اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009105553912957

مهاجرت به فرانسه با این آزمون امکان پذیر شد

کد: 140009105553912957

https://bit.ly/3y6o1LH

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد مهاجرت، مسافرت به کشور فرانسه و یا استان کبک کانادا را دارید، دانش زبانی فرانسه کمک بسیاری به پیدا کردن شغل مناسب، تحصیل، ارتباط برقرار کردن با مردم و هم­چنین دریافت اقامت شهروندی به شما خواهد کرد.

مهاجرت به فرانسه با این آزمون امکان پذیر شد
مهاجرت به فرانسه با این آزمون امکان پذیر شد

از این رو شرکت در آزمون‌های مختلف زبان فرانسه برای رسیدن به این اهدف ضروری است. برای این منظور شما می‌توانید در یکی آزمون‌های زیر شرکت کنید. 

آزمون های زبان فرانسوی:

  • TEF
  • TCF
  • DELF
  • DALF

برای تکمیل اطلاعات خود در مورد آزمون‌های زبان فرانسه تا انتهای مطلب "مهاجرت به فرانسه با این آزمون امکان پذیر شد" همراه ما باشید. 

1- آزمون فرانسوی TEF

آزمون بین­المللی Test d’Evaluation de Français در سال 1988 توسط مرکز زبان شهر پاریس با هدف ارزیابی سطح آگاهی زبان فرانسه ایجاد شد. این آزمون در چهارچوب استاندارد CEFR در 6 سطح A1-A2-B1-B2-C1-C2 برگزار می‌شود.

آزمون TEF به صورت کامپیوتری یا کاغذی برگزار می‌شود و برای شرکت در این آزمون، دارا بودن حداقل سن 16 سال ضروری است. از جمله کاربردهای این آزمون می‌توان به تحصیل در فرانسه، دریافت شهروندی فرانسه، مهاجرت به کانادا و شهروندی کانادا اشاره کرد.

آزمون TEF مورد تأیید نظام آموزش ملی فرانسه بوده و 1 سال اعتبار دارد. این آزمون دارای 5 بخش است که مهارت‌های درک مطلب، شنیدار، نوشتار و گفتار به زبان فرانسه را مورد ارزیابی قرار می‌­دهد.

انواع آزمون TEF:

  1. TEF Études
  2. TEF Naturalisation
  3. TEF Carte de resident
  4. TEF CANADA
  5. TEF Québec – TEFAQ

2- آزمون فرانسوی TCF

آزمون Test de Connaissance du Français ویژه افراد غیر فرانسه زبان است که برای تحصیل، کار و یا دلایل شخصی قصد اخذ مدرکی مطمئن برای این زبان دارند. این آزمون نیز همانند TEF متقاضیان را در شش سطح استاندارد CEFR قرار می‌دهد و شامل سه بخش اجباری و دو بخش اختیاری است.
بخش‌های اجباری شامل درک شنیداری، درک ملطب و تسلط بر ساختارهای زبانی است. بخش اختیاری مربوط به مهارت نوشتاری و گفتاری است. اعتبار این آزمون 1 سال است.

3- آزمون‌های DILF ،DELF و DALF

نام دیگر این آزمون‌ها دیپلم زبان فرانسه در سطوح مختلف است. اولین مدرک DILF یا دیپلم اولیه زبان فرانسوی است. دیپلم معمولی زبان فرانسه DELF  است و دیپلم پیشرفته زبان فرانسه DALF نام دارد.
این آزمون توسط وزارت آموزش و پرورش کشور فرانسه برای سنجش سطح زبان فرانسه متقاضیان ترتیب داده شده و چهار مهارت شنیدار، خواندن، نوشتار و گفتار مورد سنجش قرار می‌گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون