ای است که داوطلبان آزمون دکتری۱۴۰۱ آن را در موتورهای جستجو رهگیری می کنند ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ نیز طبق روال گذشته  از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری این کنکور به صورت یکپارچه برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد است به وسیله انتشار اطلاعیه در سایت sanjesh.org، از تاریخ ۱ تا ۸ آذرماه اعلام شده است.لذا داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر شده ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را انجام دهند.

سازمان سنجش هر ساله با برگزاری آزمون دکتری از میان علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری رشته های غیر پزشکی (وزارت علوم) در دانشگاه های سراسری و آزاد دانشجو پذیرش می کند . تمامی مراحل ثبت نام امتحان دکتری ۱۴۰۱، انتخاب رشته ، مصاحبه و اعلام نتایج توسط این سازمان و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود .

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است چون اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در این مرحله از دست دهد ، امکان شرکت در بقیه مراحل کنکور دکتری ۱۴۰۱ را نخواهد داشت.

داوطلبان می بایست بر اساس منابع و سرفصل دروس امتحانی آزمون دکتری ۱۴۰۱، خود را برای شرکت در رشته امتحانی مورد نظر آماده کرده و با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۱۴۰۱ سر جلسه آزمون حضور یابند . توصیه می شود قبل از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی ، داوطلبان دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ را با دقت مطالعه کنند و با نحوه ثبت نام کنکور دکتری آشنا شوند .

به احتمال زیاد همانند سال های گذشته امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ همزمان با ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش فراهم خواهد شد .

سوالات متداول

۱- آیا داوطلبانی که در مرحله ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ شرکت کردند، می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند؟

پاسخ: بله سازمان سنجش امکان ویرایش ثبت نام دکتری را در زمان ثبت نام و تمدید این مهلت، در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

۲- داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد برای ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ باید در چه زمانی اقدام نمایند؟

پاسخ: آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار شده و ثبت نام این آزمون در اوایل آذر ماه انجام می شود .

باید و نباید های دکتری ۱۴۰۱

۱- در روزهای ابتدایی، ثبت نام کنکور دکتری را انجام دهید.

۲- دفترچه آزمون دکتری را حتما حتما کامل مطالعه کنید.

۳- رشته و گرایشی را انتخاب کنید که اگر قبول شدید آن رشته را ثبت نام کنید.

۴- اطلاعات ثبت نام خود را ابتدا روی برگه ثبت نام با مداد انجام دهید و بعد از حصول اطمینان از صحت اطلاعات، آن را به سایت سازمان سنجش انتقال دهید.

۵- ثبت نام را در روزهای ابتدایی ثبت نام  انجام ندهید چون که در روزهای ابتدایی ،سازمان سنجش معمولا اصلاحیه های ثبت نام متعدد منتشر می کند.

۶- ثبت نام نهایی را در روزهای انتهایی(۲ روز انتهایی) انجام دهید.

۷- معمولا بعد از اتمام تاریخ ثبت نام دکتری ، ثبت نام ۲ تا ۳ روز دیگر تمدید می شود.

منابع دکتری و پیدا کردن این منابع اولین آیتمی است که داوطلبان آزمون دکتری آن را جستجو می کنند. لذا داوطلب به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان را پوشش دهد.

به گفته دکتر لطف زمان مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری ۱۴۰۱ و منابع کنکور ارشد ۱۴۰۱ در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل ترین گزینه برای قبولی در آزمون دکتری ۱۴۰۱ است.

علاوه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود.

برای ورود به آزمون دکتری نیاز است معتبرترین و بهترین منابع دکتری ۱۴۰۱ را قبل از شرکت در آزمون تهیه و مطالعه نمایند. در همین راستا مجموعه سنجش امیرکبیر با بیش از ۲۲ سال سابقه حرفه ای در این زمینه جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور در خدمت شما داوطلبین عزیز می باشد تا بتواند بهترین منابع و کتب را به شما معرفی نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد  و منابع آزمون دکتری به وب‌سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر در یک نگاه ۱- سال ۷۸: چاپ کتب تالیف شده کارشناسی ارشد فنی و مهندسی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) ۲- سال ۷۹: مشاوره و برنامه ریزی برای دانشجویان آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی سراسری و آزاد ۳- سال ۸۱: ثبت رسمی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر با شماره ۱۴۶۲۷ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴- سال ۸۴: ارایه بسته آموزشی تکنیک های برنامه ریزی و مشاوره تحصیلات تکمیلی ۵- سال ۸۵: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد ۶- سال ۸۶: شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشترکا با انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۷- سال ۸۷: ارایه بسته های آموزشی کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی،ارایه تکنیک تریز در حل تست ها ۸- سال ۸۸: ارایه بسته آموزشی برای دکتری دانشگاه آزاد ،ثبت نام برگزاری کلاس و آزمون با موسسه پوران پژوهش و مهستان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش